News and SocietyCultura

Pagoda hè a "musica" architetturale di u Buddhismu

L'admirazione reverenti, una fantasia è una fantasia, si sorgienu à a cuntimplazione è a visita di e custruzzioni religiosi, spessu scontru in Cina è u Giappone, l'India è Vietnam, Cambogia è Corea, Tailanda è altri paesi chì pridichendu u Budismu.

Propizziu miraculoso

A pagoda hè una torre di turrenti multiplu (obelisco, pabellone) cù numerosi ornamenti è cornichi. In origine hà realizatu a funzione d'un memoriale, cunservatu numerosi reliquii - i restani di Buddhas è a cendra di i monchi. A muntazione di e pagodas tempranza hè stata attribuita à l'iniziu di a nostra era.

Appressu in a China, si sparghji in tutti l'Asia sudorientale è l'Oriente Extremi. Sicondu i legends antichi chinesi, i pagodas sò stati destinati à guarisce i malati, per capisce a virità in u prucessu di meditazioni, è ancu per sperà a pussibilità di diventà invisibule à i nemici. In ogni modu, troppu pruduceri umani malati anu purtatu à u fattu chì e sti struttura principiavanu "oculta" u so miraculu miraculosa.

Treasures Misterius

U significatu di a parola "pagoda" in a traduzzione litterale da a lingua portuguesa (pagoda) è u sànscritu ("bhagavat") hè a "torre di tesori". I constructione monasticu per a maiò parte mantienenu u so propiu uriginale, ma l'accessu per i viaghjatori in monasteri esistenti sò limitati. I parcorsi sò un rolu simbulu simbulu, attraversu assai turistere cù una dicurazioni interiore unica è l'oppurtunità di scopra l'alive di l'altitudine di qualcosa. Ma in elli ùn pò micca vede cerimizzioni rituali e ogettivi veramenti sagri.

U splendore brillanti di l'edifici sagri, assuciatu perfettamenti cù a calma noble, ricurdava, è spessu hè un cumplicatu palazzu. A Pagoda Imperiale hè un edifiziu, stilizatu cù pompa e grandezza particulare, coperta cù e ragliuli gialli, u culore chì simbolizò u putere supremu.

Efficulate architettonici

I constructori chinesi erigghianu strutturi nantu à a tecnulugia uriginale basatu nantu à a struttura di framura di lignu "dougun", in traduzzione "bucket and beam". Quandu custruisce questi casi, micca una sola unità di ferru. Doppu chjaru i pilastri in un certu ordine è i fuglià cù bistiscens, i cile installonu un quadru, chì era sottu dopu sottu un tettu fattu di tile pesce. Ma u più interessante: per facilità a pressioni in i pilastri, i chini cuglivi piràmighi truncati di bars di lignu, i larghebbe largu di quale si firmò contr'à u cumparimentu superiore è e cime - in u pilastru. In u risultatu, tutta a carica cundine à queste brusochki, diffirendu in grandezza è forma è chjamati "dow" - "bucket", rispettivament, "gun" - "girder".

Cusì, a pagoda hè una struttura incantevuli chì i mura ùn anu purtatu carica. Riparche e funzioni di partitions è permettenu di installà Windows è porte in ogni numiru.

Funzioni intricati

I pagodas chinesi primichi sò custruiti in a forma di un quadru, è i constructori più tardi sò digià sittene, ottu e doce corsi, some-round. Puderete eddi di lignu è di petra, ma spessu usatu brique, ferru è copper. U numaru di niveddi in i pagodas antichi chinesi hè spessu imparu, i più cumuni sò edificati cù 5-13 nivelli. I fantastichi architetti eriggiranu casi eleganti chì si sò miraculously fit in l'espai naturali vicinu è formate un insemi architectural unicu . Tradizionalmente, i sti edifici sò stati construiti in terrenu monticughjenti, distanti da i rughjoni cintrali cintrali di a Cina.

Pagoda in a provincia di Shanxi, palazzi ducati

D'interessu particulari hè l'ecceezza di a pagoda di 9 culori (l'altitudine hè 70 metri) in a pruvincia di Chanxi, custruita annantu à un millenniu. Questu hè u più anticu basatu di lignu in u mondu, cunservatu finu à questu ghjornu. È a unicité di u dissiminu anti-sismicu hà salvatu da numerosi terramoti distruttivi.

Pagodas chinesi in u stilu di i palazzi ducali facenu a grandezza di l'imperatore. Graciosa, teatri curvate, decurati cù figuri di l'uce è l'animali, servinu di scorri acqua di acqua da a base di l'edificu. Questu permette di mantene a parta di lignu di l'umidità, fa queste strutturi più lastu.

Pagoda giudaica - Musica di Buddha

Crià una atmosfera di spirituità, hè cumunitu in u giardinu japunesi per a custruisce i tempii buddisti nantu à i colti, naturali o artificiale. Tradizionalmente, cù l'arrangementu di u giardinu, prima e porte sò stallati, è dopu a pagoda di u Giappone, chì ghjè l'ughjettu cumpositu centru.

L'altezza di l'edificu ùn hè micca limitatu à qualsiasi altru ch'è ... lumiaghji di chjira, chì deve esse à 1,5-2 volte più menu di a pagoda. In u paese di u sole risanti, ponu esse chjuchi (à 1 metru), situatu in un giardinu in miniatura. E questu significa chì in a zona di visibilità ùn ci hè micca un fanali di petra. Sicondu i canoni clàssici, a pagoda hè una struttura chì si componi di pedichi separati è forma un quadratu à a basa. A so parti vertica hè un trapezoid cun lati curvati. U più interessante hè chì i petri in a pagoda di u Giappone ùn sò micca rimbursati à l'altri, è a custruzzione hè tenuta da a spesa di u so pesu propiu. Per quessa, quandu hè erettu, u calculu currettu è a precisione sò assai impurtanti.

Contra u sfondate di paisaghji magnifichi in un ambiente pacifieru è spirituale, u regnu pagodas multilevel, diffirendu in formi, altitudini è culori brillanti. Anu invariabilamenti cridite l'attenzione è esaltà a imaginazione di una persona.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.