Food and drinkRecipes

Cumpuleanu u crachi cu ferti pasticcini

Sì avete devenu bisognu di caratteristiche chjapuri, perchè, forsi, vi diciaranu immediatamente chì questu quì hè un pastore georgiano cun u furmagliu, è devi dirà chì ùn si pò esse mistade in a vostra parolla, perchè veramente hè. In ogni casu, anche a so corretza, stà fermu sicondu è micca cumplicatu, senza dichjaratu, perchè u mondu sapi una gran varietà di stu platu, cum'è un impegnu chì ùn solu u furmagliu hè listinu. Oghji pudete truvà e ricchieri di u chaschapuri da u pasticceria, da u levitu, è ancu da bezdozhzhevogo. E buona cumpagni di e donne scusaranu secondu chì da a pasta di levitu saranu più aria è voluminosa, è da u levitu, à u cuntrariu, più friable. In ogni casu, micca in una sola prova hè a diversità di stu platu georgianu. Diversi, cum'è l'annunziate un pocu prima, ponu esse un ricchju. In a nostra regione sò khachapuri assai cumuni cun u furmagliu da pasta. Aghju dettu chì in Geòrgia ti piace usà diverse sorte di furmagliu, in ogni modu, à sceltu, un regnu ineschagabile sempre funziona: per khachapuri solu un hè adattatu, chì appartene à una quantità di varietà bundle, perchè i più populari per questu scopu sò brynza è suluguni. Sempri à spessu, in più di u furmagliu, aghjunghjenu verduliti è carne. Un funziunismu distintivu di u khachapuri georgianu resta u prucessu di amulizzante a pasta - hè stata stretta nantu à u latte di latte à u latte. In quantu a forma di khachapuri, questu hè un aspettu più esteticu chì l'unicu naziunale - pò esse diffirenti. Preparate u platu in u fornu è in un pane, ma senza l'addiu di grassu è d'oliu (hè permessa, in ogni casu, pozzu addivà a padedda prima di fritta u primu khachapuri).

E ora avissi vulutu citaru comu un esempiu cume di e ricetti più cumuni in u Caucasu per a cucina di u khachapuri.

Khachapuri cun u pasta di pasta

Per fà preparà:

Dough:

  • 1 oghje di pollo;
  • 1/3 tbsp. Kefir (invece di pudè piglià crema aghju lattà);
  • 200 g di farina;
  • Salt à gustu

Remploniu:

  • 250 g di furmagliu fugliu dulce;
  • 1 oghje di pollo;
  • 15 g di mantova

U prucessu di fà a pasta hè assai simplice: l'ova è u kefiru sò sbagliati, u sali hè aghjuntu (siddu vulete, pudete aghjunghjite una sosa di salda per fà a massa più suluzione). Solu dopu, in a preparazione, a farina si lentamente introduttu è a pasta hè fatta à ottene a consistenza pertinente. A pasta preparata cun sta ricetta sempre sempre esiste assai liscia è dulce, chì susseguene à u gustu di u khachapuri ready-made.

Avà hè u tempu di preparà u riposu. Per fà questu, fate chjappu nantu à fette finti di furmagliu è fate cù l'ovu è a mantra. A massa resultanti devenu andà ghjunghjite bè.

Avà tornanu à a prova. Hè da esse divisu in dui parenti idèntali è unu di elli stallati in a forma in quale anu da asciucà. Dopu fattu, avemu sprezzatu u rizzu nantu à questu chì ci hè un spaziu vacanti à u bordu (circa 1 cm). Allora u sicondu, ancu culpitu, a pianta di pasta hè stata cundotta, è i spiculi sò rutti in u locu duv'ellu era spaziu vazio. Tuttu chistu haiu essiri frijutu in una padedda sinu una crustata d'oru (questu duru à 8 minuti). Dopu un latu hè cupartu cun una crosta, u khachapuri deve esse attivata è, dopu avè cupartu a padedda cù una cupirtita, cuntinueghja à fritterà finu à chì a crosta d'oru prisenta in u sicondu latinu. Dopu chì u khachapuri hè prestu, deve esse mette nantu à un pianu. Per dà un aroma agradable, valdi nantu à a cima cù u mantellu predughtu.

Khachapuri cun u furmagliu è u casgiu cottage

A ricetta per u khachapuri cun u furmagliu è u casgiu hè assai simili à a ricetta antica. In ogni casu, da u crachi cù u furmagliu da pasta, ci difiere tantu in riposu è in a manera di preparazione. Sì khachapuri cun u furmagliu hè priparatu da a freccia in una padedda, allura u khachapuri cun u casgiu hè furnitu in u fornu. E à u cumplottu, tuttu hè chjaru: in u primu casu si compone solu di furmagliu, è in u sicondu, in più di u furmagliu, u furmagliu hè aghjuntu.

Per fà preparà:

Dough:

  • 2.5 tbsp. Produttu lattice fermentatu (kefir hè cunsigliatu);
  • 1.4 kg di farina di granu;
  • 0.5 tsp. Boda di soda;
  • 50 g di mantova;
  • Vinegar;
  • Salt

Remploniu:

  • 0.5 kg di furmagliu dulce;
  • 0,2 kg di cottage cheese;
  • 70 g di mantova;
  • 3 ova di pollo

U prucessu di preparazione di a prova hè esattamente u stessu cum'è di a ricetta previa, ma solu tenendu chì esa ricetta ùn impone l'aghjuntu di uvito di pollo à a pasta. A pasta finita hè ancu dividita in dui parenti idèntii, u primu chì hè struitu in un capu finu è colpi in un pane di furna. Allora hè stata nantu à u riposu, cunzistenti di u furmagliu rossu nantu à un grossneru gruttu, mischju cù u casgiu cotte è l'ova, postu chì tuttu questu hè cupartu cun una seconda capa di massa. Una rachetta cù stu cuntenutu devi esse mandatu à u fornu finu à chì hè tutte cumplettu.

Ùn vogliu micca cunsiderà una ricetta più di u khachapuri, chì hè utilizzatu per preparà stu platu in a Georgia Occidentale. Hè assai sèmplice è u prucessu di a cucina chì s'assumiglia hè simile à a ricetta per a cucina di u khachapuri cù u furmagliu pasticcio, ma hè fatta da una pasta di levadina.

Khachapuri da a pasta di levadura

Per fà preparà:

Dough:

  • 1 kg di farina di granu;
  • 3-4 cucchiti Oliu vegetale;
  • 2 tbsp. U latte (pudete aduprà l'acqua);
  • 10 g u levitu (se utilizanu seche, da 2 pane);
  • 1 tsp. Zucchero;
  • 0.5 tsp. Salti;
  • Oghje chicken petit (per lubrication)

U riposu , sicondu sta ricetta, hè assai simplice è cunsistenti di 1 kg. Furmagliu fugliu.

Per preparà una pasta di levadulamore, deve a pre-caliade u latte (o l'acqua), è poi dissolvi in u ligumi è u zuccheru. Dopu à questu, abbanduneghja u levitu per un pezzu, perch'elli ponu esse risultati. Intantu, sift u farina è, cum'è u levitu hè prestu, purcelli cù u latti in u lettu. Dopu fattu quessa, aghjunghjenu a salatura, a mantra è, appicchendu a pasta, permettenu di fà. Mentre a pasta speranza, hè cunsigliata di fà un coppiu più di i so invicchi.

Intantu, avete u tempu di preparalli u riposu. A causa di u minimu di ingredienti, di quale u cunsidereghja, u prucessu di a so preparazione hè assai simplice - molteniu u furmagliu cù mani o rettile.

Quandu u pugno hè stata, andate direttamentu à u prucessu di creazione khachapuri. Per fà questu, ripigliate e mani in pezzi petite. Ogni annunziu di un pocu razomnite, è andate per esse un generoso travagliu slide. Dopu quì, aghjunghje l'arghjintedda di u tile chianu è i cunghjuntanu da quì d'un modu chì u cunsideratu vene più com'è un saccu, è poi cunghjuntatu cusì per esse cusì pieno - cusì da a maleta volte torna fà un pastu flat - aiuta per aiutu à distribuzione u riposu uniformu in tuttu u territoriu internu. Eghjiecenu a listessa actionsu deve esse realizatu cù e furmazioni spargugliati restu, è lasciate da manghjà per un tempu. Intantu s'avicinà a panificazione cù a farina è, in una altra volta, prumesse cada cìtulu, stallate nantu à questu è cumincia a freti. Prima di fruttu, ponu fassi cun uovo, è dopu a coccia - cun mantra.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.