News and SocietyCultura

Cità di Penza, un munumentu à u Primu Settler (compositura d'sculture "Primu Settler"): indirizzu, autori, description

Prussianamenti ogni settore mudernu hà simboli chì l'hanu unicu. Penza ùn hè micca una salute. U Monumentu à u Primu Settler hè un puntu riali di a cità, custruita parechji dicennii. Di sicuru, stu munumentu anu a so propria storia, chì hè definitu di valurizà per esse acquisto.

Chiddu chì u munumentu simbolizza?

Di sicuru, questu hè micca u più preziosa edizzione da u puntu di vista storicu, chì Penza puderà esse fieru di. U Monumentu à u Primu Settler hè statu creatu solu in u 1980. A so apertura solenni hè statu timida per cuncorda cù a celebrazione di u 600 anniversariu di a vittoria chì l'istatu guadagnau in a famosa battaglia di Kulikovo.

Perchè u palazzu diventenu solu unu di i principali simboli di a cità in pocu anni? I creati decidini di dedicà u munumentu originale à a Fundazioni di Penza, per fà un modu di ricordiulazione di i primi abbitanti di questu settimentu. U munumentu s'appolte u travagliu agricultu, nantu à u quale u benistruttu di a cità è u paese in tuttu. Hà dinò di u valore di i suldati chì difendenu i fruntieri sudu di l'istatu parechji seculi di nomadi aggressivu.

Composizione sculturali "Primu settteru": description

Bronzu hè u materiale da quale l'scultura hè stata cast. Incluye a figura di un omu è u so cavallu. Valentin Grigorevich Kozenyuk, l'autore di u prugettu uriginale, hà dicisu chì l'omu viaghjà accade à dui roles à una volta. À u listessu tempu hè un guirreru è un pagadinu. A belligerenza di a figura hè enfatizatu da una filu picchina, chì hè sottumessu in manu. L'aratu conta cun l'impegnu à u travagliu.

Dui essenzi rapprisèntanu un cavallu chì apparteniu à un guerrierge agricultore. Ovveramente, un cavallu pò esse usatu no solu per scopu militari, ma ancu per lavurà u campu cù questu. Circora quandu Penza hè stata fundata, hè faciule per sapè da leghje u registratu nantu à u fundatu granitu di a struttura. Successi in u distante 1663 annu.

Opposite u munumentu pò vede u restu di l'antica mura di a tarra di a fortizza, chì era utilizzata per scopi difendenti. Questu ardiu hè a stessa età chì u settore. L'autorità citadine hà avutu cura di a ricustruzzione parziale di a serfata. Inoltre, pudete vedere un campanile di lignu cù u mortu di u fundatu. À u so pede hè una platti memoriale.

L'emergenza di idee

Sì ùn era micca per George Myasnikov, un impiigatu di u Cumitatu Regionale Penza di u CPSU, ùn anu mai avutu acquistatu stu magnificu munumentu di Penza. U monumentu à u Primu Settler hè statu cuncipitu da questu omu cum'è un tributu à i fundatori i so primi abbitanti di u stabilimentu. Myasnikov era cunnisciutu per i so attività per u benefiziu di a so amata cità, hà ancu altri mèriti chì ùn sò micca in relazione cù a custruzione.

U munumentu hè statu stabilitu in u 1980, ma u travagliu relative à a so creazione cumincià à a fini di u 1977. L'scultore questu di Kozenyuk è l'architettu Komarov hà travagliatu nantu à u prugettu. U carnificante hà sognu di marcà l'apertura solenni di u bastimentu annantu à a battaglia di Kulikovo. Quandu, u 30 di dicembre di u 1979, Kozenyuk hà infurmatu chì u munumentu era quasi finitu, Myasnikov s'hà dettudu chì u so desiu sarà vera.

Hè interessante chì, uriginale, u prugettu era cuncipitu da Valentin Kozenyuk cum'è un gruppu scultore "Volga è Micula". In ogni casu, dopu à l'appruvazioni successi da l'autorità di a cità, Kozenyuk è Myasnikov mette in una suluzione più interessante. Hè decisu di rinforà u "Lion-Volga", sia un armatu cun un aratu è una spea d'una muntagna è aghjunghje un cavallu.

Situazione privata

Per un bellu tempu, Valentin Kozenyuk ùn pudia decide quandu a compulsa di sculture "Primu Settler" hè stallatu. À primu l'attinzioni di l'sculturi fù attatu da u locu vicinu à a cafe "Zaseka", chì pareva adattatu. U risturante hè locatu in periferia di a cità, circundatu di un boscu. Però, a grandiosità di a struttura, chì cuminciò à prisentà digià in u prucessu di a so creazione, hà obligatu à Myasnikov à cunvince Kozenyuk. Un membru di u comitatu régionale di Penza di u CPSU hà dicisu chì un gruppu sculpturali majestuzzu ùn hà micca un locu in l'periferia di a cità, chì si fugghiere cù una cafe, hè solu a so aghjunta.

Dopu un longu dibattitu, i creati di u munumentu pagonu assai attenzioni à a parti storica di u stabilimentu, chì oghje ghjornu serve cum'è u so centru. A citadina di Penza hè famusa in tuttu u paese per i palazzi stòrici, ma nimu d'elli ùn puderebbe competiscia cù e reste di e ramparts in quantu di l'antichità. A parte priservata di u muru, custruitu finu à u 17u seculu, hà l'apparenza di una elevazione di u sguardu, scalendu nantu à quale pudete vede a cità cum'è in u palmu di a manu. Hè statu impegnu possibbili di vultà cun un postu megliu per erigge un monumentu majestuicu dedicatu à i primi abbitanti di Penza.

U patrimoniu "Wrong"

Cum'è sapete, durante l'esistenza di l'Unioni Suvietica, era cusitu à custruisione monumenti in i cità dedicati à a Rivuluzzioni d'October, glurificà i so capi. Memoriale eretti in l'onore di i suldati chì cascàvanu durante a Gran Guerra Patriuttiva era ancu populari. Stu regulu extra ugiunale ùn hè stata subitu da u partitu è un stabilimentu such as Penza. U munumentu à u Primu Settler, criatu in sta cità, puderia esse sulamenti sottumessi à u guvernu.

Kozenyuk è Myasnikov scantannusi teme persecuzione per l'autorità per Russufili, ma ùn abbandunonu micca a so idea originale. In u risultatu, tuttu finisci bè, u munumentu ùn hà micca scontru cù una attitudine negativu negativu.

Violazione di a pruteità di l'autorità

Ci hè ancu un altru obstaculo ovvidu - i ghjoculi Olympichi di u Sveci, chì anu da esse in 1980 in a capitale. U guvernu pruibiu l'installazione di novi memoriale in e regioni. Hè cunsideratu un gastu injustu di risorse finanziarii, chì era chianificatu di dedicà tutta a preparazione per l'urganizazione di grandi ghjoculi.

A direttiva diretta di u guvernu hè statu violata, chì pò esse cudificatu in Teorizianu Myasnikov, micca solu l'ufficiu, ma ancu di partitu di partitu. Tuttavia, nunda di succorsu.

I fatti interessanti

A casa di u postmasteru, situatu vicinu à u munumentu, pò esse demolitu durante a custruzzione di u situ induve l'edifiziu; Penza puderia avè perde stu edifiziu, cum'è Myasnikov hà cunsideratu dinò sta scelta per qualchì tempu. In ogni modu, hà abbannunatu questa idea.

Curiosamente, solu trè anni dopu, per un miraculu, a casa supravvicina era diventata in un museu, chjamatu u Museu di Una Pittura. Un pocu dopu u chjucu fù cambiatu novu in unnore di u stessu Myasnikov, è ancu travagliu.

Hè ancu curioso quantu u munimentu populari hè chjamatu entre i ghjente. "Un omu cù un cavallu" - stu nomu fù datu à u munimentu da l'abitanti di Penza.

Situazione

Cume i visitatori di a cità per truvà una custruzione grande, chì hè cèlebre per u Sur Penza (monumentu à u Primu Settler)? U Strada di Kirov hè u locu induve un monumentu majestuicu hè erettu. Dopu u munumentu pò vede i scorni di a Transfigurazione Church. In seguitu hè un cunsigliu di observazione, induve visitori è abitanti di u paesi vennu a ammirazione di a bellezza di a cità. U situ hè stoffatu cù una fica fatta di burdina, nantu à u quale u stile di Penza hè sculpitu .

Infini, oppostu à u munumentu, pudete vedere i risturanti di u filu di difisa, chì era erettu in u 17u seculu, è ancu un canuni. E, sicuru, hè vicinu à u museu di una pittura, pronta per riceve tutti i tempi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.