Food and drinkVini è spiriti

Còctel "Trenu blindatu": solu pè i valenti!

Avà ùn pudemu micca crede, ma ci era un tempu quandu chì nuddu anu sseatu di cocktails alcoolichi, solu di sminu. A prufessione di "bartender" ùn era micca cusì chjucu, l'alcohol sipoltu o barmaid, o i clienti sò stati ristorante.

Arsenal di barman

Prima chì i ghjurnati utilizavanu i prudutti alcoolichi più cumuni: vinu, vodka, champagne, vinu è, sicuru, a cerveza. L'scelta ùn era micca grandi, è pochi praticati puderanu prupone licurosu o vermouth - esse chjuchi eranu una rarezza enormosa è purtata da l'esteru.

Avà a menù di qualcosa più o menu decente hè simplicemente chjucata di nomi novi cum'è "Sex on the beach", "Green Mexican", "Pina Kolada", "B-52". Questa abbundanza hà fattu una rialtà dopu chì u mercatu era cumpostu di novità alcohòlichi di altri paesi di u mondu.

Sambuca, absinthe, licurante "Blue Curacao", "Chardonnay" è altre assortiment di spiriti coseu gran interesse di l'antica persone soviètica. Ci era cunductie - è issa prufessione hè cumparabile cun quellu artu. Coperta si sò più frequenti, è l'intaressu ùn anu micca debilitatu à questu ghjornu.

Fantasia di u diable

U cóctelu alcoolicu hè un bevande ottene u risultatu di mischjà diverse ingredienti. In regula, a maiò parte di i cocktails anu un effettu effettuatu: quelle chì, per quessa, e zitate prefittàunu di tastate issi bevi più in spessu chì i picciotti.

Di sicuru, ci sò cume cocktails "più duros" chì "appiccicate" cù pocu minuti dopu à manghjà. Unu di elli hè u cocktail "Train Armored".

A cumpusizioni è l'effettu di questu cocktail nantu à u corpu justifica u so nome - assai pochi persone seguenu cù una mente sobri dopu tastà sta idea diabòlicu di barmen. U principale principale di l'invenzione alcoòlica infernella ghjate in u fattu chì in 25 small glasses (sò chjamati "spezzamentu di vetru") sò spressi in una certa sezione di dispusivi alcoolichi di diversi punti di forza è di diverse zuccati. L'urdinamentu hè di vìviri u cuntenutu di 25 vetru, cuminciendu cù u primu è finisce cù 25! Finalmente, pudetebbite beie tuttu quì cù un vetru di cervecita.

Se tu domina u cocktail tutale "Trenu Armature" - pudete survive, ma hè improbabile di bè di sta mattina.

Strictly by prescription

"Trenu blindatu" - un cocktail, chì a cumulazione hè limitata à limite strette. Alcohol, chì hè una parte di - questu hè necessariu un absinthe di qualità, un voddu bonu è vermutimu secu naturali.

I attici chì diluvunu a mutazione explosiva sò u zitellu di tomate è di aranci è sprite.

U cocktail "Trenu blindatu" si trova com'è:

  1. Prima, bisognu di mette in una fila 25 vetri.
  2. Allora in ogni 1, 7, 14 è 20 vetrichi avete bisognu à pruvà 40 ml di vermouth secondu.
  3. Aduprà 2, 8, 15 è 21 beprali pieno cù 40 ml di zucchero.
  4. Poi pour 40 ml di vodka in 3, 9, 16 è 22 vetri.
  5. Allora fate u zitellu di tomate cù 4, 10, 17 è 23 vetru.
  6. Dopu avete l'absinthe in 5, 11, 18 è 24 vetru.
  7. È finarmenti - sprite, chì hè spressu in 6, 12, 19 è l'ultimi, 25 beite.

L'ordine devimu esse l'urìggini: vermouth, zucchero, vodka, zucchero, absinthe, sprite. Ricurdate 4 volte.

Chì ghjè u putere, fratellu?

Perchè u cocktail trenu blindatu a più putenza? U fattu hè chì e manciarii alcoolichi ani difetti diversi, è ùn hè micca cunsigliatu per abrandà a graduazione. In u stessu cocktail, un geniu di "swing" hè acquistatu: da u vermouth à l'absinthe, è da l'absinthe à u vermouth. È cusì - parechji volte. Inoltre, u zucchinu di lignu dolce è u spritu carbonatatu rispundanu cù l'alcoolate, è l'intruduzioni si mette assai più veloce.

Barmen ùn ricumandemu micca e principianti per vìviri stu cocktail in u club. Hè megliu per pruvà à a casa - almenu ci hè più sicuru. Quelli chì anu pruvatu questu fantasia alchicali infernal è vulianu sensazioni più agiate pò rinfurzà u cocktail standard "Train Armored", 25 bevande - questu hè micca u limitu. A cosa principal hè di pinsà cun u vostru capu è ùn esiste micca u mondu per ùn esse dopu in u prossimu mundo.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.