Arte e spettacoliLittiratura

Imagine Zahara in u rumanzu "Oblomov". : Quale hè u rumanzu di Zahar PADURIANU "Oblomov"

Ivan Aleksandrovich PADURIANU creatu u so travagliu in u 1859 è, cum'è dui anni prima di l 'abbulizzioni dâ sirvitù. Unu di i più impurtanti hè l 'imagine di Zahara in u rumanzu "Oblomov". Stu tipu di Ivan Aleksandrovich PADURIANU cunsacratu un scrittu siparati ntitulatu "Servants di vichjàia" in u quali l autore conta i membri di stu gruppu, ch'ellu sapia à u pòpulu di i vechji a scola, hè difficiuli à fà ch'è usatu pi lu cundizioni canciatu di a vita.

Lingua caccia Zahara

Zachària, avia una caccia littirariu. Si vene da u servitore di Pushkin Savelich di travagghi "Figlia The Captain l'". Nunustanti lu fattu in i caratteri di sti dui pirsuni (currutti da a vita in Petersburg e truvai di u so patrone Savelich è ziu eternu, per i quali Oblomov hè sempre zitellu picculu decision, Zahar), li addunisce si vultò in una fissa cu fidilità micca solu à u so patrone, ma dinù tuttu u invernu, vecchio .

Portrait of Zahara

imagine Zahara in u rumanzu "Oblomov" carattirizza u so ritrattu. Ivan Aleksandrovich PADURIANU discrivi stu servu. Ghjè un omu anziana, "in lu stemma frock grisgiu" e truva tùnica cù i buttoni ardente, cù un craniu nudu, "comu 'na strada", e matinu è larga marroni di luce cu vucca grisgiu, ognunu di li quali avissi a èssiri abbastanza à "trè beards." Raffigurante aspettu sciocchi è buffu hè intigrà da un ritrattu di l'autore è Zahara voce particulare, caratteru, o wheezing, o growls cum'è un cane, ma ùn pò più parlà. Dio-datu a voce, secondu a Zahar, Ghjesù "persa a caccia", quandu, insieme cù i vechji signuri si ci, e quannu iddu era dô in la gula da un ventu forti, tirava.

Servant Zakhar: caratteristica

Indiffirenza a Terre, a pòlvara è box distingui stu da altre caratteri umanu-retainers chidi in la littiratura Soviet da parechji autori. Servant Zakhar hà in issu rispettu a so filosufia, chì ùn permette ci di guvernà cù pulce è cockroaches mentre ch'elli inventata à Diu. Quandu Ilya Ilyich cita u so customizer famiglia, vivant à u cuntrariu, si dice, argumenti, ca si 'ntisi a so tremenda putenzi di assirvazzioni. Zahar dissi ca li tudischi avìanu micca Terre perchè sti miti "Oblomov" ogni jùarnu, è u so stemma cù a spalla di u so babbu, passa à u so figliolu, affinchì a famiglia ùn hannu Tattoos mìazzu, montagne, chjinatu in cupboards in la casa, Ilya Ilyich.

Stu servu, incù tutti i so looseness viaghju, parò, arquantu racolta. Cusì, si ùn ferà à passà lordly bona abitudini eterna servitori di u vechju a scola - quandu mascanzuni Tarantyev PATRIOTTA Ili Ilicha dumanda à p'utilizzari un vistitu per un tempu, u servitore Oblomova Zahar ùn voli subitu: ellu ùn arrivare autru finu à voi di vultà à a tùnica e cammisa. Ilya Ilyich perdi davanti à u so pirsiviranza.

Fideli, Ile Ilichu Oblomovu

imagine Zahara in u rumanzu "Oblomov" hè impussibile à pensà senza una minzioni di u prughjettu cchiù mpurtanti di stu eroe - Ile Ilichu devozione. Essiri statu fideli a lu patruni di lu servu, seguenti longa scurdati tutti i fundamenti di uriggini Oblomovka dipintu in particulare chjaramente in l 'episodiu, quandu Ilya Ilyich Zahara ricìa lu modu più vere è pràticu - chiacchiari si un "e parolle ghjente" in particulare "persona Aventura". Servu a un mumentu di Curriculari dirittu mmia a parauni cu àutri Ilyu Ilicha, chì movi facili da una casa à l 'altru, è mandò u strangeru. Hè l'animatrici di Oblomov minaccia fieru è menacing chì hè impussibile a parauni a quarchidunu. un tali risposta Zahara mali di più chè tutte e fa vutu si sèntinu ca iddu ha attravirsatu li cunfini qualchi pruibitu quandu paragunati à altre persone so maestru.

Imprimer dui tempi, riflissioni supra l imagine di Zahara

ùn hè micca tichja di stu servu e Tu me, oltri a àutri caratteri di "Oblomov". Ivan Aleksandrovich PADURIANU definisce u termine caratteru "cavaleri cu lu scantu è vituperiu", appartèniri simultaneously à dui Epoch chi hannu lassatu issu caratteru u so affrancatura. Da unu à a so lascita, ea lu sapi nuddu frontiere Oblomovka devozione, è da un altru, più tardi - la corruzioni di educazioni mintìrisi è finezza. Zahar amatu a mali cu l 'àutri servitori, in lu spiazzu, mentri à spessu embellishing u so maestru, o unu ellu cum'è Ghjesù hè mai stata, ùn hè micca, è ùn voli à beie cù amichi. Ùn aveuglement a stu servu e volte nsacchetta soldi - u ramu, maculata-screnu, ma piglia sempre in campagna stessu, u restu da cumprà. Tutti i muri, chì tocca Zahar, ruttura, Kortatu - cusì, à u principiu di u narrativa ha lassatu poche cose in tutta a casa di Oblomov, s'ellu si fussi una cuppa o una sedia. Food chi serva dà u so patrone, cum'è un duminiu, à u listessu tempu dropping name la furchetta, puis un libru ...

Un altru casu, cum'è indettatu da Ivan Aleksandrovich PADURIANU, carattarizatu da intricciatu dui tempi sfarenti: Zahar era prontu a muriri di u so patrone, l'hè cum'è un duviri naturale è fini, ma quandu necessaire tutte e notte, à pusà svighjati in u so lettu, si da a stu dipindia di u salute è ancu la vita di Ili Ilicha, po issu avissi sicuru sò falatu sempri "Oblomov" prodottu eroe. prublemu di cumunicazioni trà dui musicales, cusì fece dinù in issu rumanzu.

lea Inextricable cun Oblomovka

Più di tempu, manifests più chjaramente u sprimi indissoluble trà Oblomov è u so servitore - com'è l 'urtimi dui abbitanti e li rapprisintanti Oblomovka, chì hè propriu un bellu sognu, ognuna in u so propriu putii in l' ànima di liggenni i santi 'di antichità ", chì furmavanu a so rilazione, caratteri, vita, cunfritti . Addivatu à un travagliu largamente "Oblomov" prublemi per via di u fattu chì contrasted dui mondi - u mondu di una rialità scopu Coglia nativu Oblomovka è prosaic. Ancu quandu in i media di u rumanzu Zakhar sposa un trattu u anise cuocu, assai di più cleanly, minuziosu è risistenti cà iddu, lu servu prova cum'è luntanu pussibule, ùn a permette à Oblomov stessu ca la solita duviri, senza chì ùn ci pò pensà a so vita.

Communication cun Oblomov

L'esistenza di Zahara è in fatti finiscinu cu la morti di lu patruni, doppu chi a so vita gira in una vegetazione amari è micca necessariu. Prestu, dopu à a morti Ili Ilicha hè mortu è a so moglia Zahara, anise, è Agatha Matveevna Pshenitsyna, moglie di Oblomov, hà fiascatu à tena a casa in Zahara duri "Bratz." Idda ssiri lu podcasti è dà qualchi panni bravezza di l 'inguernu.

imagine Zahara in u rumanzu "Oblomov" hè cumplettamente rivilatu à l 'ultima tappa di u travagliu. In u finali, Andrey Shtolts, amicu Ili Ilicha ritrova Zahara, quasi un cecu, vecchio, puri, pinsannu a limòsina in a ghjesgia. Ma la pruposta di l'eroi à lascià i paesi micca ellu ùn micca, ùn pò lascià a tomba Ili Ilicha unattended, ghjè solu dopu, a si si trova a pace.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.