U sviluppu spiritualeMisticismo

Chì ghjè magia? U più anticu di scienzi!

Dapoi u tempu anticu hè un circhiu di e persone chì sò capaci di cuntrullari l'energii suttili è u cumandimu ancu e forze cunnisciuti di a scienza. Sò chjamati magichi, maghi, sorceri, magichi, dividuti d'accordu à i so accessorii à i pulsii di u male è di u bonu, ma poce putevanu nemmenu a so esistenza. Quale sò e cose è magia in generale?

La magia hè ancu una scienza. Nimu ùn hè natu cun l'abilità di ghjucà u viulinu, per quessa hè cù a soru. Pudete tandu talentu per ellu, o ancu un talentu, ma senza esse educatu è pratica, nunda ùn succede. Dunque, a maiò parte di i maghi è i magi, trasfirianu e so cumpetenze per l'eredi, perchè chjaru chì u sapiente sicretu ùn hè micca assudatu in l'istituzione, è i libri di i maghi di maestru ùn ci hè micca nantu à i libretti di bibbiune.

Fighjendu di quella magia è ùn deve micca cunzidiratu una relice di u passatu, una disgrazia di l'antenati ignoranti. Oghje, u prugressu è a raghjone affucatu in i mecanismi naturali di u populu, chì permette à sente cun ellu di mondi paralelli, entità stranerii è assai più. Ma un carpinteru, una stufa autopropulsiva, una pumu, chì mostra l'impresa in un platter di platinatura, venenu à noi in i cultisti di fugliale, incodati in veru helicopteri, televisori è autucane. Allora ùn hè micca di questa fiction, ma i risultati di quella soreria? I nostri antenati ùn sapianu chì magia era, era una parte di a vita, un fenominu nurmale, quella chì tutti avianu pussutu più o menu.

Cù u principiu di l'era di u Cristianescu in Russia , a massacra è a cruel destruzzione di i pagani inizenu. Di sicuru, un sapè cusì cumminciò per esse oculeti, è si vultonu da u pocu più notu à u sicretu. In l 'opinioni di figuri riligiosi, tutta a magia hè god forgiving e diabolical. Questu hè stata suggerita à e persone per seculi è fermamente stallati in i menti di a maiuranza. L'imaghjini di u sorcerer ghjunghjene pinsamenti nantu à u vellu dolce chì pò manghjà i zitelli per u servitore.

Eppuru chì ci era ancu e empiezii chì dicianu chì ci hè magia bianca, i ritui di chì anu pricatu ponu, icone, segni di a croce. In principiu, parlendu ogni culore hè sbagliatu, i pistoli ùn sparanu micca, a ghjente sparghjera. Certi scientisti inventaru vaccinati è medicini, mentri àutri di designu bombi è installazioni nucleari. Qualchese cunniscenze pò esse appiicatu à i dumbari o per u bellu, secondu cumu quellu mani saranu. Allora, a magia negra ùn hè micca mala, è u biancu hè bonu, tuttu ùn hè micca culore.

Si capisce chì magia hè, cumprende a so natura è i leghje, si ponu esse chjaru chì ùn hè nunda terrible in questu, hè a capacità di cumunicà è interagisce cù energii sottili, à forzi subordinati di un rango più frecu è à sapè i più sicreti di l'universu . E dopu molti questi difficuli truvonu e so risposti simprici, è e cose stranieri cessate di esse cusì.

La magia hè assai luntanu da a maggurità di numerosi, religioni di l'oghji, ancu perchè hè una natura completamente diversa. Ùn si pò micca esse crede chì questa religione hè fundatu nantu à a fede, a magia hè nantu à u sapè. Se una persona era cuncipita cum'è un prototipu di u creatore, allura sta cunniscenza hè una strumentu chì vi permette di cuntrullà e forze di e persone, ma micca micca creati. Questa hè nunda più chì a pratica di a creazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.