FurmazzioniEducazione è culleghji

Minerals dâ Pulonia: ricchezza di u paese

Poland - hè Eastern European States, più di chì si trova nantu à u territoriu di Central Plain European. Lu restu di l 'aria hè occupata da varii muntagnusu. Hè un paese riccu in una scelta larga di minirali. Cosa hè ricchezza è cumu dumandà à i bisogni ecunomichi di u paese?

Gemiliana di u paese

Minerals permette Poland à sustena 'ecunumia di u paese à un altu liveddu. Per un longu tempu Polonia hè rinumata di grande riserve di spanu. Si hè accadutu in u territoriu francese accussì-chiamatu Amber Route, chì si stendi da u Adriatic à u mari. Major minirali in charbon sò indicati Poland, manganese ramu, d 'argentu, lanna, zincu, è dipositi sali, roccia, surfaru e diverse materia di i pruduzzioni di materiali custruzzioni.

À u presente ghjornu Polonia hè un paese à pressu à i pruduzzioni di issu minerale. Si pruduci una grande quantità di i prudutti da spanu. Magazzino sò stimati da i sperti di 12 mila. Tunnillati. opérations minieri in Polonia messe intornu 3500 aC. In lu medievu avutu una grande rolu di stu tipu di uranium, cum'è l 'estrazzioni di sali. Ma da u mezu di u 18u seculu, si messe à acquistà si primureghja di minieri carbuni.

Features di i sogni di Pulonia e minirali

As digià citatu, più di u paese hè appartamentu. Plain, furmati qui duranti lu sèculu ice, un cuntu novu di 75% di u so tarritoriu. In u Age Ice era furmata da u succorsu di Pulonia. E minirali, dì, u locu di a so dipositi prufonde stati furmati in stu piriudu. In i parti scritti di u rimpianu East Europea, in u quali l 'Poland sò zona di petri rossi. In la parti occidentali di l'spianiccia hè una grande quantità di riserve carbuni e di gas. In a guerra trà i cimi muntagna, vi ponu spessu truvà u lavu. Supra lu cunfini miridiunali sò e muntagne - Sudety. Quì hè ricca in ramu, nichel è lanna. U latu urientali ci sò i Mountains Carpathian.

Poland Minerals: charbon

branch tutali di bacini charbon in Polonia hè circa 45 Bln. tunnillati. Ma Poland ùn hè micca abbastanza risorse oliu è a gas. Chì hè per quessa sti tipi di risorsi hannu a èssiri signìfica da altri paesi più. Ultimi dicennii hè diventata una pruduzzione pupulari di energia da parechji fonte da rinuvà. Sè charbon minieri vi cuntinuà à u stessu passu, u so Gemiliana sarà capaci di risponde à i bisogni di u paese di circa 500 anni. Ghjè 2 volte di più chè i medii di altri paesi. Ma Gemiliana pò esse abbastanza ancu per un tempu più, perchè più è più carbone hè sustituitu cun altri minirali a l 'econumìa Polacco - natural gas. Gas hè sicura cu riguardu à l 'ambienti. Sicondu à figure ufficiali, 'n Pulonia hè 242 dipositi di putassiu.

U valore di ecunumia di carbone

Tuttavia, lignite e carbone è hè ora di granni mpurtanza à l 'econumìa inniana polacco. In l 'annu in Polonia pruduci circa 100 miliuni di tunnillati di carbuni. Oltri a chistu, si forma a basi di leva lu putiri. Li cchiù granni di dispone di usu hè chì hè l'risorsi minerale sò Cosi è à u listessu tempu costu-diffusion.

U principale dipositi di issu minerale si trova in Silesia. U più locu di estrazzioni di carbuni e lignite francese - hè u carbunaru Basin Lublin. Tuttu u paese, dipositi diffusu di carbone marroni. Sicondu a Previsioni, u tempu hè circa 42 miliardi. A più grande numaru di dipositi situatu in a parti cintrali uccidintali di la Pulonia.

Gas è oliu

Unu di i grandi di minirali in Polonia hè di gas naturali. Oil e gas naturali sò prudutte in i territori urientali. In 2016 un novu campu largu di gas statu scupertu in u territoriu di Western-Pomerania. U so vulume hè di circa 1 miliardi di mitra cubbi. À ringrazià à stu accontu u tutali di pruduzzione di gas in Polonia hà da cresce da 25 miliuni di mitra cubbi. novu tremenda bè hè circa 3000 m. u cunsumu annuale di gas in Polonia hè circa 15 miliardi di mitra cubbi.

U prima è oliu in Polonia accuminciò a upirari in 1854. S'arricorda 92 canusciutu campi oliu.

estrazzioni di u sali

ricchezze valori di u paese hè dinù u sali scogliu. U so sperti riserve stimati à più di 80 miliardi tunnillati. Unu di u più famosu attrazioni turistica hè una minera sali chiamatu "mineri". U mio hè situatu vicinu à Cracovia in u picculu ville mineri. Una volta nantu à un tempu tanti anni fà in sta cità hè un mari. È i dipositi sali furmati qui naturalmente. Salt minieri principia quì in lu XIII sèculu. Da u seculu XV lu piombu messe à apre un gran numaru di i turisti. Dapoi u 1978, u mio "mineri" hè inclusa in la UNESCO Mondo: Lista e.

lucca riserve

Dinù in Polonia ci sò i risorsi ricchi di acqui ASTHMATICUS. Stu tèrmini veni denoted da acqua termale chi vene da sottu à a superficia di a terra, a so temperatura hè più di 20 gradi. Tuttu u paese ci sò numarosi e surgenti minerali, chi hannu proprietà di i malati. acque ASTHMATICUS usatu in Sept e bagnarole natari, u travagliu di nasali e acìtu.

Un altru minirali priziosu Polonia hè di ramu. Quì sò i più grandi in tutte e di riserve l 'Europa di stu metallu. In Poland pruduci circa 3% di a pruduzzioni mundiali di ramu. Also, sviluppatu pruduzzione di campagna di zincu e ores et gout. paese riccu è dipositi di manganese magnétite-ilmenite e riserve barite.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.