Food e bevandeRicetti

Pane lagnusi incù a panzetta è ovu: la cucina cù una scultura

In a vita, certi voti si succèri chì avete micca tempu, o brama di un longu tempu à tèniti à la pignata, ma vi tocca qualcosa à nutriscia invitati inaspettata. In sta situazione, ci hà da salvà u lagnusi sala cun ricette di cipolla, è ovu chì hà da esse presentati in articulu d'oghje.

Sottu cù levitu

Sta manciata uriginale è facili da Purtivechju u to passi amatu. Hè cucinatu in appena una meza un ora. In Pà a sò ne Pane levitu lagnusi cu 'ovu è verde, cipolle, vi s'avanzanu à inspect u cuntenutu sanu sanu di u cupboards cucina.

Di sòlitu l 'hôtes sò Ùn ci vole à ripiglià a lu store, perchè guasi ogni casa ci hè sempre:

  • 300 grammi di farina di granu.
  • A cucchiara di levitu secca è di zuccaru.
  • Unu ovu frescu.
  • Da un litru d 'acqua.
  • Teaspoon di sali.
  • oliu vegetale.

Di l 'ripieno vi tuccherà cipolle, verde, u sali è ottu ova. Last, vi ci vole prima bollire.

siquenza di azzione

It S'avissi a nutari ca a stu ricetta pò esse subitu è senza troppu priculu a còciri sala lagnusi appruvatu cu panzetta è ovu. In una suppera mischjà u zuccaru, u sali, levitu, ovu crudu è farina sifted. U friscalette, fù mmiscatu bè è acqua quariàtu hè spartu. U risultatu hè un mpastata cilestu chì dece minuti chi serbit in un locu callu.

A stu tempu vi pò fà ripieno. A fari sta in una suppera, valdi sbuchjata tazzulatu branza e cipolle, verde. A messa favurèvuli hè arreri sè è aghjunghje certi sali.

Dapoi sala lagnusi incù a panzetta è ovu di essiri frittu, ma ci vole prima wage la padedda, greased cù oliu vegetale, è tandu pudete puru si la muddica casca. Quandu i limiti di u pane un pocu Infarinate, misa nta lu menzu di lu chinu e chini si cù un picculu numeru di muddica di pani. Un minutu cchiù tardu, u prodottu girò sopra e intra l 'autru latu.

Un altru ricetta sala lagnusi incù a panzetta è ovu

Di l 'a preparazione di u so ripastu bisognu di un calmu pocu di tempu. In aghjunta à stu hè necessaria a scorta un gruppu u minimu di i prudutti, più di u quali sò sempre culà in ogni cucina. A stu tempu in u vostru arsenal nome deve esse presente:

  • 120 M ml crema.
  • Quattru ova freschi.
  • Half-litre di képhir.
  • Teaspoon di drink hydrated.

At a dumanda di u quessu pò sustituiri la marmura panatteria. In più, a lista, sopra, duvia esse rinfurzata cù farina di granu, sale, pèveru, cipolla, verde è oliu vegetale.

Prima di tuttu ci vole à fà u testu. To cook si in una frusta, ciotola dui ova gaddina crudu cù u sali. Allora stati mandati à a crema, aspro, è yogourt. All mmiscatu sè è cumincià à bois pianu la farina cu marmura panatteria, o drink. Cum'è un risultatu, ci mettiri un pocu mpastata cilestu. Di cuerenza è deve esse simile à l 'unu da cui lu solitu, frittelle, cuire.

At a assai fine in l 'mpastata cu risurtatu di cresce u ripieno, preparatu da dui branza tazzulatu è petrusellu, cipolla, verde. All appaghjà di novu e cumincianu a padedda. À issu risultatu diffusioni anchovy nant'à un cucchiara pasted padedda greased. Carusu Infarinate sala cù a panzetta è egg roll più, intra l 'autru latu e sirvutu à u tavulinu.

Sottu incù furmagliu

U tempu nu tutali di a preparazione di u fornu hè circa una ora. À u to famidda puderunu a gudiri sti Pane, vi tuccherà à pri-cuntrolla u cuntenutu di u vostru propriu pantry è vai à i casi cchiù vicina di cumpunenti manca, s'ellu vole. À stu mumentu, vi duvite avè:

  • 350 grammi di farina di granu.
  • Unu è una mità di tablespoons di zuccaru.
  • 250 grammi di casgiu alloghji.
  • 100 Millilitre di oliu vegetale.
  • Unu è una mità di teaspoons di marmura panatteria.
  • Six ova freschi.

Plus, sta lista hè preziosi à cresce nanticchia. Cliccà si fà u sali, pèveru, Fasciu, cipolla, verde, è una inveci ovu.

Stampa di u prucessu

In una suppera valdi casgiu campagnoli, un coppiu di ova, zùccaru e sali. Tutti i boni mina e vin oliu vegetale. A messa favurèvuli hè pocu vin la farina e cucina marmura sifted. Furmati micca mpinci à i mani, passari lu pani in un saccu puri è prestu cacciatu in un locu callu.

In u frattempu, si pò fà ripieno. A fari sta in una suppera valdi branza tazzulatu è cipolle tazzulatu. Tutti i sali, pèveru è mmiscari appaghjà. U pani hè divisu in picculi pezzi, uguali e li impasta. In u centru di ogni torta è diffusioni Culinaria bè guardate lu bordu. sala lagnusi avvene cù a panzetta è ovu pusatu nant'à un linzolu panatteria, lucidatu, è mandò à u fornu, quariàtu pi centu e novanta gradi. Dopu à circa trenta minuti dilicatizza cacciatu da u fornu è hè accumpagnatu à u tavulinu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.