Food and drinkVini è spiriti

U vinu fortificatu: storia è pratica

Ogni omu di età medievale pruduttiva, probabbilmenti almenu una volta in a so vita, pruvò vinu di portu o Madera - bevii di u passatu suvieticu. U vinu di u vinu Fortenti era moltu usatu assai di secu, perchè a so crescita forza, assai probabili. Ma ùn avemu micca nostalgicu innecessatu. U fattu chì u vinu tali hè furtificatu, perchè difiere di l'usanza, avemu dicu in u nostru articulu. Inoltre da u materiale avete amparate cumu per fà sta zucca cù i vostri mani in casa.

Definizione: wine fortified

Stu tipu di bevande alcoolichi, chì sò fatte da oruru ordinariu o pulp da a fermentazione sienza è parziale, cù l'addiventà di l'alcoholitа di ethyl o d'altri alcool forte forte di alcol. Chì significarà, simpricimenti, chì u vinu hè furtificatu? À l'ultimi palisatici di a fabricazioni, l'alkoħolu hè aghjuntu à u pruduttu. Cusì, a frasca hè una forza più forte (in certi casi - finu à u 20%) cumparatu cù vini micca persici. È un gustu distinti.

Questi fugliale tradiziunale include: sherry, port, Madera, Marsala. Natura morta - Certi favori di Tokajsky è di posti.

Cume hè necessariu?

U vinu fortificatu deve esse drunusite com un aperitif (una edita chì stimulates l'appetite) o digestivu (una edita chì prumove a digestioni). Aduprà chilled to 10-18 degrees. Hè desirabili da u vetru especial: estretu è altu. In basa di u portu, Madera, sherry, cocktails sò stati preparati, ancu cunzidiratu l'aperittivi.

I vini corsi fortificati sò megliu : vinu di u portu - cù u furmagliu fugliale, l'amanduli, noci, cioccolatu, frutti secchi; Sherry - cun u furmagliu d'ovinu, l'alivi, l'amandule, u pernut; Madera incù primi platti, casgi è casgi; Marsala - cù postres di chocolate.

Da a storia

Per rinfurzà u vinu principia in i tempi antichi. Vinotorgovtsy, chì traspurta l'alcooldu per l'acqua (è à quarchi tempu hà pigliatu assai tempu), s'addunò chì u vinu hè troppu rapidu spoiled da i cambiamenti di tempurane è u muvimentu in u tempu inclementu. Hè stata ancu cun l'idea di aghjunghje l'alivi di uva à u vinu seccu. E deveru dettu: questu vinu pocu inghjennatu in quellu tempu hè vinutu à u gustu per parechji savieveri veri di e vini alcoolichi. Tali vini pò esse bianca, russa è rosa. A furtizza sicreta hè di u 16 à u 22%. Dopu un apertura, i buttigli saranu più longu chì i salotti.

Jerez

U vinu forte di u rabidu biancu hè unu di i simboli di a Spagna. Hè cugnumatu chì i racini anu purtatu à l'Spagna da i Finici prima di 1100 aC. L'Arabi, chì hà pigliatu l'Spagna dopu, pruvate à scorri da i vigneti per ragiò religiosi (u Koran impeditu l'usu di l'alkohol). Ma l'abitanti di a pruvincia di Jerez resuvenu a vigna di taglià, dicendu u califfu chì pruduceranu pezzi da a raghja per alimentà i suldati. I Cristiani, chì anu avutu l'àrabbi in u 13u seculu, anu da novu à pruduttu è a drink sherry. E li guerrieri anu datu i cavalli in modu chì l'animali fuglià senza scantu è ùn teme micca di i nemichi. In Inghilterra, Sherry era chjamatu "sherry", per via di a difficult dictionary of the word for the British. A strada, Sherry diventò u primu di i famosi vini chì viaghjanu in barili à u Novu Munnu, facendu per allora l'America. I pruduttori per quale hè pruduttu sò stati appruvati da un documentu speziale, d'accordu chì solu u vinu produttu in u "triangulu magicu" di a pruvincia di Jerez pò esse chjamatu.

Portu è Madeira

Questa cerveza alcoolica hè di Portugallu. Hè quì, in a cità di Porto, hè stissu avè cuminciatu chì a pruduzzione di sta zotta nascite. À i primi staddi hè stà mantinutu in bighi di roure, fissatu è esse riunitu in u canna o in una buttiglia. U Madeira hè un altru vinu Portugese da l'isula di Madeira, da quale u vinu hà avutu u so nome. U so funziunalità distintivo sò caramelli è nut notes, ben - di sicuru - a furtizza.

Marsala

Vinu sicilianu simili à Madeira. Hè pruduce da u 18 ° seculu in Sicilia. Comparatu cù Madeira hà più zuccaru.

Vini di Crimeanus fortificata

I prudutti di Massandra sò apprezzati ancu da i veru amanti di i vini fugliali. Questi include: portu rossu è biancu, muscatella negra, biancu è rosa, Cahors. In u portu ci hè più forte (17%), ma menu di zuccaru (6). In Muscat, u rapportu tradiziunale (16/16). Quessi i vini sò classificati cum'è postre fortificatu è vini forti furtificati (sicondu a classificazione suviètica).

Cumu fà u vinu fortificatu?

Questu ùtu è assai prudutti prediletti pò esse fatti cù i vostri mani. Differenu da a tassa secca o semi-seca cù a so forza, chì dà a edita l'originalità è i sapori novi.

Cusì, in a prima tappa preparanu u vinu di uve cù a tecnulugia classica - utilizendu u prucessu di fermentazione naturali è otturatore d'acqua. Ci sò molti ricetti per u vinu tali, cù ogni modu di variazioni, per ùn avè micca ripetiri è si avvicinau immediatamenti à a seconda stampa.

À a seconda tappa, u vinu novu preparatu hà da esse finite - aghjunghje un certu puntu. Questu pò esse fattu di parechji manere.

U primu modu

A furtizza hè aghjuntu cù l'aiutu di u zuccaru (20 grammi per litru ùn hè ancu un zucchju fermentatu completamente per incrementà a forza da un diploma). U zucchero hè sbuchjuntatu è ponite u patrimoniu sottu u fucile d'acqua per più fermentazione. In un ghjornu di settimani, u vinu hè sbulitatu da un filtru è sguassatu à u sotano per esse amadurà. Dopu - imbuttatu è imbuscatu.

A seconda manera

È i più cumuni! In a patria spressiva hè spurtata l'alcohol ethyl (preferibile cognac) - circa u 20% di u volumu di vinu. Dopu aghjunghje l'alcool, u bacteriu muòrtu, è u vinu finisci in fermentazione. Hè decantatu è purtatu à u soterranu per escegliu (un par de simane). Dopu sferente in buttilli è imbulighjate. Ammaistrà in una pusizione horizontale, pervendu torna, perchè chì u suoru ùn si s'assicuta. Cusì pudete preparà vini fugliali in casa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.