Food e bevandeRicetti

Serate piattu - oca cù mele in u fornu

Diliziosi ospiti gastronomia , comu tutti. Ma comu fà lu in u so propriu senza avè ricorsu à i cucinari di u megliu ristoranti?

Oca cù mele in u fornu hè sempre stata un ospiti serate è cari. Ci sarà di sicuru piàciri assai ... oca agnellu bat a razia ogni tavula, chini alimenti a bravezza è lascia un mprissioni durata di a sera. Hè pussibili à passà un tali festa? In parechji paesi, s'arrizza cù mele in u fornu hè una pignatta tradiziunali serate, si hè preparatu per Natale, è Eve di New Year, nantu vacanze a famiglia. Great tradizione, ùn hè?

How to rispettu di sta tradizione è incanta rigularmenti a vostra sò amatu sta maraviglia piattu? Parechje crede chì un viteddu oca cù mele in u fornu solu da i prufissiunali, hè ùn hè micca, ma à còciri la oca ùn hè micca propriu faciuli.

Sè vo avete una dumanda: cumu a sfatica un s'arrizza in u fornu, allura avemu Mulateri Di L'dicu. A nostra cucina ùn hè cumplessu, tu nun hannu a jiri a lu mircatu di cumpona rari è cari di stu piattu tutti avete in la mascina.

Quì, vi vene in avanti per coce piatti oca cù mele in u fornu: oca senza di più cà 2 chilò di mele, micca troppu duci e àspiru, sali e terra, pèveru neru, uni pochi di garòfalu di agliu e caciu, alivi megliu à sceglie.

Prima ci tocca à fà a cucina: risciacquare appaghjà sottu acqua, lu friddu, è l 'oca dintra e fora. In seguita, si deve esse secca, mancavanu per un tempu a timpiratura nurmali, o di usu spugna, o dinner. À Pontoise, vultèndusi fora suchjosu è piccante, si deve esse pocu punctured cù un cultellu, o STUZZICAMMO in la pitturina, li gammi e oca pettu.

Next, vai a lu puddaru sfarenti. Cunnette vi un sali pialki è pèveru è ouverature stu mischiu oca. Next, piglià l 'agliu tazzulatu, o, râpé, è dinù asciucàrisi li carcassa. Piglià oliu d'aliva è ouverature li peddi oca, allura zapechetsya crosta flavorful. U palazzu, si pò aghjunghje altre Seasonings, erbe seccu è pèveru.

U prossimu tappa - freschi. Piglià uni pochi di meli, iddi perdinu, vi pò siccà. U mele hè tagliata da un quartieru o un mezzu, sicondu e so prestazioni, pulizziata di simenza. carcassa ripieni nun hannu assai Vincent, ma persunali, comu. In agghiunta a mele, arrivare oca diliziosu, se vo 'aghjunghje u ripieno di baracucchi seccu, noci, i bonbucconi, pulpa' agrumi. In lu vechju ricetti oca ripieni cun crauti, ma un tali ripieno nant'à un mature. carcassa ripieni fatta à l orli cun STUZZICASTE, vi ponu cosge fila a peddi.

Avè prima furnu. Wage la température à dui centu vinti gradi. Panizzi deve esse cucinatu in una forma matinu e profunnu, pò ièssiri usatu utyatnitsu. Postu a carcassa in i muffa, l 'acqua si fulgi à circa mitati, cover, o suttili. Fiara di circa trenta minuti à una temperatura altu, e poi cumincià à stà si. Arricchisci culori scinariu oca, ùn deve esse seccu. Di dece à dece minuti prima di la fini di la cucina caccià u ochju, u acellu hè cupertu cu na diliziosu crosta. Megliu, u oca mediu priparà almenu duie ore, ma si pesa di più cà di cincu chila, u so preparazione pò pigghiari finu a quattru ore.

Tu vi s'ampara chì u vostru oca hè prontu per usu, quannu facìa un scuppiari, vi smachjera liquidu. Si vede u sangue, a pignatta ùn hè ancu prontu. Ricordati, oca - acellu finicky, hè impussibile a overdo in u fornu.

diffusioni sciaccanu pronti à un tabbarè e pigghiari fora u vote (STUZZICASTE o di catena). Ornate l 'oca pò esse erbe frescu, ligumi, lattuga. A Piuma vinu di sòlitu accumpagnatu, è cum'è un fornu, lato, patata, o di risu industriale.

Fate un donu à a to passi amata, è priparari per elli oca suchjosu è parfumatu. Ùn vi scurdate chì u so cucina, voi vi tocca assai di tempu, hè megliu à fà sta duminicata. Bon Sole, tastà u muscu unsurpassed.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.