News and SocietyCultura

Scrittore Writer - 3 di marzu. Storia è e caratteristiche di vacanze

Un scritturi hè una professione chì hè studiata è masterizata a so vita. Qualchissia da i so aspetti di a zitiddina per sprimà i pinsamenti nantu à un carta, alcuni saranu maestri di una piuma in una maturità è una vechja. Nisuna règula specìfica. Scrittori sò persone chì vulete e pozzu parlà cù u mondu cun una piuma o scrivere. I prughjetti di i so attività hà avutu u so ghjornu stessu, à quali anu ricivutu felicità, hè 3 di marzu. Da questu articulu sarite amparatu quandu sta data memorable hè stata, è cumu a festa hè tenuta in Russia.

Storia di i vacanze

Scrittore Ghjustu fù ghjuntu à a fini di u XXu seculu. À u 48 ° Cungressu di i Cittaturi di Scrittori hè decisu chì stabilisce una nova festa. Dopu questu, vale à dì, da u 3 di marzu di u 1986, sta data hè diventata memorable per i scrittori di tutte u mondu. A festa diventa internaziunale.

U ghjornu di u scrittore, sfurtunatamente, pareva assai tardi. Strangely enough, i maestri di a parolla eranu in genti longu prima di l'apparizione di scrittura. À quellu tempu, i so anziani ùn sò micca scritte nantu à carta, ma sò stati passati da bocca à bocca. Finu a ora, i nomi di assai figuri creatives ùn simu micca surviglià è si sò persu. Ma senza elle ùn esiste micca autore modernu, nisunu littirariu cum'è un mondu. Per assai seculi l'scrittura ùn hè micca cunsiderata una occupazione seria. L'autori facenu cusì per elli. Hè stata creu chì vende opere di l'arti hè u peccatu è a blasphemia.

Quale chì celebra u ghjornu di u scrittore?

Questa festa hè unitu à molti persone cuncipitu in scrittura. U 3 di marzu, tutti l'omi littirari, assagisti, romanciò, satìrici, poeti, dramatichi, etc., cumincià à celebrà u ghjornu di u scrittore.

L'autore di l'idea di creà un club di scrittori

Comu chjamatu prima, u Writer's Day hè statu stabilitu solu in 1986. À quellu tempu hè stata a 48 a reunione internaziunale di tutti i scrittori. I Cungressu di scrittori nascini assai prima di l'apparizione di sta data memorable. L'urganizazione "PEN-club" hè statu stabilitu in u 1921 in Londra. Questa abbreviava fù scarafate cum'è "poeti", "assagghi" è "novelisti" - per capitale di parole in u sonu inglese. In altri palori, tutti i membri di stu club si ponu felicità di u ghjornu di u Scrittore.

L'urganizazione, unificà tutti i scrittori, hè statu appressu da Katherine Dawson. Hè stata ella chì in u 1921 hà destinatu à creà u so propiu club di pirsuni cummincii. U presidente era D. Galsworthy. È dui anni dopu a primu reunione hè stata cunzigata sottu u so cumandu. Dopu quì, i rami di u club eranu aperti in tuttu u mondu. I congresses di scrittori fussini in 11 paesi.

U presidente Galsworthy era in u so postu per più di 10 anni. Per tuttu u tempu ùn permette micca a penetrazione di a politica di u club. Tuttavia, dopu à a Siconda Guerra Munniali, un gran numaru d'olandesi, guidati da i belgues, venenu à u putere. A riunione di u 1932 fù l'ùltima per Galsworthy.

Principi di Scrittori Club

Malgradu u fattu chì dopu à 1932 Galsworthy ùn pareva più in u club, hà sappiutu di introduverà un certu charter di 5 punti, chì tutti i membri di l'assemblea anu avutu a vigilà.

  • I scritturi avianu a distribuzioni di littiratura comu un arti. I membri di u PEN-club ùn hà micca participatu in ghjurnalismu è ghjurnalismu.
  • Li littiraturi ùn deve micca scritta à incitarà a guerra.
  • Pèndite per u mantenimentu di relazioni amiche trà scrittori di tutte e mondu.
  • Scrittori per l'Umanistariu. Ùn pò micca appiicà à u pattu statale o a pulitica.

In ogni modu, durante u cungressu di scrittori in Dubrovnik, parechji reguli foru ignurati. In quellu tempu, tutti i europei è i cumunisti anu spulsatu da u club. I delegati fideli à Hitler venenu à u putere.

Oghje, i penis-clubs sò digià in 130 stati. L'obiettivu principale hè di difenda a libertà di parlà. Stu principiu deve esse osservatu da i membri di a societa da tutti i paesi chì firmonu a risuluzzione finali.

Jurnu di u scritturi in Russia

In u nostru paese stu vacanze ùn hè micca cusì famoso. Havi una strada di orientazione prufessiunale. Ma in l'ultimi anni, più scenu di più sò ricivutu partenariatu da u ghjornu di u scrittore. Questu hè dovutu à u fattu chì e media Russa anu più riferente à questa data in i so pubblicazioni.

Di genere, u ghjornu di u scrittore in u nostru paese resta in nota, ma in l'ultimi anni l'interessu in a litteratura è a creatività hà cresciutu quarchi cosa. A vigiglia di u 3 di marzu di u 2015, una reunione di scrittori si hè stata in u Centru di Media Multimedi Internazionale. Ci era parechje duminii impurtanti discussati à a tavula. U 2 di marzu, u travagliu creativu, scrittori è scrittori parranu di cumu chì a lingua russa influenzi u sviluppu di a cultura mundiale.

Scrittori di u nostru tiempu più ca l'altri sentenu interesse in littiratura in i tempura ricenti, senza sensu scopu, 2015 divinni l'annu di a literatura. A so decisione hè stata fatta nantu à l'iniziativa di u presidente Vladimir Vladimirovich Putin. Visitu a riunione di scrittori russi, chì hè stata eventuale à l' Università di Amicizia Populari Russa. Ecculu avete pudarete dumandà à dumande à u capu di statu, chì era fattu da i studienti di e diverse facultati. U tema principali di discussione hè a popularizazione di a lingua russa in l'esteru.

Cumu si celebrenu stu festa?

Sfortunatamente, u ghjornu di l'scritturi si spessu passa un modu innobatu. Ancu in i scoli ùn hè micca sempri dichjaratu d'ellu. U 3 di marzu, i rusciei s'utilduvendu à preparà solu per u Dia di a donna internazionale. Invece, in l'ultimi anni una nova tendenza s'hè sviluppata per celebrà stu ghjornu. A vigiglia di u 3 di marzu è dopu ci sò reune di scrittori è scrittori cù lettori. In solitu, i figuri creativi si pusanu à una mesa rossa in l'uffizii regiunale, chì appartene à a unione di Scrittori di Russia. In questu ghjornu spessu si ponu cuntesti è parechji esibizioni. In e biblioteche publici è musei littirarii, pudete messi cù invitati in a persona di famosi scrittori cuntemporeali. Spessu, i duttori dirigenu i studienti in riunioni in chì i parente creativi parranu di e so ultime opere è parranu di u rolu di a literatura in a vita muderna. Qualchì altru maestru apre studii aperti, induve scrittori pudemu ancu esse cumunicatu cumu incù escolti. À u livellu universitariu, u ghjornu di u scrittore in Russia hè menu interessanti. L'unichi chì sapevanu sicuru da l'esistenza di un ghjornu sò i studienti di dipartimenti filoluggichi.

Sfurtunatamente, avvenimenti per u ghjornu di u scrittori sò micca stati in tutti i cità. Per esse un scrittore hè assai difficiule è rispunsevule, per quessa avemu justu a pagari meritatu d'attenzione à scrittori, poeti è dramatici, almenu una volta di l'annu. A vita senza littiratura nun avè solu esse avutra è fresca, ma solu esse impossibili, perchè ùn ne ricerete micca di quelli chì ombreghjanu a nostra vita cun significatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.