TelefoniaGhjochi urdinatore

Cumu fà portali maynkraft in u spaziu? Assai sèmplice!

Surprisa, Maynkraft ghjocu statu creatu per un longu tempu da una persona in u so tempu, muri. Style "m sandbox" attrattu da gran primura à a so parte di u mondu. E la supravvivenza di elementi fattu Maynkraft assai più bellu chè l 'altri ghjochi in u listessu modu.

New Territori maynkraft

Più di tempu, avemu messe à lascià la nova moda, chì permette micca solu a creà e cose sfarente, ma strasurdinariu, ma dinù à purtà calcosa novu. Per esempiu, u portali a Paradise è Hell, o un pocu 'ssi ultimi agghiunta, discrivi comu vulari in u spaziu in Maynkraft, è lascia voi fari chistu. In ordine à urganizà i so eroi frasca di stu viaghju, vi tocca à scaricà, è fatta la moda degne. Dopu chì tù sarè disponibile di novi territori, tessuti unicu è Purto` male norovyaschie lampà vi. Cumu fà portali maynkraft in u spaziu?

Nicissariu pi la custruzzioni dâ cumpunenti

blocchi di ferru

Di sunatura spirienza, a so pruduzzione ùn causari ogni Ripa. Tuttavia, arcuni, forsi, ancora nun lu sacciu cumu se rendre pezzu di ferru. In Pà artigianale sta materia, vi tuccherà à truvà manganese. Di sòlitu si tratta in lu mezzu bassa di u mondu Maynkraft à una prufundità di fin'à 64 blocchi. Volte ci sò abbastanza bè Bonifacio di manganese metallu. In più, vi po 'fari l' assemblea. blocchi prontu-ferro pò volte esse in la machja in lu tèmpiu, è in u treasuries di mineri abbannunati.

Sè vo sulu nun disturbu à circà di sta materia, vo ùn sarà muri, induve cum'è iavutu azzaru, porta armatura, Scania seau, forbici, è di più. È cumu fà portali maynkraft in u spaziu - pò, è ùn vi scurdate.

liggera

Sta bene hè cunnisciutu da parechji lettori. A Strada creatu un liggera di bisogni bassu, è un omu cù a so vai a lu nfernu. Per quelli chì hanu mai usatu stu sughjettu, o sò scurdatu quantu à fàlla, ùn dicu. Tu vi tuccherà solu una barra di ferru è silex. Truvà u noms de bagagliu pò esse, distruggennu blocchi ghiaia. A prubabilità di u so locu - 1/10. U panel, hannu un Crafting una barra di ferru in u prima fila, in u secondu, cellula, è silex - in la seconda fila, in u terzu, cellula, cliccà "OK" è pè truvà una virsioni arquantu valori. Ma ùn vi scurdate, a liggera, cum'è altre cose in Maynkraft, hà u so usu di u termine, a dìciri francu - 64 times.

Uggetti di primura à a supravviviri

lana

Stu materiale hè bisognu micca solu per u cunfizzioni di porte à l 'universu, sia in ordine à parmetta ci. Sapete chì u spaziu - spaziu ubligatoriu in chì una parsona senza prutizioni jama in un minutu. Maynkraft u listessu regule. Ghjè per quessa vi tuccherà à creà un vistitu di lana. Nutate bè chì s'è tù sì ingordu, o lagnusi, cum'è noi, per esempiu, un elmu è un vistitu - u vostru caratteru vivrà un pocu di più chè un omu strasurdinariu pigliatu in u spaziu, senza prutezzione. Per quessa, nanzu circate u portali vulete verificà direttamente s'ellu tutti i ditagli di u vistitu vo avete creatu. È, ùn vi scurdate di mette subitu si nantu!

spada

A risposta à a dumanda di perchè tù voli una spada in u spaziu, si trova in u sapè fà di ufologists. Ch'elli campanu in u differente pianeti abbitanti militanti, da u quali hannu a essiri prutetta. Creà u bagagliu pò esse stu modu. Oltri un iavutu, si hè cunsigliatu à stabiliscia una spada di ferru o di diamanti, è u numaru di successi, chistu nfriggìu, assai altu chè u restu di a pruprietà di armi. In la sigunda fila in finestra Crafting sequentially acconcianu dui blocchi di a materia disponibile (ferru, buttuna, o una petra), u portable bassa in u listessu postu fila u bastone. Voilà, a to spada hè prontu à décapiter u Purto`!

manghjà

Ùn vi scurdate chì u spaziu ùn hè crescente qualchissia cunnosce à voi pona Castagne. Per quessa, per piacè purtà cum'è assai manciari pussibule, vasinnò tutti a vostra preparazione è a creazione di u cose vole à parmetta à i ubligatoriu di u spaziu , andaraghju à pezzi.

Avemu tirà i risorsi naturali

Kirk. Comu si pò bè, u sughjettu hè necessariu per ottenimentu risorsi di interessante, cu cui pianeta in u spaziu, assai riccu. Nota pickaxe avissi a ferru, buttuna, o petra (a tinta), ma in ogni casu, ùn legnu! Fate quessa, s'è vo ancora nun sacciu, pò esse a siguenti. Criazioni di trè cumpunenti nicissariu (ferru, o diamanti), li dugnu in lu prima ligna in la finestra Crafting. Dopu avè dui vastunati, ca devi èssiri misa a lu secunnu e lu terzu fila in i media. Canne pò esse creatu da u cartilluna. Stu prucessu, pari, ùn ci hè micca bisognu di discriva.

Nantu a quistione di quessa ch'ella hè necessaria à sceglie unu di sti trè tippi di narrazioni, è micca à creà una assai sèmplice, risponde à a forza di l'argumentu. Per comparison, l 'onda un'arma di legnu è pè truvà un coppiu di risorsi naturali si pò solu 60 times. Ma u Diamant - hè 1562. A diffirenza, ma mi pari, vi ponu vede per te.

Cumu fà portali maynkraft in u spaziu?

A porta si hè custruìu simile à l 'Italia, à u celu è Hell. Ma avemu torna una siquenza di n'azzioni. Hè necessaria a stabbiliri nu quadru di ingots farru di 4 à 6 unità. Dintra lu hannu a essiri un pirtusu chi vi tuccherà à ignite la liggera. Dopu à l 'azzioni sopra, ùn vi scurdate di vèstinu un vistitu è aspittà chì u ghjocu vi movi voi in una nova realità.

Maynkraft: un portali in u spaziu - ciò chì a m'aspettu?

Agghicannu a Palermu a lu tirritoriu di li stiddi e pianeti ùn baragghiari! Pudete distrughja u Purto` male subitu dopu, lassannu lu portali. Se micca - ùn sciali! U primu pianeta (ìsula) vo vi aspittà periculu. Nutate bè chì senza narrazioni, spade e manciari, tu ti viaghju truvà un pocu di tempu. So ùn vi scurdate di fà sti muri cun elli.

Barbara da l 'isula di l' isulidda da tutti i mezi disponibile, ma micca i salti! Teatri una azzioni habitual, vi pò more! Ancu, ùn vi scurdate di fà u rimpianu stessa.

In ogni casu, na vota vi aghju amparatu à fà portali maynkraft in u spaziu, truverete bundanza di aventure passiunanti è un grande numeru di risorsi unica estratti!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.