Arte e spettacoliMovies

Faina Ranevskaya: phrases and winged quotes

Faina Ranevskaya hè stata nata in u 1896 in a famiglia di un Ghjancu ricucu, Girsh Feldman, u pruprietariu di una fabbrica, un vaporizzatore, parechje casi è di vendita. A zitella di a zitiddina hà fattu so bocca, perchè era toccu toccu da i cuntimpuranei. Per via di questu, hà decisu d'abbandunà u gymnasium è hè educatu in casa.

Idda era assai piazzatu da i classici russi, spiciamente Chekhov. A strada, u so nomu articulu - "Ranevskaya" hà dettendu di u grand classic. Si ricordate, era quellu nome di l'eroine di Chekhov da a ghjucà "L'Orchard de Cherry". In quantu a scelta di prufessione, cum'è Faina Girshievna riclamatu, ùn hà micca ellu, perchè "lurked" in questu. Hà pussessu una agnità di mente è di lingua, umidità sottili, veduti gratuiti di a vita. Questa era a grande Faina Ranevskaya per i cuntimpuriani.

I frasi atti, chì spessu repitemu oggi, cuntenenu un significatu profundo. Sò stati tichicati, giusti è coherenti di a realità di l'oghje, chì alcuni si troppu surprisa chì l'autore hè una donna nascita in u XIX sèculu.

E postului di Faina Ranevskaya

Quandu Ranevskaya hà travagliatu in u teatru "Mossovet", hà avutu prublemi cù u capu - Yuri Zavadsky. Hè spessu parodiessi, pudete mette in postu ancu prima di u gruppu tutale, è parechji parolle è espressioni di Faina Ranevskaya nascenu precisamente perdu di stu cunflittu.

Unu di e più precisa di e so frasi dà una spiegazione per a so vita sana: "Chì ghjucassi nantu à u palcuscenicu? Pudete ghjucà in cuntrolli, cartoni, ammuccià è cercanu. À l'scena, hai bisognu di vive ". Sì, era una di l'attruzzi più veritativi di a pantalla suviètica, anche u fattu chì ùn hà mai hà sappiutu à rializà cum'è attrice. Forsi, perchè u so presentatori pocu è specificu di timbre di voce, ùn era micca datu i roles chì hà soeva di ghjucà. Inoltre, ancu quelli ani piccule chì creò nantu à u palcuscenu o prima di a càmera di u film, sempre hà ricurdatu à u visor. U più interessante hè chì a ghjovana ghjilletta di u ghjornu chì ùn cunnosci micca l'attrice chì hà toccu nantu à u palcuscenu sottu seconde Faina Ranevskaya, cunnosce i frasi ailati chì appartenenu à ella, da u core. Eccu alcuni di elli:

  • "A vita si deve esse campatu in tale manera chì i questi bastardi ricurdativi".
  • "Sapete chì, quandu viu a prima calba in un caru blindatu, pensu subitu imminiscenu: anu da lotta di prublemi avanti à noi. (Allora ella s'hè espressa nantu à Vladimir Lenin.)
  • Ma questu, per sicuru, l'amori di ripetiri tanti ditagli: "A vita hè curta, per gastru nantu à qualchi dieti, l'oghje u malviziu".
  • "Ci sò persona di a vita chì vole vene à dumandà: hè difficiule per vende senza sensu?

Probabilmente, parechji pinsamu: "Ah, sì Faina Ranevskaya!" E postulmanzii Winged, inventati da ella, sò simplici inestimabili! Per esempiu, quì hè questu: "L'optimisimu hè solu una mancanza d'infurmazioni". Cumprendi l'essenza di l'altitudine, sì stata maravigliata da a prufundità di u so significatu.

Faina Ranevskaya: frasi atti di e donne

L'attrìzia hà assai affezzioni carii à e donne. Di sicuru, assai anu intesu questu:

"Se una donna cammina cù a so testa, allura hà un amatori. Sì una donna prumudenza di passi cù a so testa, u sguardu duva un amatori. Sì una donna poveru è mantene a so testa diretta, è hà un amatori. E ogni modu, se a donna hà capitu, allura ci hà un amatori!

O questu: "Se vulete perdiri pesu, manghja nude è davanti à u specchiu!"

Ma questu hè più prubabblità, una anecdette ca una frasa à cunghjunta:

- Oghje aghju tombu 5 mosche. Questi, duie sò eranu masci è e trè eranu femini.

"E cumu si puderà stabilisce questu?"

- hè faciule! Dui sò nantu à una buttiglia di birra, è trè eranu nantu à i specchi.

A sulitudine

Faina Ranevskaya ùn era mai stata casata è ùn avia nimu. In a vichjàia, era agudiziva di a soledad, è parechji e so frasi eranu about this condition.

  • "A solità hè un statu di quale ùn ci hè nimu per dilli".
  • O: "A solità hè quandu ci hè un telèfonu in a casa, solu l'arburatura.

Faina Ranevskaya, una grande attrusca russa, murìu in 1984 à l'età di 88, è dettu behind una grossa cullizzioni d'aforismi è film cù a so participazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.