Arte e spettacoliLittiratura

Allégorie. Esempii di u spiigazione è cuncetti

Avemu à spessu aduprà e parolle è sprissioni chì a forma allegorical quì ogni cuncettu o fenomenu, senza li naming. Per esempiu, quandu avemu diri "in niru piglia", avemu dì una parsona chì veni da cunvince a cumpariri cchiù mpurtanti è impurtante chè si intreccia hè. "U primu segnu" signali chjama di toltu cosa nova, allegru, cambià pusitivu. Tali discursu Avvisu portable Voir in la littiratura e la 'arti hè Santo, li siquenti sunnu asempî di cui sò detti sopra.

L'urìggini di sta definizione

Allégorie diriveghja da e parolle Grecu: Allos - lucca, è agoreuo - A vi dicu. A li cuncetti astratti chì ùn pò esse spustatu discrittu dipintu a forma di una maghjina altura, u nomu di u quali hè un Santo. Esempii di tali imagini chì sò senzu, pi tutti i genti a priscinniri di a so naziunalità: l 'imagine di una donna cù un bandage in più di i so ochji , è cù sfarenti in a so manu, - a sà bè cunnisciutu-di ghjustizia; sarpi obvivshaya ciotola - un simbulu di midicina. Allégorie comu lu tècnica artìstica ghjunse à l 'arte di a mitulugia greca è lingua. Most imagini biblica sò dinù allegorical in a natura. Esempii Allégorie in a Bibbia è di Ghjuda rapprisenta falzi difetti è a Vergine - murarmenti purezza è sincerità.

Induve pò I truvà una Santo

In fiction: imagini allegorical sunnu spissu usati in favuli è paràbule. Ancient fabulist francez Grecu Esopu resorted a forma allegorical di sprissioni di i so pinsamenti, perchè ùn pudia fà li manu dritta. Sutta lu francese guise di bestii, iddu babbiàvanu u ciabbulaunu supra umana, avidità, ironia. In seguitu manera allegorical di prisentazione di i pinsamenti ghjunse à esse chjamatu lingua Aesopian. In Letteratura russa, Fables I. A. Krylova Santo anchiamènti usatu. Esempii chi - a imagine di animali, chì sò i caratteri Krylov Fable. Sottu li hè vulia dì qualchi certa trattu umanu. Pig - un Santo ignuranza, volpe - ntilligenti, latrucime, smorfii simultaneously sceccu - ciabbulaunu supra.

Comparisons in rilazzioni

Calchì volta imagine allegorical si un certu strana à la nuzzioni ca iddu raprisentazione. Per esempiu, Ilf è Petrov usatu a maghjina di u vitellu d'oru, chì simbulizeghja e ricchezze è soldi. Emphasizing i so attitudini ironica à chi imagine, anu fattu un vitellu in u vitellu. È in un sensu assai differente acquistatu Santo bè cunnisciutu-- un esempiu di u scantu stùpidu di ricchezza. Stu tema si pò facirmenti attròvanu nta tanti gata littiratura classica è oghjinchi.

Allégorie. Esempii di paroli n'aducazzioni

Cuncursu Santo usatu da scrittori in u nomi di i caratteri. Griboyedov - MOLCHALIN è Skalozub, Gogol - Sobakevich, Plyushkin Lyapkin-Tyapkin hannu Fonvizina - PRAVDIN, Staro, Prostakov. Sta "lingua" de famille un altru esempiu di li cianchi. Fiction, oltri music, sculpture, peinture, c'èni la vita pi menzu imagini artisticu chi hannu un sensu di u criaturi, l 'intelligenza di un fenomenu à sperienza persunale, pircizzioni di u mondu. À l 'imagine artisticu hè nfunnu, a pòrtanu più precisamente i so spirienzi, Scrittori utilizà tutte e la ricchezza è a diversità di a lingua, frà i cianchi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.