Sport è FitnessBasketball

Tony Kukoch: giochi è basatu di basquetbili

U famusu scuddaru basketball Tony Kukoch tappanu à a categuria di e persone per quale l'sport hà diventatu una parte di a vita. Malgradu u fattu chì ellu stessu spessu dicenu chì preferisce una carriera di bascu di u bascu per u travagliu di un maestru o un tutore, a vuluntà d'attivita attività per assai anni hà determinatu a so sorte.

Na nascita di una stella

In una piccula ville yugoslava, chjamata Split, 18 settembre 1968, Tony Kukoch hè natu. A biografia di u futuru Basketball in Europa hà avutu cun forti in u tennis di table. Quandu 13 anni u ghjovanu Tony hà uttenitu u cunfrontu di Iugoslavia per questu sport è pareva chì a via era diventata. Ma questu hè a so carriera di tenista finita. In certi intervistini, Kukoch chjiche chì un'antra criazione hà impeditu d'alcuni alcuni in stu sport. In u futuru era un bàsquet chì hà da primu locu in a vita di u ghjovanu.

Carriera in Iugoslavia

U Jugoslavi "Yugoplastika" divintò u locu induve Kukoch prima appare. Tony cuminciò à ghjucà à a squadra di ghjovanu è in a prima stagione diventò u campionu nazionale frà e gruppi di ghjuventù. L'annu dopu, l'atleti cunfirmò a so classa, ghjucatu per u squadra adulta. E anu aghju avutu u campiunatu. Ci era questu cuncorsi europei trà i juniors è cadets. U ghjovanu scultettista di basquetbolicu ùn solu ùn hà guadagnatu u tìtulu di champion europeu, ma in 1986 hè stata u migliore di u torneu. L'equipa naziunali di Iugoslavia di l'anni 90 ùn avia nisunu ugguali in u territoriu di u Vecchiu Munnu. Hè stata in questa "stella" squadra chì l'sperienza hè acquistata è i sogni di a futura legenda di u basketball bascu

Team Croatia

Hè impussibule chì predica a manera chì a carriera di una scuderia bascu si averebbe sviluppatu si a guerra civile ùn avia micca avutu in Iugoslavia. Dopu à u colapseu di u paese induve Tony Kukoch nascìu, diventa un scuddore di a squadra furia croata. I cataclimi di pulìtichi ùn anu impastatu u crescitu di l'attillista, è in u 1992 l'"arghjintedda" di u gruppu croata era una recompensa per numerosi sessi di furmazione. L'Olimpiadi Spagnoli dimustravanu chì solu u gruppu americanu era più forte di questu gruppu, perchè e leggje di bascu basketball in quattru anni. À u listessu tempu, ci hè statu una prima reune cù Michael Jordan è Johnson Magic, chì fù batciatu da Tony Kukoch in u puntuatu. U cumpagnu di basca hè stata involutata constantemente in a squadra di Croazia, ghjucatu à i clubs è spagnolu.

A carriera di u ghjovanu ambitiousu persicu anu sviluppatu rapidamenti. À 23, Tony Kukoch hà scrittu a qualità di i grandi ghjoculi chì era FIBA. U quintu postu hè un bonu risultatu per un principianti basketball player. Trofei europei unu unu di l'altru solu à u guaranu di l'atleti, è hè ora di riflette, è ciò chì hè quellu?

Trascenderebbe Chicago

Chiddu tipu di bascu di bascu ùn sunnava micca di ghjucà in un squadra di Chicago "toru"? Unghji i ghjiniraglie s'accontu in u club u stangare di stella, chì vintu u campiunatu di a NBA trè volte. Ma per piglià una invita di Chicago, avete a pruvà veramente. U gruppu americanu di l'anni 90 era famoso micca solu per a so cumpusizioni, ma ancu per i carattaristichi scandalous di certi attori.

Vivendu da u principiu: "quale hè più forte, questu hè correctu" - è Michael Jordan, è Scotty Pippen ùn anu micca esse cumpagnate. Tuttu avissi vulutu chì u campionu è a cunclusione di un cuntrattu nantu à termi più favurèvuli. Sapere chì u cuntrattu di u ghjovanu bascu basketballer hè assai più caru, i ghjucatori di i "Chicago Bulls" anu aghjustatu à u core.

Quandu a selezione di Tony in u sborru in u 90u è finu à a final movida in Chicago, hà da 3 anni. U direttore di i Americhi hà più ghjocu persone hà voltu à Croazia per cunvince u athleta per firmà u cuntrattu. Duda hè stata ghjustificata: in casa Kukoch era già una ligenda, è si movi versu a ligera di rigresso più stante d'oltre pareva una aventura.

Inoltre, i ghjucaturi stella di u squadra di Chicago ùn avè micca salutatu u ghjovanu "upstarts europei" cù l'armata aperta. Ma Kukoch puderia cambià a so opinione di basca. Tony trasfirìu a lu campu di Chicago in 1993.

Carrera d'altrapheru di Kukocha

Michael Jordan hè unu di i ìduli di un ghjuleghju yugoslavu. E in parechji manere hè stata a prospettiva di ghjucà in a listessa squatra cù a legenda, cunvintau di fà u muvimentu.

Ma a partenza di Ghjurdanu - ùn era micca à tuttu ciò chì Tony Kukoch avia esse stimatu. E cumpitenzi in u gruppu americanu era assai più modesta chì in a Liga Europea. U piccu di a forma di a Croata pò esse cunsiderate i primi trè anni d'stati in a squadra naziunali. Hè da quì chì i Chicagoani hà guadatu u dumpedu duie volte in furia.

A prima stagione era un veru teste per Kukoch: ignoranza di a lingua, i ferite minori, persecutendu u bascu di bascu mentre a prima stagione, è l'ansietà per a famiglia chì si stendinu in u territoriu di Iugoslavia - tuttu stu prufanitu, ma micca scunniu a vuluntà d'atleta.

L'attitudine ostili di i jugatori americani à Tony Kukoch hè statu pruvucatu, prima di tuttu, per differenzi di mentalità. In a liga di u mondu più grande di u campionu hà avutu a cummattutu. Per i jugatori di Chicago, u locu in a cumpusizioni basica era u significatu di a vita, è si preparanu da difenda da questu metudi. Molte sughjimi di furmazione pigliò tutte e forze è ùn ùn abbandine l'ispaziu per i sentimenti umani sempliċi.

Kind Tony

Kukocha hà mai avutu l'aggressione necessaria. Accidentally arrivannu à u palazzu presidenciale in una scursioni, Tony hà ancu vulutu abbandunà una nota pidendu l'aiutu à i zitelli d'Iugoslavia. A guerra, cuntinuannu a so patria, preoccupa assai l'atleta. Tutti i so cupuli Kukoch hà spesu annantu à u so figliolu è cumu pudia aiutà i parenti chì si sò stati in Iugoslavia.

U Coaching ùn interessa micca à u scuddaru di bascu, ma dopu à a fine di a so carriera sportiva, Tony Kukoch hà travagliatu com'è cunsigliu di u presidente di u club amatu è impegata serii à ghjucà à golf.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.