Arte e spettacoliLittiratura

Denis Shabalov: "Metro 2033"

Denis Shabalov - scrittore Russian oghjincu, chjamatu libri sò pocu nni godiu successu. Books da Denis pubblicu masculi comu i so caratteri è vigna.

About creatività

A funzione crustula di u scrittore hè chì libri Denis Shabalova sò scritti in u postapokalipsisa Genre. U più bellu hè u fattu chì u so solu seria di libri Denis scrissi comu un mantinimentu di la storia di un antru autore.

"Metro 2033"

libri acclamatu grannissimi, prughjettu, grande-scala "Metro 2033" addivintau canusciutu a tuttu u munnu. ghjochi urdinatore chì sò creati, basatu nant'à sta seria, hè longa statu tinia in altu pusizzioni in machista u mondu Lusinghi. Ma lu pueta nun era abbastanza per u prughjettu chì hè accadutu à u principale caratteri in un metro, Moscow, abbandonato. Chì hè per quessa Denis Shabalov pirsuna creatu una cattedrale, in cui lu caratteri sò micca solu viaghju i carrughji ritornu di i vechji periudu clannistini, ma puru pi fora, unni si sarà micca menu aventura e sfide.

seria di libri in circa un metropolitana abbandunati t'inspira gran numaru di mudernu ghjovanu scrittori, ùn hè per via di quelli chì i routes diventa ancu più bellu, e multi-cà. Spetta prestu è un altru libru, chi fù scrittu da Denis Shabalov - ". A manu dritta à vindicà" Ci serà u quartu in u travagliu di una ghjovana scrittrici.

Sicondu à a criatura

Iddi criatura di u prugettu diri ca lu prumetti di dàricci principianti in u travagliu di i pussibilità di cuntribuisce à u "Metro 2033", a paura chì Scrittori inexperienced vi purterà effettu nant'à u mudellu di i libri di nanzu. Tuttavia, in particulare in i travagghi mustrò ogni participant.

Hè d'stata solu trè anni, postu chì cumincionu à cuntinuà è allargamentu di u principiu di u prugettu, è ch'ellu hà dighjà scored un pupularità chì hà passà a tuttu u munnu. Avventure è ostaculi à u chjassu di a vita, tantu simili a la lutta contra stalkers, m'incantava tutti i lettori. Invintata cum'è essa nati cù raghji, ùn diventa micca ghjustu un elementu sola di una seria di libri, è tuttu u cultu.

A criatura era assai d 'idei circa u mio prughjettu, a maiò parti di li digià, eranu capaci à purtà a vita oghje. Ma cumu a ricanusciri la criatura di u prugettu acclamatu, no unu spetta chì, grazie à i giovani talenti, chi purtaru un saccu di novi Care, leva coglie una scala accussì grossa e amuri oltri lettori è Gamers.

A picca paroli circa Denis Shabalova

Dmitriy Gluhovskoy, criaturi di u prugettu nantu à l 'abbannunata Tunnel metropolitana, è prestu a cità sana, impregnated cun raghji, ùn hè ricunnisciutu chì u urigginali nun hannu altu bramà per sta autore. Ma Denis Shabalova arrinisciutu a altitudini tutti i sforzi. U so libri sò dilujùtu bissiclette, purtò la pussibilità di scrittura nova episodi. Dopu à tuttu, u scopu di attruvau "libbirtati" Shabalova i miti di l'seria da u Massimo Ranieri. Dopu à u so primu libru, chi inspiratu tanti àutri littirati, assai d 'idei circa cumu stalkers parmetta à a terra, è micca ghjustu sottu lu.

"Hè a Life"

U miti infini esce di u periudu. Nanzu di li sò sempre assai di difficultà, chì vi hannu a jiri pi menzu. cintura Strange campà micca solu in i mura friddi di lu vecchiu Massimo Ranieri. Location ville nfusca ùn più sò capaci à piatta da a qualunqui ciò chì intravene in stu mondu. Stalkers hannu a jiri a scelta di campà in stu mondu stranu è mortu.

Denis Shabalov: "U dirittu à furzà"

In ghjiru à ùn ci hè micca a verità. In ghjiru à ci sò senza nessune regule. Esse un inglese stalker - hè a divintari elli, è ch'elli ùn ponu esse nati. Ma ancu in u stabilimentu ùn ci sò tanti difficultà a superari pi cui nun pò tutti. Supravviviri si fora affattu.

I malatii chì tumbà i persona, dentro, Volteggiare attornu. Ma a maiò parti di l 'arma ùn pò suppurtari, è l' 'omi vai malati. Mutant, half-mortu "pòpulu", l 'animali stranu ... Da ciò chì vo vidite hè difficiuli di ùn perde a so menti. Ma ci sò sempre ghjente curaggiu chi hannu enormi puteri. Ancu s'è à dì ch'elli ùn sò micca a paura, tandu minzogna. E ogni jornu si nni jemu di scuntrà u mio timore chì un ghjornu di lampà si. Esse un inglese stalker hè à esse bravu - Quelli chì pò piglià u cantu riversu di u mondu.

"Stars di u nordu"

Stu libru, scrittu da Denisov Shabalova assemi a àutri autura, custituitu di nuvelle di a vita di stalkers, a so cumunicazioni cù autra è a so cridenza chi scappari ùn pò esse qualchissia da issu sugnacciu. In cumpetizione di tutti i taliallu cu ch'elli sò lotta ogni ghjornu, sò sempre trattati cun spiritu di ciò chì li circunna.

spiritu neru, chì hè pienu di storie, fà un surrisu di ogni lettore. Dopu tuttu, quantu pi supravviviri in un mondu tirribili, quandu, affiché, solu à traversu l 'abbé di a rialità? Cumu ùn unu vai a cummàttiri cu la castità nuttata è ùn vai scemu?

Humour - l 'unica cosa manca, è chì nimu vi purterà luntanu da l' omi chì sceglie un modu accussì forti di a vita. N cunfruntu, è isciutu circa lu fattu chi passanu attraversu tutti i ghjorni, diventa micca appena una Pastime, ma una vera ncuraggiamentu è sustegnu di stalkers. "Sì u stelle sò luminoso, è signu chi hè nicissariu di calchissia" - dritta? All stalkers ridiri, ridere cussa, ma in realtà cunnosce in casa chì daretu ch'elli ùn vi farimi onuri. Chi ridiri, cherche wistfully versu u so paese nativu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.