News and SocietyCultura

Simboli slavi è u so significatu. Simboli slavi I sìbbuli slava

A persona specifichi cum'è ghjente sana, arricchisci vivant à u sistemu di sìmmuli. U listessu lingua (o discursu) hè un sistemu di sìmmuli. Sè voi diri "Un omu corre (tristizza)", ci hè pocu simbolicu. È in a frasa "omu hè corsa (rossu) travagghiu" digià simbulicamenti spressu u rapportu emutivu di l'omu à u so travagliu. E accussì li siquenti sunnu asempî pussutu esse citatu.

Codice di u sorta Caricature

Ùn ci sò micca e parolle, è ancu u populu corsu in ogni lingua, chì ùn si sò mustrati sìmmuli è bonu, è u pòpulu. Oltri a chistu, tutte e lingue di u mondu sò dirivati da u riflessu simbolichi di u mondu in a cuscenza umana. Slavs - una nazione putente è granni, è hè solu naturale chì tali genti avìanu a so sìmmuli, amulet, talismans. È a so storia hè assai più vechja e s'avianu cà veni cumunimenti cridutu oghje. caratteru slavi di li lingui slavi di i populi ùn pò càmpanu finu à u Slavs sò purtà in ballu in stu mondu. Dicendu: a parolla "Lettera", avemu sò ricurdata eus di Diu, "pò" - Mokosh, "cecchino", "vecchiu" - Yarila. discursu e lingua Core - un 450-500-parolla caratteri, chì sò i surghjente primaria di u corpu, naziunale chi hè spugna in la realità di a vita, è chì ghjunse avà da un passatu cusì luntanu chì ùn memoria di fisicu ùn hè micca capaci di tene. E lu in forma simbolichi tutte e in stessu face à la sparì.

stòrici Modern bisognu à circà di e cose à a terra, fà scavi. More sforzi sò bisognu à induvinà discursu in ordine per cunnosce i veri storia. Abbasta a chiamari cu ogni sensu simbolichi piggiuratìvu ghjuntu in u nostru discursu, per esempiu, a parolla "paisanu" in ordine di capisce cumu lu finominu hè stata in la vita di la genti agricula.

U so locu in u mondu

Cosa ùn si dì à capisce i simboli, slavi, è u so sensu per noi? Si trova u so postu in a Terra pianeta, hè a arricurdari ca lu piriudu slavi in la nostra storia - ghjustu ùn rùbbrica assai longa nant'à una storia assai più hè à ricordu u so urighjini, origini. E poi a nostra scelta di versi di u sviluppu di un tipu ùn sarà di male in u futuru.

Kolovrat, caratteru slavi, intrendu in lu a cuscenza di u populu, in gradu di bisognu 'na sula mumentu di a nostra vita cun tutti i falzi, lassannu sulu la manu manca è diritta. U sensu di stu simbulu è chì tuttu in l 'universu hà una natura, ripitennu, cyclical di u sviluppu. Cosa contradicts Kolovrat sparisci chì seguita hè - sarà ripetutu sempre, tandu ùn ci saria immurtale.

About la vita di i pòpuli è nàscita

scentifichi Oghje bolshelobye cu gran francese aplomb di una nova intelligenza di u criticu di esistenza umanu capiri chi tutti i criaturi viventi, tra cui 'omu, sò, apparenza di parlà, u Child Suli. E si prisenta comu cosa nova e prufunna. Ma lu suffices à rammentu chì nantu à u capu di Jari noi làcrimi, è noi - figliulini dazhdbozhi, e mentri passava nantu à a terra, è à unu puntu di tuttu frombu in locu. Ci sunnu li discinnenti di chiddi ca nascissi a civilisazione stessa ghjente nantu a terra hè da crià un rapprisintazzioni simbolichi di u mondu in a menti di la genti. È u locu di u web civilisazione umana di i nostri antenati, avemu bisogna lascita è cuntinuà e so nobili travagliu.

dii slavi e so sìmmuli

In antichi inno dici: "Svarog hè nunda di u quali hè caricate da tutti, è tuttu torna ogni chì prima ch'ellu hà creatu una maraviglia giardinu, è a so discindenza tarra Ami da chì cresce. L'àrburu di vita. È, lascendu i so figlioli so ', chi purtati . da l 'ortu, tantu ch'elli ci tinutu è risuscitatu by detti lu putiri, suppulu - accunsentu, è Mare - giniralmenti, quantu à vede e cose da nunda in essendu, cumu a riturnari e cose da essa in nenti ma lu Svarog sempre chì hè, è ùn hè micca sempre chì hè iddu .. u Populu ùn vene è vai. lu essa è ùn essendu. iddu hè è ch'ellu ùn hè micca. iddu hè putente è nti perchè a putenza ùn mostra, tantu idda Reality - issa hè a so parolla à noi ".

U Mare di Azov hè u sipolcru petra in unu di i Batu, induve ci hè un attu di u muru: "Ar, a vostra manu à Raleigh, vicinu à u to mani sò e mani di u to numi." È sottu u caratteri slavi, un numeru. A un'epuca chì più di 15 mila anni à leghje u Slavs senza traduzzione. Per una cunniscenza di a storia mondu, issu hè più impurtante chè tutte e l 'antica piramidi Egyptian è Stonehenge. Pirciò, stòricu è theologian à studià, simboli, slavi, è u so sensu hè nicissariu. Allora interrugatu, solu u risultatu di sti studii ùn falà in l 'ochji di u publicu. È quelli chì femu in u so iniziativa, sò Pirsicutò sin'à l 'esicuzzioni. U mutivu di stu statu di l 'affari sò falzi li cuncetti di u sviluppu umanu. Ma artìsticu Kolovrat hè sbaddi, è i musi ebbica di cambià di Epoch in bocca infurmazione di ghiaccio.

Lu cuncettu filusòficu

A so umanità hà pocu, solu cinque:

  1. Vedic. Core, sumente, è parolla di stu cuncettu - l 'omu hè un putenziale à Diu, si porta a la forza creativa divinu di l' arma.
  2. U cuncettu di a Torah - populu a scelta di Diu, su la unu sacrificadori di tutte e umanità. Perchè, ùn ci hè micca clarification.
  3. U cuncettu di smurzamentu - bonu statu una volta spartu in nanzu gattive azzioni è avà, u definitivu decays. Fatalisimu.
  4. Atheistic cuncettu - un omu battennusi incù u so tè, pè ottene u dirittu di fà è micca à esse oghje à u impiigatu, è i so schiavi.
  5. U cuncettu di u scunsapevoli - cririri vo vi ognuna.

Rapprisintanti di lu cuncettu Vedic di sempri à scopra u mondu, è e so cunniscenze fù erettu in u pesu simbolicu di tramindui verbally è in u illustrazioni. Dunque, in Vedism tali riccu simbolicu. A cullezzione cuncetti piglià stu simbolicu è trasfurmatu quessa, nun c'è cchiù. sìmmuli slavi fatti in u nostru populu hè a li rapprisintanti di lu cuncettu worldview Vedic.

On cuncetti creatu religione à presentà sti cuncetti nta lu III di i pupulazioni generali. a cunniscenza di u cuncizzioni Vedic mondu ùn hè mai piattu, è dunque hè chjamata dinù religione Vedic, perchè u sapè fà di sicretu, è u più Vedaniya hè male. dii slavi e so simboli, - chistu è lu varietà più cumpleta di riliggiuni Vedic, per via di chì, è tantu primura di i so altri e religione chì hè basatu nantu à altre cuncetti filusòficu. Iddi appena pigli e sìmmuli dozing, spissu cumplitamenti disconnected da ciò chì hè cunnisciutu à traversu simboli, universu. U listessu croce sèculi prima di lu cristianesimu Ùn hè un simbulu di un strumentu di turtura e la morti di lu Sarvaturi. U cuntrariu, u cross - un simbulu di a salvezza, è l 'frasa "mette una fine" vulia dì di appruvazioni di qualcosa, fà unshakable.

riligione slava

Iddi sunnu assai diversi. È salvalle sustinniru a suprana nantu à tutte e altri, perchè hè cuntrariu à i assai cuncettu di u sapè fà Vedic di u mondu. Pomors Medieval amparatu l 'altru in principiu, ùn hè micca propriu a listessa com'è in la canuscenza di l' abitanti di u Mari Neru è Tauris. Iddi macari simulate Perun ùn hè, perchè l 'pulita è lampi - per elli hè un fenominu raru, è ùn nuttata. In u Dnieper Slavs Stribog ancu un diu chiamatu dura perchè ghjente quì sò raramenti vistu sti venti à i querci da u radiche Cagnes-wrenching. Ma Dana, dea di l 'acqua è di i Dnieper, tantu ginirusu, u giver di u pòpulu, u bè è nnamurata, ancu parechji di i canti si messe i so glorification: "Dana, Dana, stu vinarà felicità per via di u Danube" (zoè lu ciumi). Mentri lu populu corsu si hè cantatu fidanzata di un tippu chì a so brama, è in la sera, solu à esce da nantu una data.

È chiamata tutti i fiumi: Don, Dniester, Danube, Donets, e lu comu. È dicendu: "Tutti i l 'arcusgi arghjentu, è in u Tagliu (22 di marzu) Dana - d'oru". simboli, slavi, è u so significatu è accussì chiaru e solu noi chì càmpanu in u XXI u seculu, di essiri e modu di vita di i nostri antenati dicu, ùn ci vole à leghje u opere voluminous è Cavatrici nant'à stu tema.

Perchè i pòpuli slavi tantu si intornu à u mondu è per quessa ch'elli sò cusì quarrelsome à mezu à elli, avè una spiegazione chjaru, mitologici e critica. Quì hè un mitu (mit, tag:, quissa, comu lu sonu «f" in l 'idiomi slavi ùn hè finu à u XVIII u seculu):

"Hè tempu chì u Slavs sò divintatu cusì putenti chì ùn ne anu bisognu di SVYATOGOR (l 'Méditation di luci, lu putiri santu). E' accordu a so fatichi à u fiume, Latticini (fiume, u latti, u latti è u mele). E 'azzaru in arti marziali longhi à truvà fora ca unu di li putente Solu unu Rus ricusatu a bois a so sangue, e lassò lu spiculi fertili a nord, su all'atareddi à i so segni Totem (attacà spriveri - Rerik Rurik) ... chì hè nantu l 'isula Ryuyane antra genera cuntinuava a so combative è infini. riniscìu a èssiri lu cchiù putenti, polovtsian-nati. È à lhvy disse: "Hè ùn hè micca di i boni vo avete fattu a prima à mezu à signu. All arrabbiatu è scappava à indicazione differente, pigghiannu occasione à voi. È stu rancuri vi outlive voi, ch'elli vi vede per ogni altru tù ancu quandu u ricordu di voi vi vene à a Terra. E turnarà è tornatu Svyatogora Rerik. È voi,, polovtsian-bonu, a perdita di a so militancy è esse reviled da parechji cum'è Svjatogor ùn si vutau a so attinzioni à vo. Allora vi Mulateri Di L'esse a prima à mezu à signu, ma micca a so forza, è 'amuri ".

So li chiacchiari Rurik a cuvirnari (ùn falerà) in li terri slavi - un attu di religiosa piuttostu chè culturale. E la cosa ntirissanti è ca lu mitu creatu da evenimenti veru in lu III sèculu dC, attròvanu nta la storia di la linia principale di u sviluppu di u tuttu di l 'Europa. Tutti i principali evenimenti di 2000 anni, (cumpresi i dui guerri mundiali) si misi supra lu so terre, polovtsian-tipu, chì hà persu u so nome, ma hè acquistatu valura murali altu, ùn reachable da qualchissia altru in u mondu sanu. À soffre di tuttu u mondu, chì porta i peccati di tutti i so '.

sìmmuli Religious di i massi

U tremenda piena di u cuncettu Vedic di osteria di lu munnu e ghjente urdinaria religione slavi à capisce mai pudia. È micca perchè ghjè cumplicatu. U townsfolk simpricimenti deepened in rialità cusì chì tuttu ciò chì vene fora di sti limiti, si solu ùn basta. Per elli, creatu i simboli, slavi, è u so significatu spiigheti da segmenting grande imagine. In sta manera, l 'Magi anu realizatu u sapè fà chì era necessaria per a so vita è di lutta di sta vita.

Riti, inni, songs, Grafica e sculture di sìmmuli religiosa introduttu in a cuscenza di a cumunità d 'interessi di genti, e culture è idei. Senza sta dui fratelli, sangue, divintatu nimici piuttostu cà dui Outsider, parchì i fratelli cumunicà arricchisci, e autri cuntrati da a casu, à casu. Senza religione ùn ponu raghjone hè chì grande, ma ancu picculu cumunità umanu. Chì hè perchè hè cusì impurtante è nativu urla, chì sò nativu di l 'asistenza di genti religiosa in u mondu sanu.

simboli e talismans slavi, sistemu, furmendu

  1. Kolovrat - la testa, u caratteru uriginale di i riligioni Vedic. Simbulizeghja a runoff divinu (Swa - cielo) forze nant'à a Terra.
  2. Simbulu di Svarog. Stu Swastika veni chiamatu "felce Color", chì sò cunnisciuti à ciuruti una volta l 'annu - in la notte, di lu 22 di giugnu. Ma chistu è 'intelligenza di un populu di sìmmulu riliggiusu Vedic. In fatti, simbulizeghja u prednachalo unknowable hè simbulu sciarra di u spiritu di purezza. It aiuta pòpulu à circà in u vostru anima u vera ricchezza.
  3. a grana Wood hè righjittata stessu Svarog. simbulu slavi di speci. U zafranu fora di u passatu in u futuru. Unisci i tempi è di u tipu: s'alluntanò vivant, u vinevanu luntanu. A fetta di antenati si messe puntualmenti, na inno glurifichendu à l 'arvulu. "Settimana Verbnaya" - stu ùn hè micca una parolla Christian, û Vedic, induve nonna - bogeyman Upper. Hè a tali foremothers falà getovsky Faust, e nisciu fora la imagine di Paris è Helen nanzu lu mpiraturi.

Charm - hè un tipu d 'azzioni chi duna la libirtà a un limitu à cosa male è disegni, chì hè cuntrariu à i canonichi di a vita. Simbulicamenti, hè pussibili a disignau un imagine illustrazioni, o una parolla. U sistema furmatu da u Grafica, adatta per tutti i populi, perchè runoff cilesta forze mette tali limiti (la costa) chi nudda pò superari. Nantu l 'altri i caratteri di addivintari un picciottu cu l' intelligenza chì ciò chì si sona u prufittu. simboli e incantu slavi riclamatu a so dimarchja intelligenza.

A sucità chì andavanu Magi religione Vedic

A sucità sana era spartutu in dui parti: lu volte-nati e na vota nati. A prima nascita - sta di sicuru, è ghjè stu mondu in tutti i populi. caratteri oberezhnye slavi èranu differente per tutti i dui-nati. Per a seconda volta à esse nati vulia à esse évalué unu di i settori di a sucità:

  1. urla, wizards, Rois è sorcerers - in stu sfarente di u girarchia di ùn a sucetà, ogni pena u rollu di cui pigghia una vucazioni;
  2. prìncipi e valurusi - ùn ci hè un girarchia s'imponi: ma lu Riuzzu accettatu i suldati è nimu hè numinatu;
  3. maria, si sò u listessu Ratan, chì hè, in u mudernu tillers - la frasa "arianu Nordic" significa sulu un paisanu da i zoni sittintriunali, unni la natura, duri di u nordu purtatu un forti spiciali e resistenti, micca di più; cultura ariani - hè culturi agriculture; à mezu à elli ci hè nimu girarchia, ma sicondu i cundizioni matiriali di ognunu di li avutu un rolu in l 'affari publichi, si chiamò lu Principi, tantu chi si custudia u so travagliu;
  4. smerdy - qualle tutti i tipi di artiggiani, craftsmen, pagliacci, marcanti, Bojana è altre persone, chì sò davanu una difficultà particulare quandu agricultures; a parolla «inglese serf" ùn hè micca umilianti, tanti di li eranu ricchi, ma à l 'affari publichi ùn participà micca, l' a Terra hà avutu nuddu dirittu; ch'elli ponu vene è vai cù una cumunità di a so vulintà, ma u maria, ca divinni servi, a perdiri lu dirittu di l 'cumuna;
  5. na vota nati - tutti i quelli chì ùn sò capaci di a sonai di sti tipi di l 'attività.

In sta sucetà, u principe ùn emi dritta to order u Aryans, è ch'elli avianu u dirittu di summon principi. È quandu chjamò discinnenti Roos (Rurik) di guvernu, dicendu: "avemu a to dress" in cuntrastu a autri terri, induve ùn ci hè un "padrona", chi hè, ùn ci hè nudda di guvernu, è rignava da rè è tsars. Quandu Askold è piazza in Kiev tombu rapprisintanti di Rurik, tandu ùn ci hè trà i principi di qualchi los, Aryans ùn hè mintuvati.

sìmmuli slavi di ricchezze

Nè urla nè i suldati ùn vèstinu tali sìmmuli. U Populu ùn hè u so caratteri. Compiu nati pussutu vèstinu di qualcosa. Per elli, ùn esisti i canonichi. Arias stessi custudia è di e so opere simbolichi rapprisintazzioni campu lavureghja cun datu simbulu dea (i dui lìnii tempu, ncruciati perpendicularly cù altri dui lìnii tempu, è sopra à elli, è sottu li eranu dui lìnii oblique francese). À i servi nun era una scelta larga di incantu à siducia ricchezza. E Kalita è freccia, è mità chì strignia a so manu ... Ma sti incantu à a riligioni Vedic hannu nenti di fari. Stu criatività di i populi stessi. U Populu ùn hè auturizatu à qualchissia. In Vedism giniralmenti assai pochi ristrizzione. Slavi Ancient caratteri interpretati da pòpulu sempre in libertà. Chì hè per quessa ch'elli sò tanti. Si distingueru pi liggi, canon, canon to effettuà perchè capiri chi hè impussibile a canciari l 'omu, e l' lege hè fattu solu fora di lu scantu di castigu.

U Sophie corti

I dumandassi cumu i maghi sò pruvatu. Sè un èsitu Nasci trà l 'omi, si vutau a lu Sophie. Stetti ad ascuntari a appillari è entrì. Sì à tempu ùn hà accordu cu lu appillari, tramindui purtatu a strada à i diritti palu. It stirminiu diliniati un circulu, lu menzu di cui misi lu dirittu a spada. Sicondu à i dui lati stati trovi dui tende. In ognunu di i tende, tramonto, ghjunse debaters. Unu chi pigghia dritta, senza armi ùn piglià, è solu tracciau nant'à a so manu dritta simbulu slavi di bona furtuna - i diritti spada.

In la matina, quandu u sole si pesa, calchissia chì si faci hè dritta, si n'andò in un camicia puri, biancheria intima cu l 'anima aperta. A unu chi iscì armatu, devi aspittà sinu à a so avversi ùn piglià lu dirittu a spada. Dopu à sta battagghia seguita. Sè cadiri armati, tutti cridiri ca lu dirittu d 'iddi. Sì una persona morta da a diritta, a spada in manu, u magu prucessu sta spada è sustituitu à l 'altru. À u vincitore di ogni rivindicazione seranu ricumandò à nimu.

simboli, slavi, photos dicu a verità

  1. Piola nantu à dui lati - un simbulu di a forza. Surdati ci hà amatu. Un segnu di focu - slavi simbulu di u sole, - si cunzidiratu un talismanu di suldati di a vergogna.
  2. Magu, Kolovrat nant'à u quale, testa simbulizeghja Vedaniya lu canonichi Svarog.
  3. virginità Vierge Lada cu na curuna 'n testa, la dea d' amuri. Charm ghjovana è donne maritatu. Solu à quelli chì volenu a arrinnìrisi ê ella, hà u dirittu di caccià u so l 'curuna, slavi simbulu d' amore, è purtà un donu à l 'dea, Lada.
  4. Slavi simbulu lupu c'èni un guerrieru, chì a missione - a prutezzione di u magu. Ci era qualchi suldati, chì elli stessi didicatu à stu compitu. Di solitu hè u vechju, valurusi saggiu assai spirienza. A decisione hè stata solu li pirsuna.
  5. Magu, chì hè per esse liberatu a so famiglia. I circustanzi in u cummerciu di a vita, quannu era nicissariu pi jiri a persona di u Magi à i dii a dumanda di u so aiutu vechji. Eppo pirsuna night slazhival è nanzu alba a sveglia à un tubu spiciali. It mostra in a so manu. Elli à dà i prudutti argentu pisu di luce, chì sò presentati à ellu per a vita di i so parenti, è si n'andò à u focu. Idda crisciu nantu ad ellu è samoszhigalsya. Hè statu pinsatu chì li raggi di u soli, iddu sarà avertitu in Irij à i dii, induve ellu pudia dumandà di i so nipoti. A strughjesi è droplets tandu riscaldà d 'argentu hè a più putente Talisman per u tipu di pòpulu, per ch'elli si n'andò à l' Sophie à i dii nantu à i fasci Yarila dumandu.

Meaning of sìmmuli slavi-wards

In i nostri caratteri cun vede cusì a pienezza di l 'essenza di esistenza umanu. Ùn ci hè nimu, zona di a vita chì ùn si sò state apparenza e simbulicamenti capitu. Certi caratteri spariscia, sò stati rimpiazzati da altri. Ma u focu, a creatività inexhaustible di u pòpulu, è li enlivened Zhivilo. Iddi aiutavanu genti a lea è fusioni cum'è una cumunità. À uprate l 'impurtanza di lu arte antichi di u prucessu hè impussibili di la criazzioni di lu munnu, slavi. Oghje, incù a intelligenza di l'antichi, simboli oberezhnoy nativu pò esse trovu tanta ricchizza spirituali chi ci hà datu subitu, è altri, casteddi, materiale. Chì hè messa cù duscia impoverishment cunduce a miseria.

E issu hè digià in corso. Vergogna à la filusufìa muderna di spechju comu "cosmism ucraini" (un termine) hè urighjinaria di u cuncettu Vedic subsoiling. In stu filusòficu studiata in i ricchezzi di slavi Vedic riligione. arte antichi Free ùn pudia, ma dà ascesa di un grande diversità di understandings di u mondu. Chì hè per quessa divinni la basi di la filusufìa, chì ùn vi permettenu di l 'umanità di spariscia da l' universu.

Assai gattivu chì in bracciu buddleia l'oghje di sta vita hè abbastanza difficiule a attaccari a cumunicazione cù i babbi di u futuru generazioni, à corpu in u tenets di u cuncettu Vedic di murali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.