ParalinguisticiUrtulami

Imperata cylindrica 'Red Baron': vena, cura e crìtiche

A a flora di u nostru pianeta hè cunnisciuta per u so diversità, è tutti i patroni di casa di campagna cun fervori usatu i so rigali di ornate i so siti okolodomovyh territori. Cusì si gira fora à creà u vostru propriu angulu perfettu in cui a passari lu tempu, tastà u periculu tranquillu da a cità. Unu di i pianti più pupulare à mezu à natura hè cogon Red Baron. Sta pianta hè cunnisciuta per u so culore sfarente di casci, ma ùn micca bisognu di tantu sapè fà in u campu di libru di u cura è mantene. Cosa hè sta pianta, e quantu à seguità ellu, avemu decisu di dì in stu articulu.

About pianta

Cogon vali à ciriali è hè una pianta dicurativi. Si hè usatu à ornate u paisaghju, è u sistema di a ràdica stessa hà pruvati a midicina. Ma in parechji paesi, per esempiu in i Stati Uniti d'America, u sugettu hè cunsidarata una erbaccia MRT quali semi spargìu rapidamenti à traversu u territoriu di u ventu. Agricultori ùn aduprà sta pianta per culà bestiame, è hè nutili. In a natura, ùn ci hè u sugettu di u furmulariu cylindrique in lu singulari, ma hè pianta sfarente hà tanti nomi. Cusì, pudemu sente circa l 'imperativu di trostnikovidnogo, Kasari, erba kogonovoy Alang-Alang, Imperata koenegii, Lagurus Cylindricus, lampi russu, russu, erba Japanese.

Imperata cylindrica 'Red Baron' sviluppa suprattuttu in paesi cù climi callu, cume Japan è China, ma si trova in u cuntinente.

soprattuttu i pianti

Cogon basa attinzioni l'omi à a so culore sfarente di i casci, è i giardinari comu si nun sulu tipu ntirissanti, capaci di imparting un paisaghju di bellezza esoticu, ma dinò di u so faciulità di mantinimentu. Aspettu di sta pianta, hè in gradu di ornate lu disignu di ogni locu, siasi u territoriu distintu a casa di campagna o di un picculu urtulanu giardinu amatoriale.

Di l 'cumminazzioni di tracce russu e virdi luminosu in forma specifica culore lassa IMPERATO te u so nomu latinu vulgari "lampi russu". Tutti i casci hannu linii spertu e purposefully direttu in lu celu. Hè bella, ma in u listessu tempu, un pianta sèmplice hè capaci à clap up qualchissia à circà a so parsona.

Sinu à oghje, nimu hà sappiutu à creà una biada listessu, cù un culore e struttura simuli. IMPERATO hè a sola di u so significatu è a so messi vicinu à a so casa, ùn vi dà ogni urtulanu.

Description of pianta

As discrittu sopra, u sugettu di una cylindrique "Red Baron" hè un culore assai ogetti di i casci. Sta pianta chì appartene à i pruduttori appressu. U gambu pò spannà à una durata di fin'à ottanta centimeters, ma di solitu ùn di più cà una meza metre. I casci di stu erba hè simile à lu cuteddu grossi-bladed, indicò a la fini.

Quandu IMPERATO cumencia à ciuruti, un spetaculu accumpagnatu da un acuminata sfarente. Hè abbastanza grande, di solitu u so pesu hè uguali à quindici centimeters in lunghezza. Scopa ntirissanti forma spolverino dentatura. inflorescences Hue argentu dillicatu. Di sòlitu l 'imperativu di fiori da a mità di la primavera, ma hè abbastanza raru. Sta pianta, s'è ùn capricciusu, ma bisognu di na certa clima.

Cù ghjente Imperata

Altronde der u paisaghju, "Red Baron" hè dinù adattatu per altri mutivi, smetti interessante. I radiche di Imperata cuntene sustanzi chì sò parfetti moisturize la peddi, cusì ch'elli sò fatti di E è altro. In China, troppu, sò state rifiriscinu a sta pianta, ci hè usata in culinaria. In New Guinea foglie di stu erba Girolamo lamps, hè quasi risistenti, risistenti a ventu e pioggia, mentri cuvirnari lu cunfortu è calore di 'ncasa.

Hè pussibili à pona in Russia?

Imperata cylindrica eni cunzidiratu rusticità. Hè par vìa siveri frosts Unpredictable è duri inguerni Russian. Eppuru ùn hè necessaria à pona lu, pianta in lochi cù un clima nstabbili, dipoi pisanti fretu in bassu, neve copre u so radiche vymerznut.

"Red Lightning", è face parte è diventa più rilucente cu ogni annu chi passavanu. Sè vo sbarcari hè in un locu induve ci sò forti diffirenza di staghjoni, bisognu à esse n'accupava di a prutezzione di u sistemu radica in 'inguernu. Cù u prima Impératif bisognu camping friddu a vagna cù foglie asciuttu, copre cù un incoddu n'àuta dinzitati e vin in l 'inguernu u locu induve "pescatore" pianta, più neve.

Vena è nicissariu cura

Quandu droghe cù l ' "lampi russu" hè necessaria à saccone guanti prutittivu è panni strittu, perchè si lassa a to peddi pò casticatu ancu essa. I casci sò tantu spertu e dura chi in natura lu displaces altri pianti, è u so undergrowth matinu ùn sò prupizii di Perching acelli è animali evitari lu.

Quandu novu tinnaroni, verde, bisognu à esse cacciatu a pianta, menu ùn hè tichja di limènti. Late vaghjimu hè ricumandatu à tagghiò la cime di i pianti sin'à deci centimeters. Chì hè tuttu u cura. Avà guardà la curretta sbarcu "Red Baron".

Imperata cylindrica, cura per chì vi sò stata capaci di fari 'na assai sèmplice, micca assai stravagante è sbarcu. Hè necessaria a scavari un picculu pirtusu, à una para à di vinti centimeters, mette in u fondu di un mischiu di minerali, chì si faci in u prodottu ortìculi. Semi piantò, o, piante da u radiche cupertu cù a terra.

A sola cundizione principali di l 'aumintanti Imperata - bonu bacinu e bundanza di sole. umidità earn vi male: una pianta, ma incù a picca, Street ùn vi elaburazione di un pigmenti spiciali, par chì diventa foglie russu.

Reviews of pianta

Imperata cylindrica hè avè assai pupularità. Hè piantò micca solu in lochi privatu, ma dinù in parchi, chiazzi. Giardinieri nutà unpretentiousness di sta pianta, facili di primura per è cun u sempre pulito, bellu aspettu.

Iddu scrissi chi hè assuciata propriu cu ogni paisaghju, piante è fiori. U Populu ùn bisognu civila è Pellicceria, bè supravvivi e si sviluppa.

Cunsigliatu in tempu di guariri di Emile novu tinnaroni, tantu u sistemu radica hè crescente stratèggicu, e poi lu pianta earn hè difficiule à spiccà.

A pruposta da u minichichje, sopra, tù sarè capaci di ornate u paese, à crescia, pianta sano, e forti, chì hè sicuru à esse piacia à l 'occhiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.