Arte e spettacoliArte

Architettura Soviet: description, a storia è facts, intarissanti

A custruzzione di a nova sucietà duvia esse, reflété in a cultura di u paese in generale e architettura, in particulare. architettura Soviet hè andatu à parechje tappe di u sviluppu, si sapia chì i s'avère s'avère, ma in ogni casu, hè divintatu un particulare di ballò in u architittura pianetaria. In l 'Unioni Suvietica, ci era parechji architetti lu liveddu di più, è oghje i immensu spaziu post-Suviètica, vi ponu vede parechje caputravagghi di scala munnu. Avemu numaru di stile, cumu evulùtisi di architittura Suviètica, è cumu hè evulùtisi.

Features e Libri di architittura Soviet

Doppu la Rivuluzzioni ottobre di u 1917, u novu guvernu hè primura imbarcati nantu à cambià in tutti i zoni di la vita. Per una di tuttu mentre ch'ellu ùn hè à l 'architittura, ma divinni prestu chiaru ca idda, troppu, deve fà una funzione ideali, cum'è tutte e lu restu di l' arti. In i 20 anni prima di l 'architettu micca stati messi direttamente lu compitu di furmendu un novu spaziu, ma lu criatura' iddi si 'ntisi forti chi era tempu di novi formi è cuminciò à circà i sprissioni d' idei di cambià. Ma più tardi, architettura, Soviet statu creatu pè difende l 'idei di sucialdimucrazzìa. All 'arti in l' Unioni Suviètica era à determinà u solu modu currettu di sviluppu - una sucialista. Stu purtatu à a funziunalità principale di architittura Suviètica, chì sempre vulsutu à esse principalmente ideali, ma à l 'ultimu - bedda. Sè a prima, a criatura arrinisciutu a valdi ancora favore l 'idea di bellezza è po pocu à pocu detti modu à i centri di u latu, è stu purtatu à una calata in u putenziale di gran' architittura.

formi storicu

U sviluppu di l 'architittura Soviet hà passatu parechje tappe. L'origgini di stu finominu hè assuciata incù u periodu di 20 - u principiu di u 30s, quandu ci sò di ricerca attiva di novi formi, reinvents u classicu e tecniche d 'architittura. A stu tempu furmatu dui indicazione principali di l 'architittura Soviet avant-di garde: constructivism è rationalisme. À a fine di u 30s addiventa chjaru chì u avant-di garde ùn hè micca nantu à a strada di l 'cultura ideali suvièticu. Si principia di furmari un novu, architettura, chì ghjova à celebrà a grandezza è rializazioni di u scopu di li sucialisti. Baddu di l 'idei di l' èbbica défendu la Secunna Guerra Munniali, dopu chi una nova epica in architettura. Hè assuciata micca solu cù a risturazione di i cità distrutta, ma dinù a creazione di un novu spaziu chì ùn pussede micca un omu chì un sensu di orgogliu in u so paese. Hè nant'à sta basi ideali hè furmata da imperu di Stalin, incù u so tendenza di scala. U principiu di u 60s forti u prublema di architittura maistria. People vissutu in cundizioni subhuman, è stu ùn pudia esse stata attribuita à i recette post-di guerra. Hè nicissaria di scioglie u prublema di custruzzioni ca vulìanu la missa. Stu prublemu hè solving da maximizing prughjetti ecunòmicu. Era un scumpientu di l 'architittura suvièticu. chì hà sceltu ùn lu megghiu modu di sviluppu è si n'andò dopu à u francese in u so tippi funziunali di custruzzione.

Tutti i tentativi criativu di architetti ricunnisciutu eccessivu è dannusu. Cosa fatta la criatura à impegnà in "architittura di carta", vale à dì. E. To creà prugetti incù senza spiranza di realisazione. In u 80, architetti Soviet aut cunuscenza di la crisi imminenti. A stu tempu, lu duminatu da la tìpica prughjettu, Populu Corsu. Architettura trasfurmatu da un arti di un sèmplice cumpetenze di disegnu. Idda pianu si messe à cunflitti da la crisi nzinu a la fini di l 'anni '90, ma chì hè piriudu post-Suviètica.

avant-di garde Soviet

A la fini di la Guerra Civili Spagnola, ci hè una quistione di u risturazione di Mosca. By stu tempu in architittura di u paese s'hè sviluppatu dui novi indicazione: constructivism è rationalisme. Fùbbenu creati da architetti suprattuttu evidenti ind'a san Russian è European, ma si vittiru lu bisognu di creà una nova architettura, chi avissi a scuntrà a nova realità. Mentri la criatura stati m'incantava da l 'idea di crià una nova sucità è la criazzioni di nu novu, umanu armuniosu.

Constructivists purtatu da i fratelli Vesnin, Konstantin Melnikov, Cojan Ginzburg pinsatu chì i so cumpusizioni di u bastimentu ci vole risponde à a funzione. Si rifiutau di cuntinuazioni stòrichi, u so rolu di lu detti un disignu sèmplice cù un minimu di dicurativa. À ringrazià à tutti l 'Unioni Suviètica, architettura, avant-di garde hè s'arricchiu da tanta ghjente cum'è a casa annata K. Melnikov in Moscow, u palazzu di u ghjurnale "Izvestia", l' Palace di Culture ZIL, è parechji altri. U sensu hè assai favorably ricevutu da architetti è i so rami era in Léningrad, Kharkov, scolastica, Sverdlovsk. In tanti cità di l 'ex URSS e oghje pudemu rimirà i palazzi constructivist.

A seconda direzzione avant-garde, rationalisme, guidatu da N. Ladovsky è B. Krinsky, ricevutu un matematiche urigginariu d 'constructivism. Iddi sò vistu soprattuttu in i travagli di u palazzu un cuntu novu l 'psiculugia di pircizzioni omu. In u principiu di 30-IES di u avant-di garde hè statu ricunnisciutu tèrmini cu a 'arti Soviet e subitu cessatu a raghjone. rationalisme poi fù "riabilitata" è u so idee eranu anchiamènti usatu in architettura in u 60s.

30-40s architettura

In la mità di-30s architittura Soviet hè intrata una nova epica. U novu putiri, matura, u bisognu di massiccia recette di maistria è edifizii publichi, a custruzzione di un novu tipu di ghjente, cume un situ di una mostra agriculu. At a frunti di tècnichi è i metudi tradiziunali. À u capu di l 'architettu traditionaliste s'avvicinò una pusizioni a scola, vecchio Neoclassicist I. Zholtovsky. Retrospektivist in i so punti, si torna à l 'amuri nazziunali e pratiche di culunnati duppiu, pilasters, archi, etc. Duranti stu pirìudu, più infruinzata da constructivism, ma lu virsanti di u violino hè diventata più chjaramente. Prima di la Sicunna Guerra Munniali in u paese, in particulare in Moscow, ci hè un francese boom custruzzioni. Enea cumpariri cumplessu, u Library Statu. Lenin, custruitu parechji di u metro stations Mosca. In Kharkov, funnatu corti ducali Dzerzhinsky Square. In Yerevan, ci hè Government House. On a mappa di l'Unioni Suvietica, nova cità, chì u prughjettu di u fruttu di l 'idea di a nova architettura. Quessi sò i Komsomolsk-u-Amur, Magnitogorsk, Khabarovsk. Prima di la guerra, circa 170 miliuni di stati custruiti in u quadratu di campagna. metri di pratiche. Falsi furmata una nova, stile decretu di l 'Unioni Suviètica.

imperu di Stalin

Dopu à a storia secunna guerra munniali di architittura Soviet intrutu in una nova tappa. Ci hè vulsutu assai di i risorsi di ricustruisce di paesi distruttu. In la mità di-40s in l 'Unioni Suviètica, furmò una seconda dopu constructivism "gran stile" in architettura - imperu di Stalin. Iddu hè assuciata à parechji indicazione: classicisme, baroque, Art Deco 'Imperu. Hè statu carattirizzata circulu, pompa, grannizza. Palazzi a stu stile, sò fatte à mustrà i pruduttori di a vittoria suviètica è trasmissioni. U simbulu di stu stile, addivintau famusu "Cite" Moscow: Moscow State University, l 'hôtel "Ukraine", u Ministeru di esteri è altri. imperu di Stalin addivintau lu stile duminanti di 150 anni, si hè cambiatu u visu di u paese. architettura staliniani hè affaccatu in quasi tutte e cità di u paese.

architettura maistria Mass

In lu pirìudu doppu la guerra hè prublema varri fini. Ma in i 50 anni di u so cumandu ùn pò esaminà, tantu era nicissaria pi rimettiri infrastruttura di pruduzzioni. Ma in u 60s à cambià i dicisioni di stu compitu era impussibile. Just a stu tempu ghjuntu à una fini l 'èbbica di Stalin e Khrushchev chjama di u pesu accurtà u costu di custruzzione maistria. Iddu dinò nizziatu la lutta contra lu "eccessi di l 'arti", un mudellu hè statu ricumandatu à piglià lu funziunalismu quarteri Francese. So ci era u famosu Cheryomushki, cum'è un esempiu di un novu ambienti vivant. In u primu quartu eramu à esse uggetti di BTP suciale è palazzi ci vole à purtà un spaziu minimu par resident.

60-80s architettura

Dapoi u tardu 60-IES principia una massiccia varri custruzzioni mudellu purtata-linia. In tutte e cità è paesi di l 'Unioni Suviètica, ci sò casi di l' détails béton integratu. Custruzioni hè viloci, pòpulu appartamenti. Ma à aduprà a parolla ", architettura," à u bastimentu hè una bella lingua, postu chì u bastimentu era cumplitamenti featureless e uniformi. So l 'architittura di u quartieru suviètichi di l' disignu mudellu in ogni cità hè cum'è dui sdragatu in un bul simile à altre cità. Chi l'avvinta e ridiva film director Eldar Ryazanov in u cosita "irunia di u distinu." A custruzzione massiccia statua e la lutta contra Ing extravagances architetturale purtatu a lu fattu ca lu 80 di marzu 'annu di u fenomenu di architittura Soviet girava in nunda. Di sicuru, ci eranu qualchi criatura e palazzi degnu di primura, ma, architettura, megliu hè in crisa prufonda. Interestingly, la criativitati architetturale vivant mentri diriggennusi da u capitali di i pruvinci è i Ripùbblica Fidirali.

architettura "Paper"

In l 'anni 80, quannu l' architittura ufficiali di l 'èbbica suvietica in crisa, ci hè stu fenomenu sfarente. Young architetti à chì tempu ùn pudia cuntà micca solu nantu à u baddu di i so idei, ma ancu nant'à u so ricunniscenza. Per quessa, ch'elli anu creatu prugetti in lu testu, li sò spessu mandatu à differente cuncorsi straniera è vince premi. In issu spaziu sviluppa un tutta a generazione di bona architetti. Sò i soci di u muvimentu A. Brodsky, I. Utkin, Mikhail Belov, Yu AVVAKUMOV, M. Kharitonov. L'architettu sviluppatu u so stile, di dassi 'idei. Dapoi ch'elli èranu cunvinta chì ùn vi pò avvisti i prughjetti, si fighjendu u audiovisivu presenta di u cuncettu. Più di sti architetti stati inspirati da l 'idei d' antichità, anchi si spissu creà disegni vi salvi.

U megghiu architetti di l 'Unioni Suvietica

architettura Soviet in la prima metà di u so storia sviluppatu grazi à i criatività di architetti chì hà studiatu e formanu ancu in i tempi mpiriali. Una volta sta generazione hè andatu, ci veni 'na brevi piriudu di paci. Ma u zafranu prestu novu gruppu di architetti chì portanu idei novi e novi sfide. Certi di i megghiu architetti di i sperti USSR attribuisci K. Melnikova, V. Tatlin, A. Shchusev. Sti constructivists jùnciri na vera fiertà di u nostru paese in l 'architittura pianetaria. Hè dinù à mezu à u megliu in architettura gnustrii sò N. Ladovsky, Rerberg, Gianfranco Vesnin, Alexander Krasovsky. Great cuntributu a la criazzioni di una maghjina di tanti cità Soviet hannu I. Zholtovsky, VN Of, AN Dokuchaev lofan B., B. Krinsky. In i tempi Suviètica, avemu furmaru un architettu chì era un casu di scambià u spaziu post-Soviet doppu la ristrutturazioni. À mezu à elli, hè tene à mente Utkin, A. Brodsky, Yuri Grigoryan.

facts, intarissanti

architettura Soviet-èbbica hè piena di uggetti e facts, ntirissanti. Cusì, a casa annata K. Melnikov hè unu di i più boni in i munumenti Constructivist munnu. Excellent architettu glubale Le Korbyuze visitatu Moscow trè volte, pi strumenta idei novi. In u 30s statu creatu lu cchiù granni pruggettu di architittura Soviet - i Palace di suvietichi, cui altitudine hè di esse di 400 metri, 100 Gregori. À azzione si, si fù agitata, su da u Cristu, cattedrale Sarvaturi, ma si capissi u pianu nun era.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.