U sviluppu spiritualeMisticismo

Parigghi per a salute è a recuperazione di u zitellu

In i 90 anni, quandu era stentatu in l'uspidale, aiutatu in una vita di l'annunziu cù una donna anciana, unu pudia dì, una avana chì hà cridutu in Diu è cungiurazzi. Cumu simbolu di gratitudine, ella m'hà datu cuspirazzi per a salute, contr'à e diverse malatie, l'ochju bè è spoor. Per esse educatu in u spiritu di Marxism-Leninismu è avè "cinque" durante l'annu di studiu à l'università per un esame di l'ateisimu, pulitavanu cuncipitu a mio cure, senza scanzà ciò chì hà dettu.

Uni pochi cunsiglii sottu i so ricunniscenza insistenti è dumandesi ùn deve ignorà ciò ch'ella dice, sò ancu intesu in un libru. Doppu d'abbandunà u ospitale è tornendu a casa, aghju scuntutu da a mo avutru da u palazzu di l'hospital è e so cungiuli per a salute, ella abbandunò a vita è a memoria. Ma a storia ricivutu una cuntinuvisione inespettata, quandu u mo figliolu scalendu à a dachja à ùn sparghje micca u carbone da u focu. U locu di u creme nantu à a sola di u so pedi fogliunu, ma micca assai.

Ci hè un ghjornu à trattà, u dulore pare avè scappatu, ma u ghjornu dopu u pede da u pede à l'ancletu era rossu è untuutu. Ùn ci era micca u dulore, ma e addiventanu un suttu u più intensu è micca passatu. Avìa avutu per andà à l'uspidale per vede un pediatre. Inesperatu per mè, da u duttore, aghju intesu un diagnosticamentu: "Questu hè un erysipela chì ùn hè micca trattatu medicu. Forse una nanna chì vi aiuta."

Allora andavanu à ricurdà di a me abanna da u babbu di l'hospital è cumincià à piglià un librettu chì in quellu tempu era obsoletu, ma era in un locu in u largu di una libreria. Ci sò ancu e pagine induve cunservatori per a salute scritta, è unu di elle - da l'eripipuli. Citru e parolle è l'azzioni chì ci vole à fà.

Pigliate un ragu rossu (micca sintintu, preferibbildu u cuttuni o satin), frettu cù un pezzu di chjassu biancu è vincenu un focu afflittu (micca strettu per chì u bandage ùn interferiscenu cù u flussu di sangue). Aghju fattu u mo figliolu assai debbuli, à a notte, quandu ellu era digià duvè.

Hè necessariu di dichjarà parolle: "Cumu l'acqua in u marsh burns, secca, fede, perchè tù, facci rossi, facciella nera, si ne vanu, sece, credendu". Averete trè volte, elaburà una croce in un locu afflittu. Quandu avete a littura di a cuspirazione per ricuperà u zitellu, deve dete dete trè volte "Amen". A matina u ghjornu di u mo figliolu era neve, a malatie era andatu.

Per parechji anni, aghju avutu ricuperà à sta cuspiradina assai volte: quandu a mo mamma hà brusgiatu u pede cun l'acqua di fogghiu, quandu a so mamma hà avutu l' eripipeli in u sughjettu di a diabete, è quandu injectò u zitellu cù vetru da una buttiglia rotunda. È ogni volta u parcmau hà aiutatu.

Ci hè dettu chì a cuspirazione per a salute di u zitellu, fatta da a mamma, hè u più forte. Ùn rinunzanu l'aiutu di i medichi, ma i cunspirazzii di a salute pò aiutà veramente quandu tutti i migliori sò stati exhausti, è duranti a malatìa pò esse benefiziunà, aiutannenu per megliurà rapidamente. Seranu un incitruu supplementu à a lotta contru a malatia. Sì accumpagnate una cuspirazione cù una preghiera sinceria chjesa di pensioni puri, certamenti avarà aiutu. Sò micca dumandà à qualcosa, leggiu a so cumparazione è a prichera, ùn puderete dumandà a curaggiu.

Una altra custera per ricuperà. Per aprireghjule una veduta di l'àrburu (ùn puderebbenu micca fà piglià da u pianu), cammina versu u malatu chì ghjera vicinu nantu à u lettu, sfacciatamente ligne nantu à u corpu cù una veduta, è leghje a trama: "I drive-drive out, cut-cut, dung, pinches, primes, lezioni è trouble, da Servitore di u servitore di Diu (nomu), lasciate, fraccione, falle, fate, cù u cori di u cori, da u corpu di u biancu. Successu da u cori, da i cimi nichi da l'ochji chjusi, i so juncelli trà i vini manchie. Di u vacche, nantu à ogni tipu di paduli, irrevocabilmente e senza lacrime ". A preghiera, a croce di vita è "Amen" riparà e conspirani nantu à a salute. Leghjisce sò solitu trè volte.

Sprucià una ramu, cremà o intarrà. Ma hè megliu per creme.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.