Food and drinkVini è spiriti

U whisky americana (bourbon) "Meikers Mark": description, composition and reviews

U whisky americanu (borbonicu) "Meikers Mark" ancu in Kentucky, in a so patria storia, ùn hè di soldi. Per ùn micca esse citatini i prezzi in i nostri vini, dopu u pagamentu di e misurà di tariffu è u frau cummerciale. Maker's Mark hè un bevande d'elite - micca per ogni ghjornu è ancu per ogni festa. Dighjà un tipu di buttiglia, perdu di cunciatu cuncepimentu, dice chì u pruduttu hè fattu, cumu dicenu, da a manu. In u collu hè un segellu di cera di un coloritu brillanti. U stampatu cù a scrizzione "S IV" hè orgogliu è visitatori in a buttiglia. Chì sta parolle è sta lettere, avemu da spiegà in stu articulu. Tandu descrizanu dinù e caratteristiche di u bourbon è scurrittu à e scatuli di a so pruduzione. Importanti importància per u gustu è bouquet di a vittura hè prima. L'affari ùn hà micca fattu un segredimentu di u whisky. Hè bisognu à i ingredienti chì a zuccarera hà divinutu cusì elitistà è, in cunseguenza, caru. E quale dicenu in a rivista Bourbon Maker's Mark? L'avemu studiatu, è quì sottu si trovi un breve analisi di l'imprese chì pruduceru u whiskey in cunsumatori.

Storia Famiglia Samuels

Hè sicuru di dicu chì u "Meikers Mark" hè u whisky più anticu d'Amèrica, chì travaglia in u so postu originale. A prima attività hà statu in Kentucky in u 1805. True, a famiglia di Robertson Samuels era alluntanata di pensà à u whisky. Prima era un mulinu pè grinding grain. Podnatorev nantu à a cunniscenza di u pane è e caratteristiche di parechji cereali, u niputi di u fundatori di a dinastia, cunnisciutu com'è "Sheriff Hai", hà decisu di cumincià à pruducerà bourbon. Questu era in u 1840. Hà sviluppatu a ricetta per u bourbon americanu, chì ellu hà cunsideratu una formula universale per successu. Tuttavia, a pruduzzioni di distillaria ùn era micca di dumandà cum'è questu ora. Huy ùn partenza da a formula borbonica classica è u centu di centu in a biera, chì hà fattu u gustu di u palottu assai forti, vulgari. Quandu i Stati Uniti introducianu una lege secca, l'attività di Samuels hè chjusa.

Rivoluzione Rivoluzione

U trenta-quartu anni hà purtatu soccorsu. U "legatu seccu" hè abulitu. Ma vinti quattru anni avianu passatu prima di a prima buttiglia di u viscosa "Meikers Mark" hè statu liberata per vendita. In quaranta etuvere, u sittu ripresentativu di a dinastia Samuels, Bill, hà decisu di dà una curpa di a famiglia ricca borbonica di u babbu à u figliolu. Probabilmente, u spiritu di u so distante antenatore-miller, chì sapia a sementi di cereali, si suscitonu in ellu. O, forsi, Bill hà capitu chì u gustu di a costiera di u pani hè impurtante in u whisky americanu? U sviluppu di una nova ricetta per u whisky, hà principiatu in una manera pocu cumu. Pane baked melee diverse cereali è sperimentati cù u so percentualità. Allora ellu hè venutu à a più optimale, in u so parolle, formula. U fruttu, u vermu d' altri invernu è l'ova di maltu - questu hè a cumpusizioni di Mark's Maker. Innota chì ùn hè micca un centru tradizionale bourbon in u whisky. Idda, sicondu à Bill Samuels, hà datu u bè da un gustu dura è un dulcissima fuselier.

U meritu di a donna

Per aiutu di a ghjustizia, deve esse nutatu chì l'alta fossa di Missinisi midicinali bourbon hà micca guadagnatu solu à i Samuels di Bill. Una grande accatta à a "promozione" di l'affari era fatta da a so mòglia, Marge. Sta donna hà avutu un gustu impeccatu. Inoltre, riceve i bottiglia di cuncei è e diverse cose da u tin. Sapendu quantu a combinazione di u vetru è a precintura di cera, hà sviluppatu u disignu di l'buttiglia, duvere l'acqua un bevande ecoturista. Pi assai misi si dumandava u nome di u novu borbonicu. Finalmente, l'alba nantu à a so: "U segnu di u Maestru" - Maker's Mark. Elabureia u dissinnatu di buttiglia. Ammisa Laconic è à u stessu tempu urintali, cum'è s'è sopra. Questu fu enfatizatu da u fattu chì a zuccarera hè stata prodotta in quantità scanty, om-maid. Ma micca senza errore. Nun assai versed in numeri Romani, Marge hà scrittu annantu à l'etiqueta di u buttone "S IV". L'lettere significava "Samuels", è a figura era di determinà chì Bill era u sestu membru di a famiglia. Ma u sposu ùn hà micca vulutu messà à a so sposa è ùn dicenu micca chì IV hè quattru, micca sei. Invece, per ghjucà cù a so moglia, hà scrittu annantu à l'etichetta "whisky" (in modi scotziali), mentri tutti i pruduttori di u whiskey in i Stati Uniti anu scrittu stu nomu cum um whisky.

Fabbriche di u ghjornu "Mercatu di Meikers"

Allora, in u 1958, a prima buttiglia di marca Burbone Maker hè statu introduttu in u mercatu è a tribunale di judici di u viscuvi. U collu, firmatu da a cera bianca, impressed the buyers. Iè, è vendenu i so prudutti Samuels per solu sette soldi una buttiglia. Ma ancu più impressu èranu l'acquistati di u viscuvulu da quale era legatu sottu a tapa. Un gustu dilttu, melu, oliu, ùn hè statu pruvatu di qualchì tempu. In 1980, a distillaria in a famiglia di Samuels, a "Ze Meikers Mark", chì si trova in Loretto, Kentucky, hà ricivutu un altru tìtulu honorariu: u Ministru di l'Interior, Cecil Andrews, hà dichjaratu chì era a Propriétrie Historique Naziunale. Avanzamente, a cumpagnia pruduciutu micca più di usti di barbi di beverage per annu. Ma in u dumila millesese annu a distillaria hà cresce a so cume di a produzzione dui volte. Ma u vulume di pruduzzioni chì hè pruduttu ognitantu hè sempri chjucu, per chjamà u bè «massiu». Hè per quessa chì u prezzu per una buttiglia di Mark's Maker bourbon Maker hè assai impressore.

Ingredients

Per fà Whisky "Meikers Mark" l'acqua hè aduprata da u lago calcariu, chì hè ricustituutu solu duranti a primavera. Tuttu granciu per u bourbon hè cultivatu nantu à i grani picculi vicinu à a cantina. U trigu d'invernu rossu face a vìviri un gustu aggrottu è dulce. U granu amaru hè rispunsevule per l'aroma. Barley per u whisky wanders naturali è ùn conta micca enzimi chì aumentanu u livellu di l'acidu gibberellicu.

Prucessu di produczione (brevi)

U mulino di rotale hè stato utilizatu pè processà granuloso. Questu ci permette micca micca siccà i celeali è evite amare in u gustu di a bè. Ancu siddu li distilleri muderni anu stu modu di prucessu troppu lentu, a firmau usa, è ancu un furu apertu, per annulà l'aruma di u viscosa. L'utilizzu usa a levadura di u so leggeru di crescita. Un fermentu di fermentazione si trova in brameddi di cipressi, chì sò più di cente anni. Samuels hà refusatu d'utilizà tanke d'acque. Cypress, in u so avete, ùn averebbe micca u gustu finali di u pruduttu. A ditta hè a sola distillaria in i Stati Uniti, chì pratiche a doppia distillazione. U prucedimentu supplementu guarantisci a rinunzzione assicurata di sedimenti è impurite. Tuttu questu hè influenze u costu di pruduzione di "Mejkers Mark". U prezzu per una buttiglia di questu whisky vene à trè, è ancu trè è mità mila rubli.

Caratteristiche di u bè

Hè bisognu di sparà tali soldi per setti centu millilitru di bourbon? Cumpigliemu a cera di segellamentu nantu à u collu, scorri l'buttiglia è gustativi u whisky (bourbon) "Meikers Mark". 45 gradi hè l'unicu chì faci un vìviu simili à i stragi americani. Ancu u bourbon ordinaru hà una fortezza di quaranta furia. U granu, nascutu à u vicinatu di Loretto (Kentucky) è a distillazione doppia passata cù filtrazione afflica, dà u whisky u so color golden. U vinu eranu di ottu anni in barili di rossu americanu biancu. U traspurtadore tramandò i so notti à u bè, sò sinti ligge è solu in u rimotu secu. U whiskey hà un aromatu aromaticu cumplessu. À u primu, ci anu intesu i fiori esotico, è quelli di sfumaturi cale di oak appareru nantu à u fronte di u stadiu. Tuttu chistu verifica a l'alta qualità di bourbon. U gustu di questu whisky hè infinitu in licenza, un melatu pocu, oliu.

Combinazioni gastrunomichi

Cumu serve è ciò chì vìviri Marconi di Missina Burbonica? U prezzu di u biancu hè tali chì ùn deve esse micca trascurati è cunsumati cù altre platti. "U segnu di u Maestru" hè un digestivu ideali. Quandu u stomacu hè chinu, pudete rende senza rendinu à l'infinitu piacè di u bourbon. Nunda solu hè necessariu. Aduprate, se hè troppu caldu, pudete mette duie cubi di ghiacciu in un vetro bianco . Allora u gustu di a melita di velli di a vanda aperta. Invechjate ancu parechji esperti chì basanu annantu à a "Marcatura di creazione" o cù a so participazione, pudete preparà un cólicu alcoolicu rinfriscatu. In una buttiglia, u whisky pò stà almacenatu durante anni. Da a vechja, a vittura solu hè megliu.

Whisky "Meikers Mark": recensioni

Malgradu u volumetru di vendita di dumande bietine per annu, parechji cunsumatori russi anu pruvatu stu bourbon. Sicura chì u mercatu hè inundatu cù falsificà di "Marcatura di creazione", è u prezzu di a vittura hè a ragiunata di questa. Ma chì facenu quelli chì anu compru u whisky in tinede di fà? L'aroma cu toni di fiori tropichi, frutti secchi è meli cose chì l'avete prima una vinu dolce. Ma avè pigliatu u primu sumenti, si sorprenderebbe ancu amazed. No documenti, solu una amarezza piacevule, cum'è una crosta di pane. U gustu di u bourbon hè longu, secu, legnoso. Quelli chì pruvàvanu u "segnu di maestru" in cocteles dicenu chì, a causa di a so dulcezza, u bourbon hè persu perdiatu in e mezchemu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.