Food and drinkVini è spiriti

Facendu u vinu in viaghju in casa. A ricetta di vinu Apple

Qualchidunu chì ùn hà micca vigneri dilettanti, ma quellu chì ama u vinu, pò cocilu da e manni ordinari. Per via di cunsiquenza, un pruduttu apperitivu hè ottenechju chì, in quantità limitati, avà u nostru corpu. U vinu di u mumu in casa hè un prucessu simplici simplice chì ancu i principianti ponu spalla. Hè nutate chì assai persone di a so bè, è i vostri invitati, dopu avè tastatu, seranu cuntentu.

E scelta materiali prima per u vinu

Per a preparazione di vinu di a casa, in principiu, pudete aduprà quasi tuttu e legumi è frutti. In ogni casu, a materia prima priziosa per questa bevia sò uva, pira è manzila. Questu hè dovutu à u fattu chì uni frutti contientanu pocu zuccaru è una quantità enorme di acidu. U vinu fattu di zucchero puru di such bayas e frutti, à a fine turnarà assai acicidi è ligne spirituous. E uva è i pezzi sò una cumuzzioni ideali per aduprà una edita. Pudete fà vinu di u fruttu di u fruttu. Tuttavia, ùn hà micca bisognu di migliurà è curretta.

Cunsiglii per un vignaghjolu fugliale

A data, hè più di una ricetta per u vinu. Bei pò essa preparatu di basa, tavuletta, forte, licore, simplicemente è cù l'aghjuntu di levitu. Sì avete aduprà e primi passi è ùn sapianu cumu fà u vinu di manzelle casanu, vale da vede da cumincià cù un licore, postu o forte. Dopu tuttu, quandu preparanu e qualifiche ùn anu micca esaminatu un equipu complicatu, facilitanu à facilmente a manipulazione inept è rough. Ùn hè micca sicretu chì a capacità di fà vini siculi è lighjini prupone l'esperienza. È a prima volta una bona edrata pò esse micca travagliatu. A pruduzzione di u vinu di u munnu hà cù certa difficurtà.

Chì avete bisognu à fà vinu da manzili?

Cusì, cumu fà u vinu di manzelle? Prima di tuttu, avete da preparà tuttu ciò chì avete bisognu. Per fà quandu avete bisognu:

  1. Plastichi è u tubu plasticu di tene. Tuttu chistu pò esse rimpiazzatu cù un guantu medico.
  2. Diversi cunti hermetichi. Unu hè necessariu per a fermentazioni, è u sicondu hè di difenda u vinu.
  3. Ughjettu speciale per fà u zucchero.
  4. I manzani sò sbagliati.
  5. Zucchero.

Per fà appicchà un vinu semplice di manzane, ogni varietà di frutti nè rocchi, gialli è verdi faranu. Pudete applicà l'oghje è l'invernu. A cosa principal hè chì i frutti sò riunitevi è, sicuru, suculent.

Preparing apples

I frutti di u parcorsi o di i scadri da l'arburi, ùn avete bisognu di lavà. Dopu tuttu, nantu à a so superficia u levitu venenu, chì in u avvena purtaranu benefiziu considerable. In particulare, se vi puderè cocilu u vinu da manzella senza levadura. Sì i frutti sò summamente nghini, ponu esse puliti cun un pezzu per a vistita o simpricimenti soiu di struvà un draghju secu.

Parechji viticultori principianti si lamentanu chì in u vinu finitu hè un postgettu amatu. Per evitari avà, hè bisognu di rimèttile di u core è di e manciari di manzili. Se u fruttu hè ligatu minacciatu, vi vale aduprà tutti i siti putenti.

Juicing

U vinu di u mele à a casa principia cù u prucessu di a frutta. Eccu, squeeze u ghjumu. Per quessa, sicuru, hè megliu utilizà una unità specifica - un spremcicante. Solu in questu casu, a materia prima devenza esse pura è praticamenti ùn manca una carne. Questu simplifica assai a prutezzione di u bè.

Se ùn ci hè micca una strumenta di cucina, pudete fà ricerche per l'aiutu di un rancher meccanica. In u risultatu, puderete acquistà un puree, chì deve esse chjapputu. Questu pò esse fatta cù gasa ordine. Di sicuru, u prucessu hè ingumentu, ma in fine si averebbe guadagnà almenu un purellu di liquid. Solu in questu casu avete a pussibilità di creà u so propiu vinu manno, a cucina chì duverebbe assai tempu.

U zucchemu duverà stallà

A ricetta pè u vinu d'omi hè veramente simile. U patate di zucchero di liquidu o zucchero deve esse posta per parechji ghjorni in un cuntaculu cù u collu largu. Per fà questu, pudete aduprà un barmolu o un grande pane. Duranti stu tempu, u levitu fendu u zitellu. In u risultatu, a misura hà dettu cumprà in parechje fraccione: u zucchero è di u raffu ordinariu, chì hè rimpiazzatu in prima. Per u levitu per esse direttamente in a materia prima, per parechji ghjorni, a misura hà da esse mischera à 4 volte à ghjornu cun un attellu di legno o cù una manu neve.

Dopu trè ghjorni nantu à a superficia di u zucchero, a pulpa sò culligata in un densu capa. Cù l'aiutu di un coperchio di voglia o di una cecchetta, deve esse eliminata. In u risultatu, u ghjocu purocchju stà in u cuntinuu, è ancu un petit capu di pulpa cun un grossu di 5 milimetri. Questu stage si pò cunsiderà cum'è complemente. I primi signali di fermentazione sò sputichi ciuffendu è aromu acetu-alcoolicu. Pudemu cunsunire chì a produzzione di u vinu da manzage a casa cumencia.

Ingaghjamentu impurtante: zuccheru

Hè difficiulmente imaginate un vinu manniatu di manzalla, a preparazione di u quale hà dura un pezzu assai, senza l'aghjuntu di zuccheru. Dopu tuttu, i frutti in ogni casu sò stati azidi. Di sicuru, senza zuccaru, pudete apprezzate un bee, cum'è sidra, ma micca vinu. Ùn si scurdate micca chì a vittura pò esse di variità diversi: postrea, dolce, semi-dolce, secca. Hè dipende ciò chì vulete crià u vinu, a quantità di zuccaru aghjunghje à ella hè dipende. Sicura chì questu depende di quantu fruttuosa hè cuntenuta in u fruttu. Se manches sò dolci, u zuccaru hè bisognu di menu.

Se vulete acquistà un violu casanu seccu, u preparatu chì hè un pocu più complicatu, duvete aghjunghje solu 200 grammi di zuccaru per litru di zucchero. Sì desserta o dolce, da quandu da 300 à 400. Ùn sò micca sti normi. Inutile, finisci cù un pruduzza bona.

Prucessu principalu: fermentazione

Per fà u vinu di manzami in casa hè un prublema difficili. À l'iniziu di a fermentazioni, cuntattate l'erbaccia cù l'aire. Inutili, ùn vi mancu vinu, ma l'acitu di sidru. Per fà un beatu deliciosu, vale a pena aduprà cuntainti stampati. In questu casu, idrugraficu di latte fitu è buttigli.

A attenzione particulare deve esse pagatu à a rimuzione di u diossu di carbone. Hè liberata durante a fermentazioni. In questu casu, avete bisognu di installà un segellu di acqua. Per fà questu, avete bisognu di fà un pezzu perch'ellu in a tapa di u cuntinuu cù u ghjacciu. In questu, inserisce un tubu, a fine chì si deve esse stallatu in l'buttiglia in modu cusì chì ùn hè micca impastatu da scuma. E a seconda staciuni in un putru di acqua. Un tali sistema facenu pussibile di impurtà in tutti i gasi chì si formanu in u cuntinuu cù u vinu. Inoltre, questu ùn permettenu micca l'aria per entra u cuntinuu.

Sè avete esse preparatu un vinu di manzosa senza legatu, pudete invece di un cumu sistema cumplicatu pusatu nantu à u collu di u cuntinuu cù materiali primi u guantu mediale di solitu, chì avè fattu in prusprà zaghjii in i dete. In casu di sta scelta ùn hè micca adattatu, vale a pena cumprà una persiana cubbi-hidraulica.

Elaburazione di vinu: reguli basi

A capacità deve esse cumprata da aurella solu 4/5 di u volumu totale. L'ispazi liberu hè necessariu per a scuma è gassi. Dopu à quessa, u cuntinuu deve esse fermu chjusu cù una tapa è coperta cù arcilla.

Durante a fermentazioni, una buttiglia di vinu devendemu esse situata in un locu friddu. A temperature deve esse almenu 18 °. A temperatura ottima hè di 20 à 22 °. À questu staghjunu, u cuntinue ùn pò esse apertu, è l'arricavatu deve esse scossu. U periodu di fermentazione sò spessu 30-45 ghjorni. Determina a praticità pò esse basatu nantu à quelli chì spieghjani i bombe di gas in un vetru di acqua. Sì ùn sò micca quì per un bellu pezzu, u to vitellu, chì hà pigliatu un pocu di più di un mesi à coccu, hè prestu. A vìviera duverà un pocu più longu, littaralmentu parechji ghjorni.

Maturation of wine

Di sicuru, u vinu novu di manzili pò digià cunsumatu. Tuttavia, vale avermente bisognu chì a zucca possite un gustu aridu è gustu. Ma pò esse eliminata. U vinu devia bisognu.

Per fà quì, piglià un cuntaintu seccu, limpe, stallatu. Hè impurtante chì ùn sò micca levitu nantu à i muri di u bastimentu. Per fà quessa, lavu lavatu u cuntinuu è seccenu cù un secadoru di hair. Cù l'aiutu di un tubu, u vinu deve sdrughja cun piacè à un altru cuntinue. Per principià, fugghjule u capigliu suprani chì trasfurmà à i più bassi. Portate a prucedura currettamente, perchè u sedimentu ùn hè micca risuscitatu da u fondu. Dopu chì u cuntinuu hè stata cumplettata di vinu, deve esse chjusu (hermeticu). Mantene u vinu trasfurmatu in un locu friddu induve a tampiratura ùn si ponu esaminatu quì 16 ° è ùn mette sottu à 10 ° per un longu tempu: da 60 à 120 ghjorni. In u risultatu, a to bè chì riunite è vi darà un gustu è aroma unicu.

Dopu avè u criatu hà una forza di 12 à 16 gradi. Questa bevica hè distinata da l'aroma di manzoni maduna è di un tintu ambru scuru. Pudete divertevi. U vostru vinu hè tutta sana!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.