Sports e FitnessPista è campu

Anna Pogorilaya --livellu cima figura Skater

Dopu à ritirari da a passione prufessiunale Irina Slutskaya in pattinaggiu l'donne Russian, un piriudu di ristagnu. Lu megghiu risultatu di atleti gnustrii messa culpisce in la cima, deci, di più ancu avutu di.

Ma pocu à pocu, è à u listessu tempu, aspittassila, autobus gnustrii aghju preparatu un tuttu aise di travagliu di talentu ghjovani pattinatori. In 15-16 anni, accuminciaru a pigghiari unu titulu dopu à l 'altru, per qualchi anni, a riscrìviri di lu statistiche di u sportu naziunale. Unu di l 'spertu stiddi di sta generazione - Anna Pogorilaya. Skater ogettu di u premiu-vincitore di u Championnat du Monde, Dilettatanti European. Anticipu - una vittoria à i Ghjochi Olimpichi.

trabucinata zitiddina

In ordine per ghjunghje impurtante riisciuti in pattinaggiu hannu a accumpagnari praticava a zitiddina. Anna Pogorilaya vinni a sta scelta a l 'età di 4 anni. Hè idda vinni, com'è a so mamma ùn hè stata capaci di dicidiri induve a mandà a so figliola. A parolla ultima si lasciò per Anna, è a famiglia Anna Pogorilaya fattu i dicisioni dritta.

A prima scola di pattinaggiu di Anya era au "Signature". Idda furmazioni in u gruppu Anna Kharchenko.

Unu di i grandi evenimenti in a vita d 'Anna hè u apertura di un cumplessu, spertu di pattinatori figura. À u listessu tempu u principiu di a so attività i giovani Billets Anna Tsareva. È I ncuntrò lu carru la testa a la vita di Anna Pogorilaya. Skater hè u travagliu cù una ghjovana maestru di più di 10 anni.

U ragazza travagliatu pianu pianu è methodically in un forti cuncurrenza. ore una è una mità di a matina, u listessu sera. Chì hè una limitazione dura nantu à l 'au furmazione. atleti Surisu era assai, è u tempu era pittatu iniziu in seconde. U primu tempu, Anna paria esse ammucciatu sutta daretu Starters più chjaramente ugguali. Sotnikova, Tohtamysheva - sti atleti anu iniziatu à parlà di più, è cunzidiratu lu menu putinziali stiddi. In più, u fisicu è i dati ùn hè qualcosa chì pò vantari Anna Pogorilaya. Altezza 167 cm Lingua stupitu. Per una sola pattinaggiu feminile hè un pocu di un altu.

avanzà

A prima spiciali anni, nunda ùn sò fora à mezu à ugguali Anna Pogorilaya. Skater parechje volte trà u cima di trè vincitori di u simile Moscow, fù sceltu un coppiu di tempi in u Championnat di Russia. U puntu allegria fù u 2013 per u. Casi da accidente hè mandatu à u stadiu di u Grand Prix in Zagreb. À chì tempu simpricimenti nun hannu lu pattinatori free, è a scelta cascò nantu Anya. A te a so furtuna, ch'ella brilliantly apprufittatu di elli. Anna Pogorilaya pigghiò la medaglia di brunzu, daretu à chè i forti American giovane e Miller.

Ùn piantà ci, ci hè in modu cummattimentu, li novi elementi u flying sviluppa. Digià in i finali di u Grand Prix, davanu nova à u stadiu salta Lutz, ciclu calcagnu, hè senza errori lorda panini daretu dui parti di u prugrammu è pigghia lu terzu postu.

Consolidates u so successu à u Championships mondu preparazione, unni prima pena Anna Pogorilaya. Skater in u veranu di u 2013 in una lotta duru cù altre donne Russian ripiglia u brunzu.

Pre-Olympic stagione 2013-2014 Anna Pogorilaya cuntinueghja in u listessu spiritu. A più bella vittoria di vene à u so in lu Grand Prix in China. Ci hè capunanzu di u ligginnariu Carolina Kostner è Adelina Sotnikova. Cum'è un risultatu di inventà u dirittu di participà à u Grand Prix Final in Fukuoka. Nunustanti lu sestu postu, ùn hè statu un bellu successu. Idda cci parìva di sò seriamenti entrenched a sucetà di u mondu.

Difficiule annata Ulìmpici e la rinasciuta

All pattinatori sò spirimintari difficultà in lu piriudu passaggiu a causa à i cutter viulenti di l'organismu. I ùn francà, è Anna Pogorilaya. Age avutu un mali crudeli cù u Skater in l 'annu Ulìmpici. Idda pi pòniri in l 'Championnat di Russia in Sochi, solu uttavu évalué. A seria di mishaps cuntinuava. Solu in u 2015, si principia à vultà canusciri. Idda pigghia lu stadiu di u Grand Prix de Canada, piglia postu in u finali. Ci hannu Anna Pogorilaya serve di duminà, cullezzione senza premi.

Idda dinò spirimintari difficultà à l 'Championnat Russian, rope avanti è più ghjovana Baia. Ma stu tempu lu sèculu aiuta Anna Anna Pogorilaya. Bypassed certi di i so Baia, i ghjovani ùn sò u dirittu di parlà di u Championships European. Anna Anna Pogorilaya cavalca da a Russia. Era u parcu di montagna l'donne naziunale. All côté occupati la figura Skater Russian. Solu teammate Anya nfiriuri.

In seguita reinforces u successu Anna Pogorilaya à Cup le Monde in Boston. Stu tempu avìa a cummàttiri cu la figura Skater American, è in i so casi. Ma skated senza difficultà è u prugramma di corti e arbitrariu, Anna Pogorilaya ripiglia u medaglia brunzu, stu tempu a stima di u mondu.

Anna Pogorilaya. la vita parsunali

In u ritornu di una ghjovana Skater dà ancu atleti più ghjovana è aspiring journalists a vittoria. À tene a pace cù dumanni mudernu, a maiò parti di u tempu Anna paese una furmazioni. Rifletta la vita futura, ella si dinù una educazzioni supiriuri a l 'Istitutu di Educazione Fisica.

Cù un passu accussì anima di u tempu di a vita persunale, ferma un pocu. Anna seriu in i so amichi à la squadra. Close lingua, idda dici, idda trovu Elizabeth Tohtamyshevoy, Elenoy Ilinyh. Tra l 'atleti straniera ch'ella piaci Carolina Kostner. In a so cunfissioni, grande hè a italiano per u so mudellu puru in u nivellu umanu.

genitori Anna Pogorilaya - migranti da Ucraina. Passion di coce in u so sangue, e idda li piaci à piglià l 'cucina tempu.

Oghje Anna 18 anni. U so cavallu vene fora di u sfogu di fimmineddi e donne, hè pocu divintà. Oci i so spiritu cummattimenti, putemu diri ca nun vi esse in gradu di supirari tutte e sfide di crescita è passaggiu di lu liveddu di prossimu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.