U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Scumunica cum'è un mètudu di ripressione

Scomunica - un castigu religiosa tradiziunali chì hè usata in u Cristianesimu è t'hà a genti ca pò ricaccià u so cumpurtamentu, o cumminzioni Impair autorità ecclesial. Puru ùn ci hè testimunianze chì tali misure sò rifiriscinu a malandrini e violators di ghjudaisimu è riligione pagana (per esempiu, l 'antichi Celt). S'arricorda, ma esiste in la forma di tantu-chiamatu parziale, picculu capretti (B) è anathemas. U primu di li - sta hè una misura pruvisoriu, è lu secunnu sarà cumpostu di piena pintimentu cuscenza.

Ci pò diri ca lu significatu di stu castigu hà i so radichi in principiu di lu cristianesimu. Dapoi u significatu Grecu di a parolla "cresia" significa " 'addunita", o di u cullettivu di i cridenti, l' omu chì, essendu intrutu in issu gruppu di persone ( "ibi") è à sente qualchi prumessi, li viulati, spugliata di ogni cumunicazione cun elli.

In più, u "cummunione" in quelli ghjorni era assuciata incù sciaccanu lode giuntu, chì hè accadutu in memoria di u Last Supper. Dunque scomunica fù, videndu cum'è un sb B cumunicà cù u fidu à affinch'elli àbbianu.

Poi, però, la mpurtanza di stu castigu religiosa hà suppurtatu, seria per cambiassi, è ancu divintatu un strumentu di riprissioni, cumpresi i pulitichi. Didàttica, vinni canciatu comu a genti ca hannu credenze, impurtante o micca assai differente da quelli di a maggiuranza, è, sopra tuttu, a putenza di u gruppu. Sti genti fù cunnisciutu com'è eretichi. Poi ci hè tali scomunica cum'è un interdict, praticatu principarmenti nta l 'Europa uccidintali, quandu in una cità o di paesi, di cui unu capisci u castigu, ùn facia battizà, ùn moglie è ùn intarratu in cimiteri.

Inoltre, in lu XII-XIII sèculu sta pariva di essiri 'na punizioni riliggiusa vinni ceppu in autumàticu per una di più grave cunsequenze Nye e rispunsabilità legale. Scomunica - cacciata da u cusì-chiamatu "pòpulu Christian", purtau a lu fattu ca la pirsuna chi lu capitò, si pudia esse arrubbatu, o tombu, è nimu ci purtaia. Anathema hè un heretic passa in pratica è in la lingua di l '' Inquisizioni hè vulia dì chì si passava à u bracciu seculari "di l 'esicuzzioni di a causa castigu" - à a morte à u palu.

In la chiesa ortodossa, sta vittura hè dinù à spessu aviva riprissivu. In particulare, u persona scumunicatu Mr. E ch'ellu pudia esse intarratu, secondu a tradizione cristiana. Un esempiu di parcussione di stu hè u racontu cù un tali scritturi suprattuttu, cum'è Leo Tolstoy. Scomunica di u "capu di u corpu" perchè criticatu Orthodoxy è inghjenghi a so visioni in u Cristianesimu, in particulare, u domma è riti, pruvucatu una riazzioni prutesta spertu. A so moglia, chì ghjera un Christian Orthodox liggi-sipolcri, scrisse una lettera scandalizatu a lu Sacru synod |.

Grafia simile, lighjittimu micca solu Humane seculari, o ghjuventù rivuluziunariu-sensu, ma li filòsufi religiosa, è ancu un cunsiglieru legale di lu mpiraturi Nicola II, chi chjama i dicisioni "scimità" di u synod |. On scomunica l'Tolstoy da la chiesa di u scrittore si dice cu na littra, ca annutau chì u documentu hè illegale, vitturiosi micca da u regulamentu, e spinci 'altri à malfatte u male. Iddu macari dici ca iddu stissu nun vulissi a si scrivenu à una cumunità, l 'insignamentu ch'ellu cunsidareghja sbagliate è dannusu, ammucciatu sutta l' essenza dû Cristianèsimu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.