News and SocietyCultura

Hè una violazione di a psyche o un fenomenu normale?

Dejavu hè unu di i fenomeni più misteriosi è pocu studiatu di a psyche umana. A maiò parte di a gente, almenu una volta in a so vita, hà avutu u fattu chì, per entra in un locu completamente novu, anu iniziatu à sente un sensu stranu di cunfidenza ch'elli èranu avà davanti. O, per esempiu, avemu cunnisciutu cù i carchi chì parevanu moltu cunsigliu. Tuttu chistu hà digià statu, l'unica pregunta hè - quandu?

U significatu di a parola "deja vu" da a lingua francesa hè traduciuta com'è "vedi digià". Questu hè un certu statu mentale assuciatu cù u sensu chì avete statu in una situazione sìmula. À u listessu tempu, l'effett deja vu ùn hè cunnessu cun un momentu specificu da u passatu, cù a situazione cun più struitu, hè più riferente à u tempu passatu in generale. U stu fenominu, sicondu parechji studii, hè abbastanza cumuni. I psicologu mudernu crede chì u sensu di "vedutu digià" almenu una volta sapiutu circa u 95-97% di i persone.

I ragiune di stu fenominu ùn sò micca esi tempi. Qualchidunu crede chì Deja vu hè un fenomenu causatu da i prucessi in quelli spazii di u core chì sò rispunsabili di a percepzione primaria è memoria. Sicondu sta tiurìa, l'infurmazioni ricivuti da una persona in casi ind'a cuncepzioni sò primu ricurdati è solu dopu chì a cumincià à analizà. Grazie à sta "reverse chain" u mo brain, paragunendu a situazione currente cù a so copia, chì ghjè in memoria, vene à una cuncettazione ghjusta chì era digià.

Specialista in fisica dicenu chì Deja vu hè un fenomenu assuciatu à tracce di u tempu chì era pocu cunnisciutu di pocu tempu. Sicondu a so tiuria, u presente, u passatu è u futuru esiste simultaneamente. In ogni casu, a cuscenza di l'omu mudernu hà sappiutu per capiscinu solu ciò chì chjamà "quì è ora". Cusì, u core "perde" parte di l'informazioni percivivi. A scienza ufficiale ùn hè ancu capaci di dà una idea chjaia di cumu cumu u funziunismu funziona, è per una persona, sta quistione cuntene assai segretti.

I psicologu associanu l'apparizione di l'effettu di Deja vu cu l'energia sottili chì permeia u Cosimu entero. I prudutti fatti sò pruvate chì u prucessu di penseru hè, prima di tuttu, u prucessu di generazione d'energia elettrica, chì hà certe qualità di informazioni. Specialista in u campu di a psiculugia chjamanu din energia spirituale, psique. Hè ringraziatu à ella, in u so parolle, chì alcuni persone cun una percepzione sensitiva chì vede forme pensà in a forma di campi di parechji culori. Sicondu u pumping energie, pò esse divevule, mediu o forte. Quessi puderanu abbandunà i tracci di l'informazioni chjamati, chì fòrmanu un focus fieru di l'excitement in u core. Puderanu cumplicar un altru, trasfirizanu spontaneamente u tempu è u spaziu è tornanu à a so fonti. Cusì, l'effettu di Deja vu hè solu u risultatu di l'influenza di questa informazioni chì hà tornatu à a persona d'altru tempu.

Evidutamenti, ùn anu nuddienu una sola explicazione per ciò chì succede in a mente à l'ora di deja vu, cumu l'ultima hè nata è quali sò i so cause. Tuttavia, hè bellu chjaru chì stu fenominu ùn hè micca una anomalia mentale è ùn hè micca di a categurìa di malatie o anormalità, è per quessa ùn preoccuppa micca quandu u face. Questa hè solu una di e pussibbilitati di u cervu umanu, chì ùn hè ancu entendu bè da i scientisti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.