News and SocietyCelebrità

Midfielder "Rubin" Maxim Lestienne: biografia

In u 2016, a cumpusizioni di u Kazan "Rubin" hè unitu di un nùmeru novu, cumpresa chì era Maxim Lestiyenn. U midfielder belga di l'età di 24 hà digià aghjuntu à a lista di i so averebbe u ghjocu in i campiuni di Belgium, Olanda è l'Italia, è avà u midfielder aspetta di successu in u "rubini".

Studi in "Mouscron"

Maxim Lestenenn nascìu u 17 di giugnu 1992 in a cità belga di Mouscron. Da l'età di 4 anni, u ghjovanu miguelu s'hè purtatu cù u ghjocu più famosu in u mondu, cuminciò à andà in a scola di football. Doppu avennu cumpletu tutte l'urganisazione di furmazione in u sistemu di u club "Mouscron", Maxim intrinu in a squadra di ghjovanu, spessu a furmazione cù u principale. U debuttante in football prufissiunale hà fattu per u midfielder u 20 di dicembre di u 2008 - in u quadru di a Liga Jupile, u belganu fù sustituitu per 10 minuti in un partitu victoriu cù "Bruges". In seguitu in u campiunatu, u ghjocu chì avete un pocu di più tempu, ma di u ghjocu regulare in a linea hè ancora luntanu.

In a staciunada successiva, u staffu di furmazioni principiò à fede u patronu di talentu più frequentatu, è durante u torneu sanu, unu spessu pò vede in l'appiecu per u match Lestienne. Per u "Mouscron" u belggiu hà ghjucatu 18 partiti di quellu annu, in ogni casu, anche u ripritu di u migliori, u club ùn pudia micca affruntà cù e debuli esistenti, è u staffu era dissolutu.

Star hour in "Bruges"

Dopu avè ricivutu u statu di un agentu liberu, Maxim Lestienne, un sughjettu di football chì ghjè prisintatu in a squadra di giovani di Belgique, puderia elicà u so novu postu di travagliu. Fate quelli chì facianu l'offerta à u jocu, ci hè statu un "Everton" inglese, ma u midfielder hà decisu di stari in a so patria, firmendu un cuntrattu cù "Brugge" in January 2010.

In a cumpusizioni di unu di i più famose clubs belga Maxim Lestenne manifestò u so talentu in tutta a so gloria. In debuttante in u "nìuru è u celu" à a fini di ghjennaghju, in parte di u cupinu incontru Ghent, u 31 di marzu hà sappiutu ottene un scopu di scopu di l'equipa nova - in un duellu cù Cortrayt u belganu hà scurdatu unu di i trè punti di Bruges.

Ogni annu, a gloria di u ghjovanu talentu belguendu si spargiu più in Europa. In a staciunzione in u 2011/2012 Lestienne divintò unu di i principali cumpunenti di u squadra, saldanu regularmente in a lineupu iniziali, diventendu u medalistiu di u campionatu di Belgique. In l'estiu di u 2012, per u traslocu di u attore à CSKA Moscow, a gestione di u club di russa offre 12 millioni d'euros, ma u ghjocu rinfacciu u trasferimentu. Per via di u risultatu, dopu chì hà ghjucatu dui stagioni più per "Bruges", Maxim hà decisu di pruvà a manu à u novu campionatu.

Cumpagnia araba in Auropa

Impussibule per parechje cum'è un novu club, Maxim Lestienne elettu Qatari Al Arabi, chì dettu immediatamente u jugatore un annullamentu annu in Genuva Italiana. In Serie A, u debuttante di u midfielder sarà u 21 di sittemmiru in un match versus Lazio, è u primu scopu - solu sei mesi dopu - u 23 di maiu u midfielder hè culpitu da a porta di l'Inter. In tuttu durante u ghjocu in "Genuva" Maxim hà participatu in 24 riunioni, avè ottinennu scrittu punti di scoring.

Riturnà à a fine di l'affittu di Al Arabi, u migbilieru hè statu mandatu in Auropa - un novu club per un annu era u PSV Olandese. Dopu avè u so primu match in Eredivizi l'11 d'Agostu, trè simane dopu, u 30, Lestienne hà apertuu è marcanu l'aiutu, participendu à a vittoria à Feyenoord. In settembre, u migbilieru si ncuntrau cù u CSKA Moscou è duie scopi à a porta di u "squadra di l'esercitu" di tossedà i Muscoviti per a so assenza in u club di Russu. A fine di a staghjoni in a Tresoru Lestienne hà passatu u titulu di campiona d'Olanda, in quantu u patrone di a Supercupa di u paese.

Trascendu in Russia

In l'estiu di 2016, un mesi dopu à u ritornu à u club Qatari, "Rubin" pubblicò a nutizie chì a littiraria Maxim Lestenne vende à a squadra di Kazan, una rettrazioni chì anu cunfermata u fattu cù a T-shirt di u club. In ogni casu, per via di prublemi incù i ducumenti per fà un attore in l'appiecazione per a staggione "rubia" ùn pudete micca bisognu.

Per esse u debutante di u midfielder hè stata sola solu u 12 settembre in un match versione di u "Ural" - chì venenu cum'è sustitutu in a seconda mezzo, u belga designatu è u so prima scopu puntuatu, assicurendu una vittoria cunfidosa di u club Kazan. In u scursu d'invernu, u migliori di 24 anni d'età hè stata cun attivu in 9 partiti, dopu à u piggy banku un hit è una trasferimentu per "Rubin". U coaching di i "dragoni" cunta cun un attore talentu è cresce d'ellu un avvinte seriu in a seconda mità di a staghjoni per esse in a zona di a Copa Europea.

Successi Internaziunali

À i partiti di a squadra di a diversità di età categoria Maxim hà participatu da u 2007. Annually speaking in various competitions, u midfielder cunfirmò u so altu livellu di skill è professionalismu. In ogni casu, l'ultimu, comu esempiu in u 2013, era in dubbitu, secondu a Federazione Fútbol di Belgique. In settembre, una decisione hè stata fatta per rinvià u so attore da participà à i partiti di a squadra naziunale durante sei mesi, perchè a raggiuni chì a picciutta Maxim Lestienna era cun ellu in a sala à a vigilia di u partitu qualificatori di u Campionatu Europeu contru l'Italia. In quellu ghjocu i belguesi cun un puntu di 1: 3. Midfielder s'arrizzò in a lista dilunada di u squadra principali, ma finu à u debulu in a so cumpusizioni è falliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.