Food and drinkRecipes

Ricetta di cunte di Karelian: preparamu patati in finlandese

U culore finitu hè ideale per u tempu d'invernu, quandu vulete stà in casa è manghja qualcosa alimenta. Per u main meal, pudete fà sopatanti, ma per tè, pozzu vale à fà cinquante Kareli. A preparazione di stu paniu hè simplice, per u ripertoriu pudete aduprà casi tuttu, ma u gustu ùn hè micca Dispramentu ancu i quelli chì, pè a prima volta, decide di scopre a tradizione di specialista culinari finlandese. Cosa da fà chì sè ùn avete micca l'uppurtunità di vultà in Finlàndia, ma vulete pruvà un pane? Studià a ricetta di wickets kareliani è preparalli o tù stessu! I sforzi sò valendu.

A ricetta classica per i wickets kareliani

Una di e variità cumuni di u rimpletu hè a patata. Per cocerà manzoni Kareliani, avete bisognu di dui vetrichi di farina di centole, i dui terzosi di un vetru di crema agria, i dui terzosi di un vetru di latti, u salinu, circa cinque patate, un ovu d'oliu, è duie cullizzioni di mantra si necessa pi l'impegnu.

Accuminciassi cù a preparazione di u riposu. Pateurà e patate potava in u purée cù l'ovu batte è u mantellu friddo, u salinu è lasciate. Misgiunmente, sdruce a crema agria cù u latte, in un pappagallou sperte a farina di centole, u salinu è aghjunghjenu gradualmenti a mezcla di latte, amassà a massa elàstica. Dopu a preparazione, trasfurmassi u cunghjettu cù u filmu di nutizie è sidd'a vultatu per mezu di una ora. Hè trenta minuti dopu, scaccià a pasta in salsiccia è tagliò pezzi chjuchi, trasfurmannuli in tuglini riturnati. In mezzu di ognunu, pusonu dui cullizzioni di u riposu, fate l'arghjintinu à i latti e guarì. Olii ovali libri sò ottenuti. Lubricate a baking sheet with butter, tombole è foglie 20 minuti in un forno caliatu à duie centu gradu. A ricetta di wickels kareliani ricumpende prima di l'usu dunk the patty in milk warm or grease it with butter and egg.

Ricetta di wickets kareliani cù u rossu

A pasta pè sti pignuli sò stati preparati in listessa manera di patata. Per u riposu, bisognu di un vetro di arroci di rossa, meza un litru di latti, un vetru d'acqua, un cose di cuci di mantra, una cullizzioni di u salinu. Rinfria u risu è pour un vetru d'acqua, saline è coccia. Quandu hè un cagiunatu exhalatu, copre è reduce u calore. Mentre chì u liquidu chjaru, fremenu u latte in u pezzu per chì u mancanti ùn hè micca seccu. Dopu à una mezzu di ora, aghjunghje oliu è apre a lu focu. Trasfurmà e pezzi di pezzi petite da a pasta, spargugliatu nantu à ogni ghjornu Ruffiddendu è fasce i rinforzii. Pudete fà quattru o sei scursuli, è pudete fà un patrone ovalo. Agghiunciu nantu à una carta di carta stampata à una temperatura di duicentu gradu, ùn pigliarà micca più di quartu d'una ora. Per serve e tarri tali in a manera tradiziunale, calore u latte cù a mantenza, dip u pastificà in un pezzu di minuti, da serve in un pianu. Oltremente, pudete oliu a pezza cù a mantra, coperta i pezzi calvi cù una denza di 10 minuti, è poi serveu à a tavula. Tali ghjudiziati saranu fuzzuli è dolci. Puderanu guardate da parechji ghjorni in a fria, prima di serve, calannu in u latti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.