News and SocietyCultura

U Modernismu in l'architettura. Styles in l'architettura. Stili moderni di l'architettura

U modernisimu in l'architettura è l'arti hè spessu cunfusa cù a mudernità. Stu errore hè cumprinzìviu, postu ch'ellu pruvene da a lòggica sòlidiu: i razzi sò questi a struttura, ma in a prutica u situazione hè diversu. U mudernu hè u terminu chì definisce u periodu storicu in u cuntestu di l'arti, mentri u modernismu hè una direzzione definita chì hè carattarizatu micca micca da cunsiglii speciale per un rejetu di l'esperienza è di l'accentu di u passatu.

Pudete è deve esse vistu no solu com'è un architettu, ma ancu un fenomenu storicu. À u grande, era una prova litmusica, chì riflettia à tuttu ciò chì succideva micca solu in u mondu è a sucità in tuttu, ma ancu in a mente di i persone individuali. U modernisimu hè un stile di percepzioni di a vita, un simbulu di spianzii di quellu tempu.

Dopu?

U terminu propriu venenu da l'italianu, induve a parola mudernizianu hè traduciutu cum'è "flussu mudernu". In generale, e lingue in questu sensu sò surprisingly uniforme - a parola francese moderne hà un significatu similar, è a parola anglesa hè moderna.

L'apparenza di u mudernu fu pruvucatu da u desideriu di passà à un nivellu qualitativu novu di vita in tutte e so manifestazioni. U novu seculu è e tecnulugia novi anu criatu u cultu di a scienza in a so forma hypertrophiede, chì pò esse tracciata in u stessu «Ingenu Hyperboloide Garin». A populazione di l'Europa in l'anni 20 di u XX secondu rinunziò u patrimoniu di u passatu è rinnuviu radicalmenti l'estensi in l'architettura.

Sicondu i stòrici, u sviluppu di u modernismu hà ricivutu un impetu per revoluzioni, in u spaziu politicu è in mente di i persone. Inoltre, a nova direzzione era una reazzione à l'eccessore di pathos, anticu è cuntruversu, chì eranu inghjuntanu in u listessu stilmenti Vittoriu. U catalyticu per u sviluppu era l'averebbi tècnichi chì permettenu l'utilizazione di materie chì anu micca dispunibile bisognu per a primitiveness of the production process.

Start

U principiu ideologicu di u modernismu fù impostu à a fine di u seculu prima l'ultimi. U processu era assai difficiule: dipenda da i corti, à u so primu mancu distanti da l'architettura. Stu piriuu in a storia era marcatu da una forza in u sviluppu di l'industria. Un pezzu di persone si n'andò in u travagliu in granni cità: per l'influxu di novi citatini, l'abitazione hè stata missa, i novi edifichi sò stati presu in prumessu, in quali l'appartamenti vìnniru rennati à i novità. Per aduttà l'edifizzioni cù una estetica, espressa in monogrammi, ùn hà prestitu, dà preferenza à l'ascetismu maturu. In altri palori, l'architettura di a seconda mità di u seculu XIX perseguite un benefiziu solu prufettu.

I postulati basi di u modernismu

Trifles ponu esse cercatu infinitu longu, cusì avemu focusu nantu à i punti fundamentali.

  • U modernismu architettonicu hè creatu cù l'aiutu di i modi più moda, i consumimi più muderniti, è i disinni sò distinti da una forma stramba, micca standard. Vive a rivoluzione di industrializazione! I sò edificati sò custruiti in vetru, metalli è concrete. A causa di fattu chì a maiò parte di e prughjetti chì pruducanu ladelli classic anu troppu pocu sapienti annantu à u stessu hardware, assai di elli falegiani senza ùn puderanu unisce à a nova onda.
  • L'urganizazione di u spaziu internu hè guidata primurmente da a funziunalità. A razziunalitati hè posta in u palcuscenu contru à a prima mette di u XIX seculu. L 'immubiliarii per i persone, è micca e persone per l'edificiu - tuttu hè subordinatu à a cunfortione di una persona chì stà in a nova tempu.
  • Una rinunzzia cumplitiva di l'elementi decorattivi, cunfundendu l'esperienza di u passatu. In generale, u cuncettu di "decorazione" hè relegatu com'è indignetariu di una nova era, prazia purità alta.
  • L'assenza di un preghjudiziu naziunale, espressa in particularità di l'erecció di l'edifiziu o u so designu, u futuru hè una per tutti.

Origini

U modernisimu in l'architettura hè perceivedu cum'è sinonimu di a mudernità, ma questu hè micca veru, almenu perchè i so tempi sò stati ghjocu, dopu à glurificà in l'anni ottanta di u seculu passatu. In questu casu, sta direzzione ùn hè micca integral - per via di a so subjectività è di parechje partagé, hà datu l'aghjustà à una quantità di rami chì diferendu di l'altru.

  • Architettura naturale. Inutili hè chjamatu orgànicu. Da u stessu titulu diventa più chì u propiu questu strada persequite, ma ci sò "buts". L'aderenti pusendu à u palcuscenicu di e naturali, formi stampati in l'objeti di u mondu circundante, mentri li materiali usati in a custruzzione ùn sò micca sempri limitati à "petra è legne". A principal hè chì i risorse sò salvati, e formi - biologichi è paisaghji - naturali.
  • Bauhaus. Funziunalità in a so forma pura. L'edifici naked visibile, l'assenza assuluta di elementi decorattivi, a cunghjilla di cunvenza è utilitarisimu sò idèntica à a bellezza.
  • Art deco. Quandu anu studiatu a direzzione di u modernismu, deve esse nutatu chì questu hè u più divinu, più provocativu. U stilu prughjettu in u cuntrastu di a Bauhaus, hè basatu nantu à a geometria intrepisa, eclecticism, rigioni rigularita (ogni stanza è suvitatu hà un locu è tempu), curazione di forme è un disretu unrestrictu per u lussu espressu in i più ogliati di l'ivori à a pelle crocodile.
  • Brutalism. Hè spressione in tecnicità secca, l'absenza di processazione di superfici di l'edifici. Sò u casu quandu u nome si riflette bisognu l'essenza.
  • Internaziunismu. L'idea principale hè rinuncensà qualsiasi patrimoine culturale.
  • Razziunalismu è cunstrovivisimu. I stili principali in l'architettura di l'URSS, avemu da discutiri di più in sùbitu.

Materieali è esempi

U stilu di u mudernu in l'architettura principiò à sviluppà sottu a influenza di migliurà a tecnulugia di i tecnichi novi. Per esempiu, sta direzzione deu u so nascita à u giardiniere Joseph Monier, chì hà custruitu un concreta rinfurzata. Curiosamente, hè stata accidintali: In principiu hà prumutu di fà solu cuntenituri per i vegetali chì anu szerziri tutti i so bisogni.

I strutture chì eranu eretti da questu concellu si distingueru da una facilità senza prezitudine, unu pò ancu dicerà, airiness in u sfondate di l'usi estremamente cumplicabbi.

Primu truvò l'applicazione in a custruzione industriale (micca pessimu per un materiale chì era originale cume chì era una bagnera, hè micca?), È dopu trasfiriu a custruzzione di edificazioni residenziale. Grazie à questu, opare d'opare d'architettura nascenu per l'ora, affissendu l'especettori in a so scala.

A ligerezza è a forza di u concrete rinfurzatu fù mudernizatu. L'architettu di l'architettura hè divisu in una vista mundiale: permette a custruzzione di fronti superposizione in stazioni, stanzi cù un vastu spannamentu immensu è assai più. Ci hè cunmindutu com'è un esempiu di u Crystal Palace in Londra, u Ponte di Brooklyn è, di sicuru, a Casa Dancing in Praga. Hè nantu à quessa ci hè bisognu di parlà per separà.

Fighjà da ballà?

Questa cumpusizioni compone di duie parte à a forma di cilindri - unu d'elli hè fatta à l' stile classica, è u sicondu - in a destruzzione. A casa di ballu hè chjamatu perchè vene cum'è una donna di ballu cù i so scorpi - una figura cù una cintura finta è una viscera di battuta crea l'illusione di u muvimentu. Hannu a diri, l'struttura cuntrastu boni cù l'abitazioni classica chì si trovani à u collu.

Unione Soviètica

U modernisimu in l'architettura ùn hè micca passatu è u nostru statu. Hà dimostratu più vivamente à i vinticelli di u seculu passendu, espresi in l'indicazione di u razziunalisimu è u constructivismu. Ccè anu cunzidiri tutti dui.

Razziunalismu

U terminu in Latin significa "raziunale", è questu hè chì tuttu. A so aspettu vinni duvutu à tutti i stessi prugressi tecnichi. E esisteti estetichi di e persone anu cambiatu è in Russia - i monogrammi anu dettagli modu à i formi lacunenichi, chì unu chì anu realizatu una funzione specifica. L'abbundanza di u spaziu, simplicità, praticità, sfrendu di l'assolutu, nè "bellezza per a fama di bellezza". U Modernismu di u XXu seculu anu usatu altre mètudi di influenzà a percepzioni di l'omu. Hè avà nutatu chì sta direzzione hè più "viva" ca u constructivismu chì l'ha sustituitu: u razziunalisimu pruvatu à dà l'edificatori un alloghju finitu è gustoso è e formi per percepzioni.

Qualcosa fenomenu, in regula, hè attaccata à i parsunalità, questu copetu è stu stile ùn hè micca passatu. L'insegnuru ideologicu è u capu di a direzzione era l'architettu è u maestru Nikolai Ladovsky. Ancu a so definizione di l'architettura hè stata permeata cù u travagliu di tutte a vita: ellu hà scrittu chì l'architettura opera cù l'ispaziu, è l'ispaziu hè u focu di tuttu ciò chì l'aderenti di u raziunalismu vulianu dì. À u stessu tempu, i rializazioni di l'anni passati ùn sò micca denigrati, ma sò stati adopriati è processati in cunfurmazioni cù l'idea. Questa direzione hè un passu impurtante in a furmazione di una nova imagine di l'architettura soviètica, sparti u fattu chì era menu pocu più chjamatu chì u constructivismu chì avanzava nantu à i so tacchi.

Custruttivisimu

Questa hè una sperienza di disignu, chì era marcatu da u modernismu di u XXu seculu da a serie generale. Sta direzzione pò esse cunsiderata l'apoteose di praticità è l'ultima parola di a tecnulugia.

L'Adherenti di u Constructivismi, in cuntrastu à i razziunalisti, mette a funziunalità di a custruzzione in u palcuscenu, mentre chì abbianu a cunvenzioni di a ghjente. Tuttu era dedicatu à u grandu capu di l'embodiment d'idee progressive. I cuncorsi di u passatu sò vindicati in viulenza, una cosa nova hè creata, radicamenti differente.

In a pràtica, era spressione in e notorii cumuni (in u cumuni cumuni "communal"), chì anulianu a pussibilità di a privacy: chjucchi, bagnu cumuni cù duuschi, cunfisori cose. Tuttu hè suggetu a lògica statura è i patogeni. Tuttu era fine in carta, ma micca funziona in a vita di ughjettu.

Se vulete piglià in generale, u stile di l'architettura russa di quellu tempu perseguite un'un scopu: per passà in u futuru quantunque forse possibili, per rinunzià i so allughjatu di i passati anni stagnant è per accumpagnà ogni passu cù praticità muderna, coherente di linu.

A Modernità

A data, ùn hè micca un listessu modivu modellu chì si usanu in a custruzzione di edifici. A permissive grande permettenu di sparà nantu à tutta a tumba - ognunu cumpareghja cum'è vede. In ogni modu, i siguenti stili muderni di l'architettura pò ancu esse distinti da ogni varietà:

  • Oi tecnulugia hè una ode à u prugressu tecnicu, oppostu attivu à a natura.
  • Biotec - ode à a natura, l'oppostu cumu di u prima puntu: lìi naturali lìsosi, imitazioni d'un organismu vivu.
  • U postmodernismu hè una ode à eclecticismu stòricu è forma strani, una sfida à u modernismu in tutta a so gloria.
  • Kitsch - una ode à a malva è u gustu malu. Grotescu, esaguerazioni di ditaglii. L'estetica hè secundaria, u principale hè di sfida à a sucità è esistenu di a massa generale.

U risultatu

U modernisimu in l'architettura s'hè alluntatu da i 80 anni di u XX sèculu. Di sicuru, l'abitazioni custritti in cunfurmazioni cù i so canoni sò sempre funzionando rete, ma nunda di novu hè statu erettu. Malgradu à l'anni di pupularità dopu, hè impossibile sottotate u modernismu - hè un passu impurtante versu a furmazione di l'architettura in tuttu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.