News è societàPulitica

Vitrenko Natalya Mihaylovna: A Biography è attività pulitiche

Libbru di Natalia Vitrenko ha purtatu a lu fattu ca nun hà statu chjamatu u so "Ucrainu Zhirinovsky" in un camping. Tuttavia, la testa di lu Partitu Dimucràticu Liberale di Russia ùn servinu cum'è un mudellu per a so. Comu idda Natalia dice ch'ella hè più barbed à u capu Cuban Fidel Castro.

A nascita di a picca Natasha

Vitrenko Natalya Mihaylovna nati in u capilocu di Ukraine, in Kiev, à a fine di u 1951 (u vinti-uttavu di dicembre) in una famiglia cù quattru figlioli, da naziunalità - Ucrainu. Dui mesi prima di la nascita di pocu Natasha mori u so babbu. Sinu à a fine di a so vita era mali longa tutti l 'anni, dopu à a guerra. It undermined la salute di a grande guerra Refrains, chì hè accadutu da i primi ghjorni, cum'è un RATAU ghjurnalistu. Iddu murìu a quaranta-dui Mediuevu. Sunnannu circa u so figliolu è hè natu una ragazza. E la matri fece i zitelli sula. Duranti la guerra, a figliola maiò di mortu. E poi - una longa etati di lu ragnu, picchì idda ristò sola devozione à u so maritu. Mamma sempri à u travagliu assai duru: ci hè un assistente, prufissuri, candidatu di scienzi storica, prufissuri a Kiev Medical Institute. In 1959, u instructions, di u partitu si n'andò à Konstantinovka chì in u Donbass, di creà una facultà tecnicu generale di Pulitècnicu Ucrainu. picciriddi sù lascià a Kiev, è pìglia cun un pocu Natalia, à u tempu ch'ella era un studiente di Class 1.

A studiente hè sempre è in ogni locu

Natasha ci è studià fin'à Class 7 hè guasi solu, parchì a so mamma da la matina a sera, era mpignatu perchè era lu piriudu di la criazzioni di lu dipartimentu. E mio manicu mamma, è in più tene un gran travagliu à u partitu comu un membru di u Bureau di u Cumitatu City Konstantinovsky di lu Partitu Cumunista d 'Ucraina. Chì hè per quessa a so mamma in eternu stete di Natalia idiali di veri cumunista, è 'na figghjola intornu à cunvince à esse cum'è ella. Era annata Sognu studiente, diritturi di lu jurnali muru, prova à esse à u centru di l 'eventi stessi.

Turnava a Kiev

In 1965, u mo matri - Valentina Matveevna - va à l 'altri bè-riposu, è dipoi tandu lassa cu so figlia daretu a Kiev.

In amparera Kiev Natasha hè attore, hà visitatu club ginnastica accumpangiamentu è gira, hè u secretariu di l'urganizazione di i scoli di u Lenin Komsomol.

studentship

In lu 1969, cumplettani successu la scola 37th di Kiev, dici, dopu lu granni esami pigliatu in l 'Istitutu Kiev di National Econumia (Kinh). Duranti stu pirìudu a l 'Istituto, addiventa lu patruni di u management Lenin, deputati di u Cunsigliu di u quartieru Soviet di Kiev' i travagliadori, è hè un membru di u cumitatu Komsomol.

The Institute porta fora attività di a ricerca, stata in cuncorsi naziunali è internaziunali di travagghi scientificu di i studienti. In 1971, si maritò, è un annu dopu ch'ella hà una prima-nati - una ragazza. Studiare compie un uriginale cun onori, è riceve dunque Vitrenko direzzione à studià in scola Lauriatu.

In d 'aostu è nuvembre 1973 Anton Mihaylovna Vitrenko (biografia di u so liggiti diventa cum'è una biografia di Mother workaholic) hè un economistu senior in u Dipartimentu Statistiche di Trasporti CSO Sucialista.

la scola Lauriatu

Lu piriudu da u 1973 a lu 1976 - studiau pressu la scola Lauriatu KINHa. Dapoi u 1974, Natasha diventa un membru di lu Partitu Cumunista di l 'Unioni Suviètica.

È dinò in u studiu post-Lauriatu bon productively è assai attivu. Vitrenko Natalya facennu u travagliu di ricerca candidate "metudi statìstica di studiari l 'efficienza di pruduzzione." A stu tempu, hè prumessa in duttrina, à sviluppà nzèmmula a l 'primure ecunòmicu di l' Istitutu, in HQ tempu u travagliu in u scopu di ilettu vicisigritariu di lu Cumitatu Komsomol di travagliu cù urintamentu ideali. Prima di la fini di la scola Lauriatu Natalia hè natu lu secunnu zitellu - un carusu, chjamatu Yuri.

In marzu 1977 Vitrenko Natalya Mihaylovna passa difesu u so tesi di u gradu di candidatu. Da aprili di u 1977 à 1979, principianu cum'è un journal junior e più vechja finisci, travaglia à l 'Istitutu di Ricerca di u Cumitatu Planning Statu di Ukraine STI.

labour piriudu Beate Mater

In 1979, si nni turnò a la Mater alma (Kinh). Here Natalya Mihaylovna Vitrenko micca solu Impiega un statìstiche assistanti di prufissuri di lu dipartimentu, guidatu da a furmazione pratica, mener, studienti à chjappu u so diploma i studienti u travagliu è studii, ma porta puru fora travagghiu scintìficu attivu nantu à tematiche prubbrimàticu in macroeconomics, in la sucità a struttura di pruduzzione è u rollu di a struttura interna suciale. Idda hè a l 'Unioni Suviètica dà l' azzione à leghje u corsu in u BTP suciale statistiche Discorsi. Cadiri in ricerche nant'à un sugettu simile, ùn si spetsstazhirovku in the United State Planning Dipartimentu di u Ucrainu Sucialista.

Cù una vista, à la fini di lu dutturatu (1989) hè trasfiruta a lu Corso di Forces pruduzzioni di u Ucrainu Sucialista Academy di u Cunsigliu Sciences cum'è un journal maiurone.

In u 1983, hà dà a nascita à a terza zitellu - Marina.

In u Cunsigliu, hà travagliatu finu à 1994 In d'aprile 1991, participau a la riunioni in u Academy, induve Natalia Vitrenko rendi un raportu nant'à "Privatization è prifiruta sucialista", à chì hà criticatu assai assai pistari su chi principianu à u mumentu, in u statu di u prucessu di privatization.

In 1991, si pigghia parti a lu sviluppu di la sizzioni ecunomicu di u novu prugramma di u Partitu Cumunista d 'Ucraina. In cunnessione incù l 'B di u Partitu Cumunista di Natalia scentifiche principia la furmazzioni di lu Partitu Sucialista di Ukraine, atti di l'autore partitu primariu appena stabbilutu di prugrammi partitu, u capu di u centru di l' tiurìa, lu diritturi di la rivista "Zitellu". In maghju di u 1993, ci hè publicatu in u travagliu monographic "The Infrastrutture Social di Ukraine: una griglia di u livellu è verbes di sviluppu".

Cuuperazione cù BP

In d'aprile 94th Natalia difesu u so tesi di u gradu di u duttore di scienza. Duranti stu pirìudu, priparà di programma BP u travagliu "indicazione tecnicu di la criazzioni di l 'econumìa inniana Ucrainu duranti lu pirìudu crisa", è 06/15/94 parlametnom hà accettatu.

Da aprili 94 di marzu di ghjennaghju di u 95 di marzu Vitrenko hà sirvutu comu mprinnituri di l 'Forces début di Ukraine cunsiggheri nantu à tematiche suciale è ecunomicu A. Callas. À a fine di u 94th diventa diputatu di un populu da u quartieru Electoral di Konotop in regione Sumy. Un annu dopu, u Partitu Sucialista face un qualcosa di intrecciu cù l 'auturitati, per stu mutivu esse scantatu da u ss partitu.

In d'aprile 96th, in cullaburazioni cù formi Marchenko Hat Partitu Sucialista di Ukraine (Hat Partitu Sucialista), c'annunzia chì u so prughjettu di ripigliu di u putere suvièticu.

Prova à Vitrenko

Duranti la campagne électorale in urganizazione 98th partitu di marzu hè avè 4.05% di u votu e tenu in u Cunsigliu Supreme.

Duranti la campagne électorale su 02.10.99 Natalia face una prova in Krivoy kože. Dopu à i riunioni cù u drittu à a so direzzione è deputati, ca idda, dui grenades vulannu forniture cumbattimentu accumpagnatu. Vitrenko si ferti da u débris, a ddu mumentu permessu di quaranta-quattru elettori.

punti presidenziale

In l 'empie elezzione-99 accupa u quartu postu, avanzava 10,97% di voti pèrdiri.

05.01.02 annata Vitrenko Natalya Mihaylovna c'annunzia la criazzioni in l 'Ucraina "uppusizzioni People l'".

In lu 2002, addivintau lu capu di la Electoral "BLOC Natalia Vitrenko" (avè un pocu di più di 3%). Cù tanti voti ùn francà u zogliu pèrdiri. In 2002 in francese candidature l'Cherkassy Vitrenko per una da-elezzione à u Supreme Soviet (in a siconda pusizioni, mettendu u riprisentante di u Partitu Dimucràticu United Social di Ukraine Shufrych). Dopu avemu stati dati evidentiary fałszować materia di elizzioni versu Shufrych.

À a fini di 2002 in Tuerto, in seconda piazza, in lu mezu di u 2003 in Chernigov giniralmenti s'alluntanò da i punti elezzione.

In la prima tappa di u punti presidenziale in u 2004, si accupa u quintu postu (1.53% voti). In seguita cuncretizà prisidenti Viktor Yanukovych.

In i punti parlamintari, 06 u so partitu di participà à un pacchettu cumune "uppusizzioni People l'", cumpostu di dui parti (2.93% voti). In li disse unità include più un "unione Russian-Ucrainu" ( "Russia"). In cunfurmità cù i so slogan, si sustinutu la riunificazzioni dâ Ukraine è a Russia è Belprusyu e d 'a rinunziari culturale in culligati, l' Unione Europea è Urganisazioni mundiali tutte.

A lista di capi Ucrainu nfluenti

In u 2007, in u "Top 100" populu più influente di Ukraine ditarminatu da a rivista "currispunnenti", Natalia Vitrenko (biografia cuntribuitu à issu) pigghia tappa 88th.

At a elizzioni parlamintari principiu, 07, oghji u listinu di i Hat Partitu Sucialista Vitrenko. U partitu di sustegnu solu 1,32%, chi hè, di sicuru, ùn hè micca abbastanza per u passaghju di u Cunsigliu Supreme.

In u 2007, in cunfurmità cù u stelle di a rivista "Focus", "200 ucraini più influente", si pigghia comu assai comu centu è primu postu.

Quissa hè a biografia di Vitrenko. Natalia Vitrenko (Anton Vitrenko) - hè micca solu un pulìticu, ma dinù una madre di trè zitelli di successu è bè-Murat. A so vita avia dui li nozzi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.