Food and drinkVini è spiriti

Vinu Mateus ("Mateusz"): Mateus Rose, Mateus Vino Bianco. Vini purtughesi

Perchè a maiò parte cumprata decide à favore di una marca di vinu? Fighjate à l'appellazione? O claramente chì u terruiru influene u pruprietà di u bè? E quellu chì circate un annu nantu à u bottu mileshima? No, cum'è regula, u vinu hè sceltu ... da u nome di a marca.

Un such big names hè u vinu Mateus Rose.

I fatti più impurtanti supra u vinu "Mateusz"

  1. A ora, sò più venduti più di 1 billone bunculate.
  2. U vinu "Mateusz" pò cumprà in più di 125 paesi.

  3. Questu hè u vinu risposte di vendita in u mondu, invece a difficult competition.

Caratteristiche e caratteristiche

U vinu Mateus rose hè un vino rosso semi-seculu . Un pocu fizzy. A furtizza hè 11 gradi.

Color - ombra originale è piacevule di colore biancu pallidu, cun una transizione faciliata à u salmone.

U gustu hè bellu, furioso, ghjucatu, frescu è sucietà.

Histoire di Brand

A marca principia a so storia pocu prima di a Siconda Guerra Munniali, in u 1942, quandu u capu di a famiglia di vignaghjoli fernandes van Zeller Gedes decide di creà un vinu rosatu chjaru per cumplementari è diversificà a fila di vini bianchi rossi è bianchi. U fattu hè chì i vini spumanti utilizati à quellu tempu in una grande dumanda in Europa è in America.

Connoisseurs di u vinu "Mateusz Rose" ùn pudianu aiutà, ma prisentate à l'imaghjini di una certa struttura architettonica nantu à l'etichetta. Hè u palazzu di Mateusz, chì si trova vicinu à a cità di Vila Real, chì hè in u Portugallu sittintriunali. Hè una edizione maestrale di l'architettura è una finalista di u prughjettu Sette Wonders of Portugal. Hè stata vicinanza chì a cantina era custruita, in u quali i primi fiaschi di u novu vinu eranu produciuti.

Cchiù curiosu: u palazzu ùn era micca u pruprietariu di a famiglia di Gedes, cusì i vignaghjoli paganu per u drittu per utilizà a so imagine nantu à e so buttigli. I patroni di u palazzu duve dui opzioni: per piglià un pagamentu unicu o per riceve deduczioni di ogni buttiglia. Preferite u primu è, sicuru, perde assai, perchè finu à vendita, vende più di quistà mila flascelli. Ancu cun u pagamentu minimu, sò i ghjovani di bilionaire oghje.

Chì decisu successu

  1. U furtunatimu. U vinu Mateu hà rispettu cù u gustu di quellu tempu. I vini bianchi spumanti, vale à dì, i vini spumanti, anu disfigatu assai pupularità, mentri in u Portugallu so prudutti ùn sò micca prudotti. Gede era u primu.
  2. Bottiglia . A so forma s'assumiglia à un battellu di u Soldier di a Prima Guerra Mondiale. Un collu ristrettu passa in una base di rotundabilezza in a gota. In più di u fattu chì in quellu tempu hà parechje assai originale trà e fila di buttiglii classic, a vanda in una buttiglia paria propiu è cumprende, perchè parechji ricordi di u mumentu era assai frescu. Cork - solu naturali, perchè u Portugallu hè orgogliu di esse u più grande prupiziu di corchju, ma, sfurtunatamenti, pocu vintu annu vinti da u Portugallu sò furnuti sottu à u to capu viridice.
  3. Color . Tecnologicu, u vinu hè fattu quasi uguali di biancu, ma per a so novità Gedes hà sceltu una diversità modesta di uva - rossa. Quandu s'imprime u zucchinu di parechje ghjornu, cuntene a pelle, sù abbastanza per ottene un culore rosa sfocato. L'ombra è u gustu di u vinu era veramente inusual.

Intruducendu u mercatu

U vinu di u mercatu britannicu vinni fora di l'anni 50 è diventenu unu di i vini di cunsumu massimo. U fattu hè chì prima di a guerra sta categuria ùn esistia micca. I vini eranu l'ughjettu di dumanda individuali per i segmenni individuali di a pupulazione. Quattru marchi - Torre Negra è Nudu blu è Mateus Rosé - cunquistau u mercatu. A vendita è l'inginudue di a famiglia Gedes hà sempri criscente. À a fine di l'anni 80, una versione bianca di u vinu, u Vinu biancu Mateus, hè statu liberatu, è da quellu tempu a marca Mateus Rosé pussedi u 40% di u mercatu tutale (più di 3 millioni di boxes in 100 paesi).

Oghje, u Portugallu ùn hè micca cunsideratu cum'è una regione di vignaghjola principale per a produzzione di vini rosati, assai inferjuri à i volumi internu di l'Italia è di Francia, ma "Mateusz rosa" hè sempre in u top ten vini rosati.

Lista di prumove

Cume quantità un vinu di u Portugallu? Questu paese riceve vini di categurìa di tariffu differente. Hè cè famosu per a so qualità è u vinu affordatu. Vin Mateus si riferisce à u segmentu di vini relativamente caru (se l'aghieranu per ogni ghjornu). A partir de Agosto 2016, i prezzi sò sopratuttu i seguenti:

  • Vino spumante Sogrape Vinhos, Mateus Rose Sparkling Brut 750 ml, un bottolo di vinu ordinariu - 1156 rubles., Cun un discount - 1099 rubles.
  • Mateus Rose classico in una buttiglia di flacciu, 750 ml - 750 rubli. Cù un scontu - 713 rubli.

Quantu hè u vinu Mateusch in u Portugallu? Ci hè vende per quasi 4 eurò per l'embiu. Pò esse vistu in ogni supermare. Bottiglie, sìmuli à un matrazu, still look catchy and attract an attention.

I vini bianchi "Mateusz"

U vinu "Mateusz" hè prestu prestu un signu di a moda di l'anni 70 cù a so passioni per tuttu ciò chì hè brillanti è ligeramenti stravaganti, cum'è u stile di discu è i pantaloni flared. U vinu accuercata ogni tavulinu, ghjusti è ghjornu.

In l'annata 90, i vini latini docli anu fattu menu modiali, è com'è u risultatu, a cumpagnia fructificò u so ghjurnale cù varii variatori di una marca ben cunnisciuta è amata.

  1. In u 2005, Mateus Rosé Tempranillo hè apparevutu - un color brighje, fruttu, cù notte fresa ferviva, mentri à u stessu tempu hè equilibratu bundanza di acidezza nova, s'assumiglia à u vinu originale di Mateus Rosé, questu, pò esse piace da quelli chì sèntenu nostalgicu per u 70, ma à u stessu tempu U stessu tempu hè bè adattatu à u spiritu di a mudernità. Per esempiu, a maiò parte di i computti in Spagna sò ghjovani ghjovani.
  2. Mateus Spumante. Parramu da u vinu bruttu per sece sottu. In questa seria di vini spumanti (vini spumanti, vini spumanti), in più di a panna rossa, vinìanu un vinu biancu seccu è un vinu biancu seminu secu.
  3. Mateus Blanco hè un vinu biancu seminu secu. Questu hè u vinu chjamanti cusì cusì vistu, per quessa, ùn ci hè casi senza diossidu di carbonu in questu. I Vini di u Portugallu "Mateusz" hè difficiule d'imagine senza una descrizzione di a varietà bianca. Vinu biancu biancu Mateus hà un sapori di frutti di citru. Hè assai frescu, ghjovanu, cù un bon equilibru di acidità. Luce, a carbonazione à pocu notori, facianu u gustu ancu più vivu. Questu beatu serà ghjustu in a staghjunali.

Brut

Brut hè una varietà di vini spumante cun un cuntenutu di zuccaru assai ridottu. U nivellu di zuccaru hè u 0.3%, in più, u vinu hè summamente infraretuu - solu 64 kcal per 100 ml di a bassa. U so nomu sonoru - Brut - i sti vini sò stati ricuminati perchè i britannichi stimavanu prima. Quandu u mondu sanu era bogau di i vini dolci, hè stata in u Regnu Unitu chì si pudiani pruvà quantu più di ogni nota di vinu spumante hè divulgatu in l'absenza di dolcezza. Mateus Rose Brut hè fattu in i migliori tradiziunali di u vinu Mateu:

  1. Perla , questu quì, u ghjocu di bumbuti - assai bellu. E vesiculate sò chjuchi è persistenti, chì dà a culpabilia un palmu.
  2. U gustu hè viscoso, cun una piacevule piacevule. Ci sò sfumature di frasi è alberci. U tempu postastu hè cremosi.
  3. In i listessi di fragrance sò sentiti fiurali, fruttu (raspberries, apple, pear), cun un tactu suttu di l'olfattu di pane tostato.

Perchè mandà u vin Mateusz?

Hè universale. Sicura chì i gastrunomi facenu certi distincii tra i marchi di vignaghjime, chì offre chjappa rossa à culu cù i platti da carne grassa, è fragole-frambuesa - cun postres. Ma in generale, ùn sò micca limitàni, u vinu "Mateusz" hè suffissu bellu, cù u gustu equilibratu, chì ferma accentuà u furmagliu, u fruttu, u pesciu rossu, carni pranziatu. In particulare, seranu appruvati in a staghjunali calda cù l'snacks pratichi è i piatti, grazi à a so frescura.

Qualchì parle chì cose perfetta à a culinaria indiana è chinesa.

Particularmente cuntentu cù u vinu rosatu "Mateus" quelli chì amanu u furmagliu, ma in segati ùn sanu micca capitu. Qualchese tipu sarà bè cù questu! U fattu hè chì i vini bianchi è rosso sò più capricciusu in questu sensu, solu di qualcosa u furmagliu hè vinutu à culori o bianchi. E in rosa asciuttu, ci hè a sourzza necessaria è fruttuosa, chì face un ideale per u furmagliu.

Cumu puderebbe vinu di rosula

U regnu rigalu di u vinu rosatu hè chì hè servitu chilled. Se ci parli di un aperitivu, hè sempre culuratu à 8-10 ° C, siddu cun quarchi platti, finu à 10-12 ° C.

U vinu qualità hè drunatu in petits sips, solu questu modu pudete sentisce u bouquet di sapori. U vinu "Mateusz" hà ancu un postgettu pronunzianu - un sannellu cremosi.

I vini bianchi sò cunsumati da i ghjovani, massimu per 2 anni dopu à u bottallu. Anni ùn beneficamu micca. U vinu Rose hè frescura, luminosità, ligereza, tenerezza è summa. In i trè anni i pirdèalli, è, forsi, tanta chì si ponu esse un pupulari. Anu anu stampatu i vini chì à l'anni acquistenu elegance è dulcezza. Per ùn esse mistaded with the moment of the wine discovery, pudete signalà à a tavola di u millesim induve hè indicatu chì annu hè a vendita appiccicata è quandu u vinu devia esse cunsumatu.

Crìtiche

Ancu una scuperta scuperta di e riviste di Mateus Rose vi permette di trasfurmà cuncettizzioni impurtanti: hè un pruduttu veramente unciale per u gustu è altri caratteristiche. Perchè l'imprevisu? Perchè, cum'è regula, l'averebbe micca cusì cusì cunambiguosu, ci saranu sempre quelli chì ùn devenu mancu micca cinque o cinque, ma quattru. U vinu rosatu "Mateusz" hè unanimamente allora u cinque pezzi, cù l'eccezzioni di i pruduttori individuali chì ponenu un deuce o una unità è di descrizanu un sour cun regnu amatu chì indiques in modu ambigwu: u probabilmente chjamatu cumu cumpagnu in una falsa.

Cumu si clientului scritte u vinu?

U so gustu hè chjamatu assai lignu, ma inusual. Hè assai urigginali è memorable, hè interessanti d'adate. Ci sò leve notte acìtici, grazii à quale u vinu hè ricchiertu in u calore. Ùn hè impurtante. Ma certi persone chjamanu chjaru bellu, incerta. Altri, à u cuntrariu, scrivemu chì u gustu hè vedutu, anche si trova senza agonie. Hè soru crescenu di a carne è di pagliaghji di mare (calamaru, muscoli, molusce), cumplementà u sushi, a cucina tailandese è u vietnamita, è dinò inserisce insalati è piani italiani, cum'è lasagna è risotto.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.