Food and drinkVini è spiriti

Vinu da blueberries: ricetta, cunsiglii è sicreti

Accuglianza di i maghjani in a stagione racolume coppe u betturaghju di quasi tuttu e boli è frutti. Ogni virsioni pussedi u drittu di esse: una varietà di gustosi è sfumezza amazes è pleases. Ma l'esperti di vinu più favuriti sò blueberries. Un culore di rubiru eleganti, un gustu sutile è riccu, un beneficeu trasmessi da una vanda di baga, stimula l'amatori di l'impresa di culleghju di cugliera di coglie i bagnati è dete à andà à a bona causa di fà u vinu. U processu hè longu è abbastanza penoso. Ma si tenete pacienza è perseveranza, pudete trattà è i vostri amori à una buttula maravigliosa in ogni modu.

Tasty and useful

U aranchi sò un bagnu assai utile. Contene u pacatu più riccu di tutte e vitamine è l'acidu necessariu per l'omu, elementi (sia macro è micro) è una dosa serosa di pectin, chì libera u metalli radiactivi è i so composti. U zuccarinu di Blueberry reduces e normaliza u glucose in u sangue, elimina u colesterol dannuu da u corpu è stimulatesi prucessi metabolichi è digestivi. Berry pruteghja l'immunità, aumenta l'emoglobina, aiuta à sopra a inflammazioni è impedisce l'ateroesclerose. Hè assai utile per u core: nunda ùn hè cusì ralentisce è cun forza fugliale u musculu di u coru è tutti i veturi. E pocu tempu, i medichi ghjunghjenu chì i bachi anu riduciutu ancu u risicu di malati di tumore.

Tutte queste qualità sò dinò in u vinu di u blu. Inoltre, s'ellu si hè appruntatu propiu, pò esse almacenatu senza perde a so proprietà originali for up to four years. Quelli chì anu vignaghjoli utilizanu, savoring a druna maravigghia è rinfurzà a so salute in parallelu. Un vetru di vinu un ghjornu è affundamenti di u tardi cù a gripe ùn sò micca temerati.

Attenzione: preparazione di materia prima

Per fà u vinu blueberry casero, è piace, per selezzione i frutti sò trattati bellu meticulously. A chjave di successu hè di sorte tutte e dannighjatu, è più più lugenti, casi. Ùn ci vole micca esse apprezzatu in a materia prima di baia falsificata: da elli, u vinu blueberry hè una amargura impasibili. Inoltre, sò pocu prudutti fermentanti. Basta sò moltu di moltu, chì diventenu un vinu gustu.

Inoltre, a zuccarera ùn devi mancu ancu u più chjaru di foglie o ramoscelli: cuntenenu e toxine chì causanu nufaltà (è ancu vucanti), vortici severi. È à alta concentrazione, i composti tòxichi pò causà faint. È quandu insiste à a so concentrazione aumenta, per questa classificazione hè necessariu da curazione.

U vinu di blu di miele in casa

U vignaghjolu utilizate l'arburatura di vetro di 10 litri. Stu volumu necesita di quattru kilograpi di aranelli maduna perebrannoy. I bacchi sò lavati, fogliate d'acqua è calentanu. U zuccaru è a polpa sò colpi in un containeru limitu. Quì ci sò speddi dui litri di acqua; Hè cunsigliatu di utilizà una primavera, in u so assicuranza, un bonu buttiglia in buttiglia hà da fà. U futuru u vinu Blueberry hè stata in u bughju è u caldu di u ghjornu à quattru. Per impediscenu à u globu di l'ingressa à i politi è di u basgiu, u so corpu hè allonutu cù parechje persone di gasa.

Quandu u prigione di resistenza hè annantu, l'infuzione hè bellu filtrata, a polpa hè una sputica curretta è scurtedda. U zucchinu hè spesu in un containeru limitu; Piglia un kilogrammi di zuccherinu è un terzu - meli, dissolute in un medio litru di acqua neve. U vinu di blueberry i più savurosu hè acquistatu cù l'usu di u meli di lime, ma qualchissia altru, solu naturali, farà. Dopu issu prucessu, un segnu di acqua hè installatu nantu à u cilindru è a struttura torna in u situ finu à chì a fermentazione hè cumpletu.

U sicondu stadiu

Quandu u vinu di u filuni dipenu ghjucatu, duverà esse chjarificatu. À questu endemazione, hè scumparutu da u sifalu da u sedimentu. Allora torna u vellu è postu, è a buttiglia hè stata abbandunata per un'antra dui mesi. Avà u so postu hè in u cool. Quandu a zuccarera si sviluppa per tutta a trasparenza, hè stata cuncessione, affissata (hè pussibile ancu di grind) è guardatu in frescura è di bughjura per tuttu modu in un statu supinu.

Metu "Ludu"

Ci hè una altra ricetta per u vinu di u blu, chì ancu un vignaghjolu novu pò ricondu. U passu à passu, stenderà cusì.

  1. Cinque chilò di bagels unwashed sò calientati à una farina è colpi in una buttiglia.
  2. À u mussuto hè aghjuntu di mezza vittura di pezzi (per lavà è steam ùn hè micca necessariu), un pezzu di 20 metri d'acidu citricu, mediu chilò di zuccherinu biancu è cinque litri d'acqua.
  3. Dopu à 4 ghjorni, quandu a fermentazioni hè chjaramente visibile, a basa hè filtrata è presioni in un novu contenedor. Aggiunciu altra mità kilogramma di zuccheru.
  4. Un guantu mèttru traspiratu cù una labarida hè nantu à u collu.
  5. Quattru ghjorni dopu, un vetru di u liquidu si sponde, in queste altra metta kilogramma di zuccaru hè dissolta, è a suluzione torna à l'buttiglia. Dopu trè ghjorni, i manipulazioni sò ripetuti.

U vinu viandanti da i murtorii serà di dui mesi. Allora hè stata fatta in u cool per 8-9 mesi per settle. Hè necessariu di rimbursà u sedimentu à ogni tres simane. U vinu permanente hè fugliatu è utilizatu à a vulintà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.