News and SocietyCultura

India: tradizzioni, costi, storia

U subject of our review is India. Parechje persone anu interessatu in i tradizioni è a storia di stu paese è i so populu.

L'India hè esiste per più di cincucentu mila anni. In tuttu stu tempu, e tradizzioni culturali di l'India hanu sappiutu parechji cambiamenti, ma l'identità hè statu sempri cunservatu. Ùn abbastanza, quantu l'etnosi puderanu esse una forza forte cù e razzi antichi. A Rivuluzione scientifica è tecnologica cunversione i diferenzii trà a maiò parte di e nazioni autentichi. À l'India, pare chì u paese hè più liberu à sceglie un modu chì qualchissia potenza europea civilizzata. L'innuvazioni ùn esclave micca u populu, ma sucietà è cunnessione in l'antichi tradizziunali di l'India, assai di quali esisti è sò in operazione ora, è ancu parechji seculi.

Cultura originale - una consequenza di a mentalità unica di u populu indianu

A civilizazione più ricca è sviluppata di l'India tuttu stu tempu hà sviluppatu da questa lege propria, a diversità di quelli chì cambiammu a mentalità di a populazione d'Europa è Asia. Per sapè chì tradiziunali in l'india sò in effetti oghje ghjornu, hè necessariu di vultà per andà per quà pocu di ghjorni in pocu distanti, esforzati da a civilizazione, a pruvincia. Solu in questu casu hè pussibule attruisce a rappresentanza più cumpleta nantu à u tema di interessu.

In l'India, durante seculi, e diverse naziunalità chì abbitanu abbitatu a penisula hindustanie coexistiu pacificamente. I rapprisentanti di tutti i riligioni è di e casteddi anu honored e reguli è i costi di l'altri. L'India hà sempre mantendu a so unicità, ma ha mai statu isolatu da altri paesi, populi è credenze.

À l'India, i rotuli di cummette longu. Terra fertiliu è riccu fornitu u mondu cù i megliu è i prudutti di gioielli, artighjani di talentu è artighjani ind'i articuli di famiglia exquisite, pienzi, tessili, ecc. Tutti questi estendenu in u mondu, è in ogni paese truvonu l'ammirazione. Doppu l'invasioni di a Gran Bretagna da u scupertu di un dipòsitu di diamante, è in u risultatu - quasi dumila anni di a culunizzazione, l'India s'hè sottup usu u chjamatu pruponu assai forti, ma survigliò per a filosofia originale espressa in a pace, a toleranza è a toleranza di u populu indianu . Ùn hè surprisante chì i tradizioni moderni di l'India rinfurzanu armoniu è si cunfundìu cù i costi di l'antichità. Questu paese hè veramente u cradine di spirituità per tutti l'umanità. Filòsofi chjamanu l'India u cori di a Terra - Hindustan è in fattu in forma riammette u urdintu vitalu. Hè nutà chì l'India hè u solu paese di u territoriu chì l'invasori inglesi anu spulsatu in una resistenza pacífica è senza sangue. L'urganizatori è l'inspiateur di u so era Mahatma Gandhi. Doppu lu Primu Ministru britannicu Winston Churchill hà chjamatu stu genu omu un nemicu di a Corona Britannica è, quandu Gandhi era formally imprisoned, hà dichjaratu chì Gandhi ùn deve esse liberatu ancu s'ellu hè mortu da a stravaganza di famu chì hà dichjaratu chì prutesta l'arrestu iliggiu.

Vegetarianism

Hè generale cume chì l'indiani, almenu in u so granu, sò vittani. Questu hè veru: circa 80% di l'abitanti di stu paese mancianu solu platti vegetariani. L'emergenza di u vegetarianismu hè spessu attribuita à u quintuimu seimu seculu di a nostra era. Hè da quì chì i Buddhi è l'Indu adopranu u cuncettu di micca dannighjassi l'animali viventi. Certi gruppi di riliggiusi ùn anu chjappu a terra, per ùn avè micca fallu per dannà l'insetti, è in e strade torna cù i muschi, chì pareanu à i insetti, per ùn averebbe spressivamente.

U 20% di a pupulazione indiana sò musulmani, cristiani è raprisentisti di altre credenze. I mancianu manghjà. A maiò parte di chisti sò l'abiti, e di puddastri e, più raramente, - ostrici, turchi, grenzi, pattini è coddi. I Cristiani, in più, permettenu schiettu. In quantu à a vacca, l'utilizazione di questi animali hè punishable per una tribunale penali.

Attitudini di l'indi per i vacchi

Dopu avè un Indianu, ùn li ùn dì micca quellu chì i piatti diliziosi di vacca o viteddu sò stati cruccati à a vostra casa. In India, una vacca hè un animali sagru. I duminii di l'esse comodità di e vacchi sò decisini in u guvernu à u livellu più altu. A prutezzione di e vacche hè una materia d'impurtanza naziunali. I turisti anu sorpucitu à quandu st'animali longu è silenziu camminanu liberamente longu à e strade, chì spessu interfendenu cù u trafficu. Residenti lucali cun questu cunnessu tranquillu.

U principiu di u cultu di vacca hè attribuita à u seculu seculu di a nostra era. I scientisti spiecanu l'urìgine di sta tradizione hè assai persaic. À quellu tempu, a densità di a populazione in l'India hà righjuntu à u livellu criticu, è una amuzione vera di fami è di extinzione hà fattu nantu à u paese. U tarritoriu arburatu à i culturi è u patu fubbe cagiunatu catastròficamente chjucu. A selva hè stata cutata. Questu hè impurtanti novi prublemi - u siccatu di corpi di l'acqua fresca, l'extinzione di l'animali salvatichi, a salinizazione di terra è cusì. Cows foru dichjarati sacri - a pena di morte hè imposta annantu à a morte di l'animali.

Ma i prudutti di u lettinu in India ùn sò micca pruibuti. A varietà di platti di l'arancia à l'India hè cusì grande è diversa chì qualsiasi paese chì ùn pruprietanu u cultu di i vacchi pò inveci.

Alimentazione tradiziunale

In più di i prudutti di latti, l'indi in grandi cantieri usanu u rossu biancu com'è alimentariu. Quale paisolu, solu à a China, hè u più grande pruduttore di questa alive? Certu, l'India. A tradizione di cunsumu di risone hà purtatu à u fattu chì ancu s'hè fattu un prublema - in India, u percentuale di e persone cù diabolite chì hè stata attraversu un fondo di nutizzioni unbalanced supersatu di carbuidrati veloci è assai alta.

L'indi ùn pruvate micca u pane à a scena di cucina. I cose chì u primu prudutti deve esse manghjatu da una divinità, è solu dopu avè permessu di principià u manghjatu per tutti altri.

L'indi sò assai piace assai i fasgioli. Sò cultivati in questu paese uni pochi documenti - questa muntagna, di ciuffu è tutti i fasgioli, lenticuli, filanti è soia. U platu più famosu di fasgioli - fece. Questu hè un modu di sopa o una sopa spìta. Un pane hè stasu cunvalidatu. Varianti di tagliutti sò ancu assai, secondu a cumpusizioni di a pasta è a strada di preparazione.

L'indiani chì campanu vicinu à i corsi d'acqua includeu in a so dieta è u pesce. Tuttavia, ùn distinguenu micca e spezie. U pesci hè divisu in grande è chjuca. Quandu vene un restaurant è dumandate un pezzu di pesce, u camero ùn solu dumandà u grandu. Distinguisce da per u territoriu (mari o fiumu), da u pesu di grassu o di u cavallu in u paese hè micca accettatu. Questu hè ancu ind'è a cultura è i tradizioni di l'India chì sò assuciati à u vegetarianismu.

Regula di a manu diritta

L'indi mancianu cù i so mani, o megghiu, cù a so manu diritta. In questu quì, parechji di l'urigginali è difficiuli di perceive tradizionisti europei di l'India. Perchè a manu diritta hè cunsiderata sana è a manu manca, rispettivamente, impuru, da quì cun a manca u so manu di l'omu stanu chjamati travagliu bruttu mentre a manu diritta hè manghjendu. L'indi pranziu e so mani cun un prugettu è assai cleverly, senza spilling a drop, pòrtanu ancu una sopa fini.

In i cità grandi, ci sò i ristoranti europei è chini, induve offerta l 'uttellu currettamente, ma l'alimentazione ùn hè ancu una tinga indiana. Questu hè duvuta à l'aroma di e piante piccante aghjunghjenu à l'alimentariu. Cum'è sapete, i spices perfumes è perfumati sò pruduciati in India. L'auropei pensanu chì l'indiani campa tantu in a so nutizie, chì u gustu di i prudutti principali hè persa. L'aromi piccati ùn sò micca solu aghjunghje un linu specifieru, ma ancu attenu com'è cunsirvatori. In un clima calda, l'alimenta spedite prestu. L'indi ùn anu micca preparatu alimentariu per u futuru usu è ùn ne pocu da manghjà dopu una manghjà in a frigorifera, cum'è noi. Tireu tuttu ciò chì pò micca manghjà.

U regnu di dirittu di l'indi hè osservatu strettu à a mo ora. Quandu si va à l'india, un europeu deve sapè di questu, è pruvate micca per offentà i residenti lucali è offre un trattatu cù a manu manca, è per piglià o piglià soldi da a diritta. In generale, l'indiani ùn ci piace micca toccu da i so mani. Hugs, pâtures sur l'ombreore è altre cuntatti fìsiche in u campu sò cunsiderate una manifestazioni di malintaggi e rudeness.

Strange Marriages

A cultura è i tradizioni di l'India, cum'è chì in stu paese di tempu à u tempu sò i sposi di i persone cun animali. Hè strangulatu i europei, ma ùn mancanu micca l'indi. Strammi in u nostru virsu, a unione di l'indi percive cum'è una rifarenza naturale di u cuncettu di a trasmissioni di l'ànima. A riencarnazione, a reencarnazione o a transmigrazione di l'ànima hè l'evoluzione di ogni ànima individuali. Prima di abbandunà a casa definitiva - u corpu umanu, l'anima vive in centu cinthi o migliure di diversi corsi umani, è in u Bhagavad-gita hè digià digià circa 8.400.000 incarnazioni. Solu solu in u corpu di una persona, l'ànima hà l'oppurtunità di cumpiendu un cilamentu longu è difficultu di nascita è morte. Ci hè cunvulsivu chì, in u primu cristianesi, ci era ancu una doctrina di rivoltru, ma à a seconda cattedrale Nicene, fù statu espulsu da a duttrina ufficiali.

In l'India, hè difficiule di vene cun i costi europei. S'ellu pare avemu u matrimoniu più naturali per una donna trà e età di vinti e trenta, invece chì l'indiani cunzidenu ancu bè da darà e so fieri un matrimòiu prima di a puberta. A donna anzone bona hè cunzidenza brutosa. Sementi, secondu l'aderenti di vie credenzii, hè un fenomenu antinaturale. A donna ùn deve esse gravidenti. Sì a zitella ùn era micca maritata prima di l'apparizione di i primi capelli, in i vechji ghjorni, u so babbu era privatu di privileggi di classi, è u figliolu nascutu da ella era cunzidiratu defiler di l'alimentu sacrificiale purtatu à l'ànima di i so ancestri. Curiosamente, prima di l'arrivata di inglesi in l'Inghilterra, i tempi matrimonios, quand'elli maritonu cù nebbiani è ancu i zitelli nascuti, eranu i privilegiu di i casteddi più altri. Gradually, rappresentanti di i castes inferi anu una a tradizione. Alcune tradiziunali è tradizione arcaiche di l'India, per esempiu, tali cuncepto tempi, eranu culpati da i politichi più rispettati, in particulare Mahatma Gandhi, Indira Gandhi è altri. Oghje, l'età legale di u matrimoniu per i zitelli hè 18 anni, per i ragazzi - 21 anni. In ogni casu, ancu in u paese, u matrimoniu di tempiu hè cunsideratu più legitimu è hè in una età più antica chì l'statu.

Castes e varnas

Parrannu di l'India, un pudere micca ignurà stu sistema inusual di l'ordine sociale. A maiò parte di a pupulazione di u paese, ancu micca di u 100%, hè divisu in varnas è castes. Tutti l'Indusimi sapanu di quale patrimoniu li appartene, ma per dumandà questu hè cunsideratu una forma dolenta. Mahatma Gandhi, u politicu più rispittuatu, chì l'indienne reverendu, e tradizione di e cateci riligione censurati è batticatu contru stu vestitu di u passatu.

In quantu à i varnas, sò quattru in l'India, è sò più antichi chì casteddi. Ogni varna avi lu so culore simbolicu propiu. I Brahmins sò u duminiu più altu. U so culore hè biancu. I icònicamente, i Brahmini eranu clérigii, duttori e scientificu. À u passatu, livellu più basso, ci sò Kshatriyas. Sò principarmenti rapprisentanti di corpi di guvernu, cum'è suldati. U so simbulu è russu. Kshatriya seguita da vaisyas - marcanti è agricultori. U culuri di questu varna hè giallu. U restu, quelli chì travaglia per lucazione è ùn anu micca u so propiu territuriale, sò sudras. U so culore hè neru. In tempi tempi, à ogni persona, i tradizioni è i costi di l'India prescritti per sempre un cinturione di u culore di u so varna. Avà, per piglià a carriera è ricchisce, ùn hè micca necessariu esse una classa alta, ùn hè micca cum'è un pruduttore di taxi o un camarera in un locali per esse un Brahmin.

Castes hè apparazzatu in u secu seculu aC. Ci hè più di trè mila in l'India. À quale sistema hà fattu a division, hè assai difficiuli di dì - comu avemu digià dittu, i tradizioni di l'India sò sempre stati trasfurmati. Oghje, i casteddi unisce a gente di una professione, una comunità religiosa è un locu cumuni di residenza o nascita. Sò listessi in a Custituzione, ci hè ancu un articulu chì pruibisce a discriminazione nantu à e razze di casta. Prima di l'adoprazione di sta lege, l'indiani seguitanu strettu a casta chì u legale riguarda chì pò è cun quale non maritaru, quale si pò è quale ùn deve micca piglià l'acqua è l'alimentariu, cruda è pronta. Ci hè assai restrizioni. Inoltre, in India, u percentuale di a pupulazione senza e vigneti ancestral forti sò grande. Sò intouchibuli. Era ancu una tipu di casta. Ci aghjunna l'immigranti da altri paesi, è ancu di i residenti lucali expulsati da i so casteddi per i cummandanti. I persona chì facenu u travagliu bruttu sò ancu intouchibuli. Sottu i maritii hè significatu l'assassinu di l'essiri viventi (caccia è pesca), bronzejatura è tuttu ciò chì tocca à i funerali.

A ora, i tradizioni di l'India medievale, quandu i rappresentanti di e diverse castes hà riguardamenti strettu à a regula di distanza da un altru, hà significativamente affumicata. Ci sò spessu casi di casu di ghjovani di parechje castes. Nazione di i pulitici ci sò intouchables, sudras, vaisyas e brahmins.

I vacanze di u populu indianu

I tradizioni naziunali più brillanti di l'India si manifistanu duranti i grandi vacanze asciati cù u cultu di i dii. In regula, tali celebrazione ùn sò micca limitati à un ghjornu è ùn sò micca attaccati à una data precisa. A rinuncià hè correlata cù u calendariu lunare è dependa da a fase di a luna. Duranti i vacanzi hè cunsideratu un prisenti annantu à vede a stella di notte. Per sapè megliu l'India, u primu viaghju à stu paese hè megliu timatu à i festivals Diwali o Holi. A participazione in such events manifesta più ch'è i viaghjatori di e tradizione interessanti di l'India. À Diwali è Holi hè scrittu in più detailed below.

In più di sti festivi, in a primavera è u vaghjimu, l'indi celebranu l'embodiment di u Diu supreme in l'imagine di a divinità femina. È anu puru celebre Ganesha, u diu cun u capu di un elefante, chì dà a saviezza è l'abbundanza di i frutti di a terra per parechji ghjorni. Questa ùn hè micca tutti i celebrazione religiosa di l'India. In parechji pruvinde e secondu a religione, i vacanze sò aghjuntu.

I tradizioni è a riligione di l'India hè manifestatu bè cè cumu l'abitanti di u paese veneranu e so reliiezi espirituali. Tutti i vacanzi sò assai viaghji è divertenti cù fieri, musica e balli. In più di riliggiusi, in India, si celebrenu parechje festa statale cumuni: u ghjornu di a Ripublica, o u ghjornu di a Custituzione, è di u Diadore di a Independenza di a Corona britannica. U 2 d'uttume, tutta l'India celebreghja l'anniversariu di Gandhi. I so Indiani sò cunsiderate u patru spirituale di u so paese è sò anificati com'è l'omu più grande in u mondu.

Diwali

U 27 d'uttùviru in India venga a festa di cincu ghjorni di l'annu novu - Diwali. Un altru nome hè una festa di vendita, o un festival di luci. Quelli ghjorni, l'indiani celebranu a vittoria di Krishna è Satyabhama nantu à u dimòniu di u caffu di Naraksura, è ancu parechji altri avvenimenti significati - u ritornu da l'ermità furestera di Rama (una di l'incarnazioni di Vishnu), l'emergenza da u lattu làcu di Lakshmi, chì hè dumandatu a prusperità di materiale è a furtuna, L'indra prudente è u nascita di u Buda divinu.

Inoltre, unu di i ghjorni feste u cumunione di u fratellu di Yama è a so surella è Yami. In onori di st'omu, l'indi donanu i so rigali di i so fratelli è a soru, a più spessu in a forma di bracelette di fille. Sò simbulizante l'amici, a cura, a fiducia è a prutezzione di l'altri di i offensivi straneri. Sì u fratellu è a sughjura era in una disputa, questu hè u ghjornu più adattatu per a paura.

Tutti sti cosi contrassignatu l 'lock simbolichi di luci, pricà, Samarcanda, fuochi e firecrackers scòppiu. Duranti stu Diwali hè chjamatu u festivale di luci.

Barry

Stu festivale hè didicatu à Holick - un gattivu dea-dimòniu, chi counteracts lu diu suprema di i PANTHEON Hindu, Vishnu. In la prima, luna piena di l 'annu, in lu ncruciu di ferraghju è di marzu, u indiani assicutatu Holick. Day indiani acconcianu dinamica prucessione cù musica è ballu. In la sera, fà un gran Ansa.it ritratti di paglia di l 'dea, chì brusgiatu in lu senu. Andà à u pòpulu, u focu è animali. Duranti la festa vi ponu vede Yogi ballu in u lanterni calda. Hè pinsatu chì in stu modu umiditati i k è miseria. U forte alberghi tradiziunali - Tandau cun bhanga (Indian hemp), ùn hè ricumandatu pè ottene forti. À u principiu di u festivale di a dicisioni di vagna autra cu marmura culuratu e acqua culurata l 'acqua. arrietta Peretortyh fatta da i pianti - curcuma, indigo &, henna, madder in, Santal è altri. A la fini di la festa di i culori, à Calcutta veni chiamatu puru comu la i participanti di piacè vagnò autra cun fràssinu e acqua, mmiscatu cu bona.

panni National

Induista sò longu pruvatu in u vistitu European. Jeans sò à la maggiuranza di i ghjovani à mezu à i pupulazioni urbanu. Eppuru padrona naziunali ùn lasciarà l 'abitanti, lampa di l' Uceanu Indianu vivini. Stu Ùn hè stupente. Cuttuni, sita, ramie è altri tissutu, di cui sewed panni Super è buchju, -.: Chì pò esse fieru di l 'Innia. Tesse una tradizione ricodda à antichità. Hè tradizione misteri masculi, e beddi essayer spugna su saris è chì cuntenenu differente caratteri - u fruttu di u core di l 'artisti ereditaria è craftsmen su piante. Iddi ornate Tissu di saris cun ricami, essayer Serigrafia, squires, cosge specchi, petre, gioiello metallu. Tissu canadese sari distintu da grandi varietà coloristic è splendore. peddi scura pari granni e donne Indian in u quadru hè cauciucata luminosu. Lu Tieni pastels ch'elli ùn vai. Sicondu u rughjonu tù campà in una drape canadese sari un'antra manera. Sari mìazzu cù un picculu-choli fultz.

Altronde canadese sari Indian e donne purtavanu differente Susanna - dance nzemi è cundutti ristritti, drittu drittu. Hanu in a so lampa è longu vests è jackets, oltri Tattoos, mantelli, chì sò pigliati da u lampa maschili. In generali, u statu in l 'India, tanti eurupei hannu vinutu a la cunchiusioni chì medità Indian, vistuti in Mancini tradiziunale, ùn hè micca sempre colpa à parè soiu - tramindui e donne è omi piaci to dress brightly, iddi nova cu braccialetti, di metallu e catene, attirannu nant'à u so Peppino frunti.

Namaste

Sè vo sò attrattu da a l 'India, la storia è tradizioni di stu paese unicu è maravigghiusu, è tù l'aller to go ci, esse sicuru à amparà i cunvinziunali salutu Delfinu, Namaste, chì u indiani viaghja a so adunita cù amichi. Ghjè un 'esprissioni simbolichi di a frasa "la divina a mi ricevi u divinu in tù" - dui mani à Tunica e so mani e salutannulu cu picca, tuccari forefinger a la frunti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.