DrittuState e lege

Flag è stemma di Minsk. Simboli di u capitale Belarusian

Ogni cità hà u so caratteri cum'è assicurati è informal. In Minsk ci sò quelli, è altri.

righjoni araldica Minsk

righjoni Minsk hè situatu in a parti cintrali di u Republic of Belarus, è copre una superficia di 40 mila chilomitri quatrati. Hè u solu rigioni di u paese, chì hà micca un accessu à i cunfini di statu, ma appiccicati à tutti l 'autri riggiuna di Belarus. À u so centru hè u capilocu di u statu. Ma la cità di Minsk hè una unità amministrativi-territuriale indipendente.

righjoni Minsk hè divisa in 22 distretti. Sott'a lu ci sò 33 cità è cità (lu cchiù granni di li - Borisov, Soligorsk, Shults, Zhodino). Più di sti cumunità hà u so propriu stemma.

Environ una terza di a giacca a cità d 'armi di u rughjonu Minsk sò storicu. Stu significa ch'elli sò assicurati in i ghjorni, quandu una certa cità era parti di u Pulaccu-Lituana nnô e lu Mperu Russu. Hè circa lu mantelli di vrazza di li cità cume noodles, Nesvizh, Kopyl, Slutsk, Cherven, è qualchi altri.

Parechji di i simboli, Plumage di u campu cuntene un straniere religiosa. Per esempiu, in i cità simbulu Borisov Radoshkovichi vi ponu vede i imagine di a Vergine Maria e San Petru. motivi biblica, incidentally, sò prisenti nantu à u francese, bandiera principale di u rughjonu Minsk dinù.

Nun scurdari lu araldica lucali e funziunalità naturali è giugraficu di la righjoni. Per esempiu, chidi u simbulu di i muntagni Logoysk - la funzione principale di l 'accussì-chiamatu "Belarusian Switzerland". Ma in u stemma dâ citati di braccia pò esse vistu Krupki Castel di erba di u listessu nomu cù i fiori d'oru.

Sè noi arechja analizà u araldica di la riggiuni Minsk, vi ponu vede un altru funzione ntirissanti. Coats of arms in u rughjonu tendini à essa piaghja è ùn burdened incù un grande numeru di formi, essayer e scheda fina. In autri paroli, si vede flat è concisely.

Minsk manteau: discrizzione è stonde ntirissanti

Belarusian stemma capital of braccia, hè sèmplice, vivaci, high quality artistica è una certa ruggine. In lu centru di u scudu turchinu baroccu serbit Our Lady in padrona russu-e-turchinu. Sorgi supra nuvuli noctilucent trova da dui putti. Sopra à u capu di a Mamma di Diu, Volteggiare un coppiu di ànghjuli.

U Populu ùn hè micca difficiule a criu ca lu stemma di Minsk rapprisenta un Tenet funnamintali di Index di i pastori di a Beata Vergine Maria. Sta storia biblica inspiratu tanti artisti cèlibbri - Rubens, Titian, Lorenzo MAR.GIA è altri.

Minsk The caratteru principale statu appruvata in u 2001. Oltri a chistu, sta prucedura ùn hè senza nciammata. U prublema maiò hè lu modu si deve se la Vergini Maria - la Cità e canonichi Cattòlica. Eppuru u versione finale di u stemma in i mani di la Vergini ripudiata, ca currispunni a l 'antica ortodossa.

stemma Modern braccia decorates i carrughji di Minsk, i ricordi capitali e istituzioni publicu. A so imagine ponu dinù esse trovu in l 'stampato materiali - giurnali è riviste.

Minsk Coat di a storia

U caratteru principale di u capitale Belarusian pocu girava 425 anni! Minsk stemma statu accunsentitu da u rè Sigismund vasà ritornu in 1591. A ddu tempu la cità era digià abbastanza grande, e putìa vantari di liggi Magdeburg.

Perchè hè u simbulu di Minsk hè a santa Vèrgine Maria? Parechje Puzzle chì infatti. Sicondu a legenda, l 'icona cù l' imagine di a scena di u Arabie di Nostra Signora natava contru à i currenti di u fiume, Svisloch in Minsk. Unni hà firmatu a prima cresia Belarusian fù custruitu appena.

Per parechji seculi, u simbulu capitali Belarusian pulito e cambiatu almenu dece volte. A fatu curiosu: à a fine di u XVIII seculu, a Vergine u simbulu principale di a cità fù vistutu in qartiè à chì padrona tempu cù Crinoline. In i tempi Suviètica, duru cinsura anti-religiosa, cappotto, storica di armi di Minsk, di sicuru, fù rimessu. A so cità statu di mantene solu à u principiu di u novu millenniu.

Minsk Flag

La bannera di la capitali Belarusian hè praticamente nimu differente da u stemma. Hè un linzolu furma di culore turchinu cù i paràmetri di mudellu. In lu centru di u preti chi serbit simbulu solare di a cità in un furmulariu unmodified. Allora a larghezza imagine hè 2/5 parti di l 'lunghezza tutali di la bannera.

Minsk bannera fu appruvata in marzu di u 2001. Oghje si hè usatu à tutte e cità evenimenti, òrdini e celebrazione. Nantu l 'occasioni di bannera Insignia dolu à tutte e istituti di cultura di i cità calà un pocu medità è a so parti suprana hè fissendiddu calata in nastro neri medità.

sìmmuli architettura di Minsk

In più di la bannera e lu stemma in u capitale di Belarus , ci sò altri parsunaghji (puesia, voyage, etc.). Per esempiu, architetturale.

Sicondu a recensioni di i turisti, viaggiaturi e visitatura a cità, in u capilocu pò esse identificatu cinqui di i palazzi cchiù mpurtanti, e strutture è uggetti, chì pò ghjudicatu esse cunsideratu u so sìmmuli architetturale. Quì sò:

  • Square vittoria incù una Horse 40-metre - un simbulu di valuri militari è unità di lu populu.
  • Government House fù custruitu in u 1930 in u stile di constructivism - u più grande bastimentu pubblicu in la cità.
  • City Hall (1600 annata di custruzzione) - unu di i palazzi più anticu di u capitale Belarusian.
  • Chiesa di San Francesco di Simone è Santa Helena (o cusì-chiamatu "Church Red".) - lu cchiù famusu sanctuaire Cattòlica a Minsk.
  • National Library of Belarus (custruitu in u principiu di 2000) - u bastimentu uriginale di i cità, pruggittatu comu un rombokubooktaedra 23-chi tocca.

Minsk in ricerca di marca parcours

Assai citati in oghje di u mondu sò state travaglià nant'à a creazione di a so marca. autorità Minsk sò attribuiti sta rispunsabilità di u INSTID cumpagnia Air France. Idda hè cerca di l 'identità di u capitale Belarusian in u 2012.

sperti Company hannu truvatu u culore di Minsk - hè turchinu. Contru à sta fondo, u simbulu principale di a cità fù sviluppatu, cumpostu di una reta di numerosi strisce bianche, magre. Parechje inspirati da u so associu cù a bordu. sviluppori marca micca ricusà u similàri. Dicenu chì in stu logu si vulia à mustrà i brami di i cità à duminiu in tutti i spazii di vita.

INSTID la cumpagnia hà dighjà cullatu è francese slogan di Minsk. U so versione inglese: Mulatteri Di Minsk, è u Russian-lusso - "Minsk. I dumandassi. " In u vicinu à avvene a Cumpagnìa u prughjettu di ritruvà u criannu un gustu striscia di a cità, comu puru una lista di i capitali Belarusian di piatti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.