Arte e spettacoliLittiratura

Gregory Melikhov - caratteristica di a tragedia di u eroe. imagine Gregory Melikhova in u rumanzu "È tranquille scorri la Don"

Mikhail Sholokhov sapia è amatu so 'piccula casa, è pò ancu discrìviri lu. Cù sta Ghjesù intrì in la letteratura russa. Prima ghjuntu u "Don nuvelle". It tracciau lu attenzioni di u poi lingue (nè di li prisenti u littore ùn cunnosce), è disse: "Bella! Bravu! "Allora vi scurdate ... È, di colpu, videndu u lume u primu vulumi di l 'òpira, ca quasi nun si misi a autore nantu par cun Homer, Goethe è Tolstoy. In u rumanzu epupea "È tranquille scorri la Don" Mihail Aleksandrovich authentically si riflittìu la sorti d 'una gran nazione, la ricerca longhi di a verità in l'anni statu caòticu di la guerra civili e rivuluzione di sangu.

Tranquillu scorri la Don in u destinu di u scrittore

Image Gregory Melikhova arrinata u web publicu lettura. Young talentu à crescia è à sviluppà. Ma casi aghju cuntribuitu à u fattu ca lu pueta fu lu cuscenza di a nazione, è u pòpulu. Sholokhov cusacchi natura, ùn permette ci di màrmaru favoritos magistrati, ma ch'elli ùn permette ci di divintà in la letteratura russa di la pirsuna avìa addivintatu.

Tanti anni dopu secunna guerra munniali e l 'publicazione di "Human distinu" Mikhail Sholokhov in lu so diariu face stranu, in primu sguardu, a voce: "Tutti i d' iddi, comu me omu. So I mbiancatu? I nun lu sacciu. Ma sacciu chi manca calcosa unsaid. "

caratteru favourite

Da u prima pagine di "tranquille scorri la Don" lu pueta t'hà un fiume, diversi è largu di a vita di u paesi Don cusacchi. E Gregory Melikhov cum'è unu di tanti caratteri bellu in stu libru, è dinù ùn lu cchiù mpurtanti comu pari a prima. U so parè mintali hè quellu primitivu, secondu a spada di u missiavu. Iddu hà nunda à divintà u centru di una grande canvases art, francu u caratteru orgugliosi, splusivi. Ma lu litturi da u prima pagine di u scrittore pigghia amuri di stu caratteru è principia à seguità lu à u so distinu. Cosa à noi è Gregory attrae cù l 'anni più altru? Pò dassi chì a so bioluggìa, di sangu.

Ancu lettori masciu sò primura Di a si, cum'è i donni in a vita vera, chì hà amatu di più chè a vita stessa Gregory. Eppo vissutu Don. U so forza masculinu nternu seti tutti i so lunar. In u nostru tempu, ste persone sò chjamati pirsunalità charismatic.

Ma in u mondu ci sò altre forze chì bisognu di riflessione è analisi. Tuttavia, in lu paese cuntinuà à campà senza sapè nunda, pinsava ch'elli sò shielded da u mondu da u so virtù murali curaggiu: manghjà i so pani dà u Cuntrastu mentre ch'elli punitu antenati (!). Tutti i paisani, ancu à mezu à e Grigoriyu Melihovu, pari chì un vivant più équitable è durabile ùn esisti. Iddi volte lotta trà di elli, perchè e donne in generale, ùn sapendu chì hè donne chì sò sceglia, prifirennu forti bioluggìa. È ghjudicatu cusì - accussì urdinatu da matri natura stissa di l 'umanu, è frà l' armati ùn secca nantu à a terra.

a guerra

Ma a civilisazione hè caricate assai di inghjustizie è unu di elli - i falzi 'idea, vistutu cù i veri parolla. Tranquillu scorri la Don scorri havi. È u destinu di Gregory Melikhova nati in u so spondi, ùn prumetti di qualcosa, da ciò chì avaria suvitatu u sangue fretu.

Veshenskaia Tatar farmstead è ùn St. Petersburg fundata è micca culà troppu. Ma l 'idea chi a vita stessa hè guasi accurdata ogni cusacchi pirsuna micca à Diu, ma lu patri, e matri, e oi lu centru, spizzò, in un duru, ma a vita aspettu parolla Cusacchi "guerra". Andemu fari quarchi cosa simili è à l 'altre fini di l' Europa. Dui granni gruppi di pirsuni camina in una falza è civili à a guerra cù autra a èssiri la terra cù u sangue. È pruvucatu a so falzi idei, vistutu in parole d 'amuri di a Patria.

War senza embellissement

Sholokhov c'èni guerra cum'è hè, mustrà cumu hè cripples l 'anima umana. Case eranu tristi ghjovana mamma è a moglia, è u Cusacchi cù i cimi si n'andò à a guerra. Gregory Checker prima masticari tanticchia di carri umana, e iddu in un mumentu diventa 'na pirsuna differente. Aghju ascultatu a so mori inglese chì ùn capisce una parolla in Russian, ma à capì ciò chì hè duvuta male universale - criticu di a maghjina è ritrattu ri Ddiu immobbilizzata.

rivoluzioni

Di novu, micca in i paesi, micca nantu à la ferme Tatar, è luntana, luntana da i spondi di u Don principia spicciava forze in u prufundità di a sucetà, da cui l 'ondi andà fin'à a li Cusacchi dura-travagliu. U caratteru principale di u rumanzu ghjunse in casa. Hà assai di prublemi persunali. Iddu fu saturated cù u sangue, è lu cchiù hè vuluntaria à làssanu jiri. Ma la vita Grigoriya Melihova, i so interessi sumiglia di quelli chì sò un pezzu di pane per i mani di u so cibu ùn hè estratti di dicenni. È purtà à l 'ambienti cusacchi, qualchi pòpulu falzi idei, vistutu in veru e parolle di parità, fratellanza e justizzia.

Gregory Melikhov ingaghjati in a lotta, chi hè stranieri à ellu da definizione. Quale hè principiatu u bisbigliu, in u quali l 'Russian odiatu Russian? U caratteru principale ùn hè datu sta questione. U so destinu hà in a vita, comu 'na canna' erba. Gregory Melikhov surpris à sente à ognunu di i so ghjuventù, chi si messe à parlà stranu e parolle è circà à ellu incù suspetti.

E Don scorri tranquillamenti è majestueuxse. U destinu Grigoriya Melihova solu episodiu per ellu. New populu vi vene à u so costi, vene nova la vita. About Revolution scritturi dice quasi nunda, si tutti i parrari lu, è più è più. Ma nunda hè si rammintò di ciò ch'elli li disse. Don imagine PIEGHETTATURA tuttu. E la rivoluzioni hè dinù un episodiu u so rive.

A tragedia Grigoriya Melihova

Simply è chiaramenti principia prutagunista vita di Romana Sholohova. Iddu hà amatu e vinni amatu. Prughjettu I cridutu in Diu, senza passa in li dittagli. È in u futuru, è vissutu solu è decisi cum'è un zitellu. Micca un picculu passu Gregory Melikhov manca nenti inherently, o da chì a verità, chì li beni assurbutu cu l 'acqua, chì s'avvicinava da a lu Don. È ancu a so spada ùn scavà in u corpu umanu cù piacè, puru siddu nun avìa a scannà capacità spiccatu. A tragedia hè ghjustu chì Gregoriu era un atomu di a sucità, chì ponu esse una vuluntà stranieri, o addividìrisi nta li sò parti spinta, o di mischjà cù altre atomi. Ghjesù ùn capisce, è vulia assicurà chi arrestanu free, cum'è u decoru Don. Nantu l 'urtimu e pagine di u rumanzu noi vidu cchiù, pi essiri cuntenti glimmer di spiranza in u so core. puntu rumanzu Doubtful. siddu lu prutagunista vi truvà ciò chì sonnii?

Suldatu di u modu cusacchi di a vita

L'artistu ùn pò capisce nunda di ciò chì si passa in giru, ma ch'ellu ci vole sente a vita. E Mikhail Sholokhov 'ntisi lu. spicciava tettoniche in a storia mondu ci sò cunsumati manera cusacchi caru di a vita, perversa l 'anima cusacchi, li vultò in "atomi" nè, chì divintò prupizia di la custruzioni di nenti e giuvini, ma micca da u Cusacchi.

pulitiche sculasticu in u 2, 3 è 4 volumi di lu rumanzu sò numarosi, ma, in addiscriviennu u stradellu Grigoriya Melihova artistu involuntarily turnaru a la verità, di a vita. È falzi idei receded in fondo, e annullò in un fumu di verbes seculu-vecchia. A note triumphant di la parti finali di u rumanzu drowns lu bramosu litturi di una manera persu di a vita chì incù i puteri artistica liccione disegnata da u scrittore in 1 vulume di "tranquille scorri la Don".

Prima comu na basa

Sò Sholohov Roman Adriana addiscriviennu l 'aspettu di u zitellu, chi funnau lu punti Melikhovo, è compii cù una discrizzione di u zitellu, chì duvia ingrandà stu tipu. "Tè scorri la Don" pò esse chjamata un gran travagliu di litteratura Russian. Stu travagliu ùn hè solu cuntraria à tutte e chi vinni poi scritte da Sholokhov, ma hè una riflessione di l'assi di la genti armati, chì dà spiranza à u scrittore chì l 'esistenza di u Cusacchi in u mondu ùn hè tantu. Dui guerri è na rivuluzzioni - hè solu un episodiu in la vita di la genti ca si rennunu contu di u Don Cusacchi. Iddu si pesa sempri è palesani à u mondu u so spettaculu ànima Melikhovo.

a vita di famiglia cusacchi immurtale

A prutagunista di u rumanzu di Sholokhov ghjunse in lu versu novu di u populu Russian. Gregory Melikhov (u so imagine) hà cessatu di esse un caratteru soi in i 30-IES di u XX seculu. ùn pudemu dì chì u scrittore hà datu un eroe features, tipica di cusacchi. Just tipicu in Grigorii Melihove pocu. È una bellezza particulare in ellu. Hè bella in u so putere, forza di a vita, chì hè in gradu di supirari tutti i Angles, chì vene à a riva di u tranquillu senza Don.

Quissa hè una maghjina di speranza è a fede in un sensu supiriuri di asistenza umana, chì hè sempre u fundamentu di tuttu. Stranu trafalatu in dimentichenza quelli chì idee chì manghjatu Veshenskaia, guasgi da a tarra Tatar farmstead, è lu rumanzu "È tranquille scorri la Don", u destinu di Gregory Melikhova stete in la nostra menti. Sta prova u eternità di u sangue cusacchi e lu sangu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.