Food and drinkVini è spiriti

Sedimentu in u vinu - hè bonu o du? Comu sceglie un vinu bonu? Vinu Naturale

U vinu hè un pruduttu uttenutu com'è u risultatu di a fermentazioni di u succu di u vinu ordinariu. Cusì dicenu i vignaghjoli è i enulugia. L'u stòrici cunzidenu unu di i stori più antichi in a storia di l'umanità. L'abilità di fà u vinu hè una di e primi acquistizzi di l'antichi. Quandu u zucchinu, extrait de u raghju, caminava in u verdu di parechji millenarii anni, era u principiu di l'era di l'enotera.

Oghje, l'admiraturi di sta zucca possanu un pocu di milioni annantu à u mondu. Trà i più grandi paesi di produtori sò Francia, Italia, Spagna, Argentina, America, Australia è Chili. Ogni duoppu hà sviluppatu u so propiu unicu stilu di vinu, chì ghjè un tipu di carta di cummerciale in l'scena internazionale.

Cusì, France pruponi un vinu rossu è biancu exquisite cun un gustu delicatu. U gustu dilicatu è dilicatu di vini bianchi bianchi da l'Alimagna ùn hè micca cunfusu cù nunda. In Spagna, i più boni forti forti: sherry, Madeira, portu. L'Australia hè famusa per a so varietà di u vitrughju di Syra, da u quale hè acquistatu un bonu travagliu cù un gustu luminoso di fruttu è spices. L'Italia hè amata per u so Unique Chianti è Valpolicella. Un fruttu è bacca è Sauvignon Blanc hè purtatu da New Zealand.

L'uriginalizzii di u gustu è di a qualità di un pruduttu di varii tipi di vinu sò causati da una varietà di fatturi naturali è di funzioni di tecnulugia di produczione. U vinu hè divisu in gruppi di marchi è tipichi è difiere nò solu in nome è gustu, ma in qualità qualità è a cumpusizioni chimica.

Chì hè un "tartare"?

I cristalli di u vinu sò chjamati cristalli di i salti di l'acidu tartaricu chì sò furmati in u vinu. In a so cumpusizioni - dui terzani di cirerato di potassiu è un terzu di a calcium tartrate. A rapportu di sti cumpunenti ciiscini l'apparizione di u precipitatu. A preghjunanza di calcium face à a furmazione di cristalli brillanti cun una superficia liscia, micca più grande di trè millimetri. U potassu dà flocetti densi senza gloss.

A precipitazione di i salti in u precipitatu in u vinu hè direttamente ligata à e cundizioni di almacenamento. A diminuenza in a tempurita pruvucarà a precipitazione di cirerato di potassiu, è un almacenamiento cálido porta a furmazione di calcium tartrate. I pedichi pò diventanu è formanu. U vinu biancu rossu è biancu averebbe cristalli d'agulla in forma di prismu, dessert - in a forma di scalini, più chjucu è più uniformi.

In l'antichi vinu collectible ci hè spessu un capitu di cristalli chjudi - hè calcium oxalate. In questu casu, u sedimentu in u vinu adoptenni una forma pocicu. A ragiuni - a cumminzioni di cumpunenti supplementarii in a cumpusizioni chimica di u bè.

I vini spumanti (postre è semi-dolce) in quantità grandi l'acidus mucinic è orgànicu. Sò insulated per fungus Botrytis cinerea. In questu casu, i salti di calzature insolubles sò spessu formate in u vinu, è a roccia di vinu s'assumiglia semolina di u culu amaru.

U sedimentu in u vinu, senza circà à a cumpusizioni chimica è di u culore, hè assicuratemente innesu. Ùn hà micca nè gustu è micca oliu. Naturali, non tossicali. Ùn in micca manera spota qualità di u vinu.

Sfortunatamente, tartar hè spessu perceived per u cunsumadore com'è difettu. Per ùn spostà a reputazione è a migliurà a qualità di a vendita, i pruduttori utilizanu u metudu di l'stabilimentu di vinu: stimulanu u prucessu di furmazione di furmazioni prima di l'embotellamentu. U vinu hè tenutu chillu à una temperatura righjuntu di u cero à 7-21 ghjorni, è da filtru da impurite innecessariu.

A principal disbuntu di sta prucedura hè chì u biò di pèrdite a più di u so gustu unicu. Dunque, u sedimentu cunfirmanu chì prima di voi un vinu naturale di qualità alta.

Cume guardate u vinu è micca sparte u gustu?

I prudutti d'alluntaniu da cantelli o buchi sò ingressu, in u quale ponu esse guardatu per più di un annu. U vìdu pò seguità cambià i so caractères fisichi, "rimesse". Duranti stu periodu i cundizioni di almacenamento sò assai impurtanti: a temperatura constantemente è l'umidità, a bughjura in a stanza, a pusizione di buttigli. U locu ideale hè una cantina profonda cù una bona circulazioni d'aire. Quandu u so vinu hè stata in cuntattu cù u tapore, chì aiuta à u vinu "respira" - evuluzendu cusì u seccudu di a crosta è l'oxidazione di u vinu.

Cù magazinu prolongatu, u vinu naturale solu mellite a so qualità. Ma ci sò parechji reguli.

A temperature deve esse bassa è constante. Sunlight, u calore è daveru sò inaccettibbli.

U vinu "respira" in u suoru è assume l'odore straggiunali, per questu hè impurtante bona circulazioni d'aire.

Cù un magazinu prolongatu, un precipitate hè furmatu in u vinu è l'"camma" cume-una capa di sustanzi chì facenu colori chì si stallanu nantu à i muri da l'internu. Questu hè un prucessu naturali, a qualità di u vinu ùn hà micca degummatu da questu. Molti varietà di vini nantu à a longa esposizione solu benefizianu. U vinu ùn deve esse sacchutu. Uni pochi ghjorni prima di a tastera, l'buttigliu hè moltu currettamente verticale, a vigna di u lavu di pinnacle à u fondu, resta sempre per sperimentà u vinu in i vetru.

Ameghjanu u vinu russu

L'Optimum hè cunsideratu una temperatura baixa, circa +10, +14 gradi. Per i vini di posti forti , un ligeru aumentu à +16 hè permissibili. L 'ombra rassata saturata sò perfettamentu priservatu à a temperatura di l'ambienti. Ma se l'habitació hè troppu caliente, u vinu accumincià pè riunisce assai più veloce è perde a so qualità. Hè da dannu à ellu è u cambiamentu brusgiatu di i temperature, l'aire arduatu, u climatizatu è u caldeciduce, l'illuminazione brillanti è l'olii straneri, chì puderanu penetrarà di u suvore. L'aria assai fata fa vinu sour, troppu chjucu pò cunfondisce i sapori, cambiate bouquet è spone a qualità di a bè.

A dichjarazione chì u vinu hè perfetta cunzerva in u friddu hè erronimu. L'aria assai colda face u sughjettu dura, u priva di l'elasticità è l'angulizza, l'aria attacca vinu, è a vittura sputca rapidamente.

Chì u corcho hè megliu?

Molti cresinu chì u capicucatu sò sinjalu di vinu prezzu è di qualità, è corticale - un signu di prima classificazione. Solu micca. A tappa "torcia" hè più pratica, hè faciule da eliminà, per esempiu durante un picnic. In certi casi, hè più pruduttu. Spessu in l'absenza di un corkscrew, assai pusanu u tappe in l'buttiglia. In cunstante cù a crosta, u bacteriu scritte à u vinu, chì si trovanu in l'esterno di u suvore.

Comu sceglie un vinu bonu

Per selezziunate una biera di qualità, hè necessariu piglià parechji fatturi chì sò u gustu è i prupitati di u vinu. Chì sò frutti di primavera, a seta d'estiu, inundazioni, malatie di vite è assai più. Ùn pudete esse guidatu solu da u nome di a marca o di u paese pruduzzione. Spessu, u vinu, cullucatu in una regione à u stessu tempu, hè diffirenti in a qualità è a cumpusizioni. In questu casu, l'infurmazioni da a mesa Milesim hè più impurtante. Eccu u numinatu di vinu hè determinatu è i corsi di u venditore più favorevoli in e diverse rigioni sò indicati.

Quandu si compra, evite e nomene forte è etichenze troppu smart. Se ùn avete micca vera sorghji disgrazziali, cumprà vinu di e probate marche. Ùn sò micca tutti i prudutti chì sò publiciti sò di qualità alta. Prima di tuttu, questu hè un muvimentu di marketing per atra cumprendi. Feedback di i veri utenti facenu aiutà a vista è evite micca richieste innecesariu. Pundu nantu à u prezzu. Sceglite nantu à a rigioni media. Ùn impunite à massa caru: spessu in i so costi hè impastatu un tassu impurtanti nantu à l'alcoolidiu, chì ùn hà micca migliurà a qualità di u bè.

È un più sicretu. In ogni paese pruducennu vinu, ci hè u mitu di un esemplariu stella di vignaghjolu, chì dimustra l'intinzione di utilizà i frutti nativu. Cumu hè impussibile di truvà u megliu in u mondu piani italiani in Germania o l'enchiladas mexicani in u Regnu Unitu è u vinu pruduciutu in l'Afrique Sudafriche ùn pò micca esporatu accurately u caratteru è a sofistikazzjoni di l'aromu di i vini francesi. À ognunu u so propiu, cumu si dì.

Per voi stessu, pudete scurdate di u seguente: France combina perfettamenti u vinu russu. Sè vo avete prifiritu vinu biancu seccu, fate cura à Portugal è Alsazia. Pruduce un pruduttu rosatu in California, u fruttu bonu fruttu - da l'Australia è di u Chili, per i vini dolci è lustri finu à l'Europa cintrali, è da u rossu raghju ùn hè nunda più bella chì l'italianu.

Trust, ma cuntrollanu

Certi pruduttori senza scrupulous, per salvà è aghjillassi u prucessu di a pruduzzioni di u vinu, cambia a so cumpusizioni chimica, utilizate ingredienti naturali, chì avianu micca solu u gustu di u bè, ma ancu u nostru statu di salute. Ci hè un pocu secrezii simplici nantu à cumu per detecà una falsa.

  1. A prisenza di un tàtaru cunfirmeghja a natura di u vinu, indicando chì u zitellu hè stata ottinutu.
  2. Un vinu pocu rossu pò esse ghjucatu in un pratu di soda. Da naturale si vera azura è grisa, da u sustitutu u culore rossu ùn cambia micca.
  3. Un vinu pocu pò esse abbandunatu in un vetro. Per vola à u midge naturale, è dopu un pezzu nantu à a superficia, apparissi si funziona.
  4. L'aghjunta di u gliceru pò aiutà à identificà e tingdi chimichi. Sì chjude à u fondu è ùn hà micca pittatu, u vinu hè naturali. Se u culore hà cambiatu, intrendu veramente: avete accattatu un falsu.

U bonu, u regula principali: per veramente a valutazione di a qualità di u bè, pò esse solu dopu tastà. U vinu naturali ùn deve esse ingressu dopu à i primi scipes. Da questu bevanda aghjunghjendu piacè è ricordi piacè. Suttimi sò poviri in sapori, ùn anu micca postu gustu. Ùn vi scurdate di u prezzu - un bon vinu ùn pò esse micca prezzu.

Hè tuttu per oggi. Avete un bon ghjorni è solu qualità!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.