Food and drinkRecipes

Chicken frittu. A ricetta pè u puddaru affumicatu cù una foto

Quandu sò hà abituale a cura di i platti da u pollulu. Per qualchì ragione, tutti scurdanu di u ghjovanu chicken. Ma u puddastellu hè frittu, micca solu chì sò cunsiderate una dolcezza, anu anch'elli più dipenditi è dispusivi, ancu di menu à l'adulte. Ancu i petti, chì sò culpati per a siccà è di l'insipidanza, i pollastichi sò duvuti è suculchi. Allora hè urdinatu di corse à u mercatu di i pollchi di polli è di coccu cocchi delici.

Chicken fritto

Siccomu l'acelli sò chjucchi, pigghiaru cinque à piglià à una famiglia di trè. I carchi affezionati sò sbagliati, tagghiati longu, inturniatu in un vaso, sprinkled cun una cipolla picata è un pappbughju, u salinu è a pepite, sprinkled cù u zuccu di un limonu è ammucciatu in un frettu, cuparti cun un pappu o tapa per un paru d'ora, marinatu. À questu tempu si puderete manciari un pezzu: un vetru di farina anu dilucumentu dilutu cù un vetru di calda bona, ma l'acqua non fiscale, quandu l'uniformità hè righjisu, fate una cuchja d'oli ferrie, aghjunghje è sazie cù u zuccheru. Dopu avè u mistieru, aghjustate à a refrigerante per friddà è cunghjocu cù i blocchi bianchi di i quattru ova. Mentre chì u clarete ùn hè micca usatu bè, un pappaddu cù a so ghjustu è deve aghjustatu in un cuntainer cù l'acqua assai fridda - per evitari u dipintu di e prute.

I fritteddi di u marinatu s'imbruppammu, dippiru in una mistura è pusonu in una casgiu cù assai caldu calda. Cum'è pateatu - dispusitivu ruvintu è trasfirìu à un colander o una carta di pappagallou per stazzili l'excrementu grassu. Questa ricetta pè u puddaru affumicato possi possa avè pochi assai appetizing e succetu. Sò si sò chjucchi, pudete puru fruttu di tutti, se anu crescente - tagliatu in pezzi.

Fritto in breadcrumbs

Per cumentu a carcassa avè da scultate. E duvete ghjunghje in acqua di ferita. Dopu a tassa, sò stati chjappi, sò salciati, panificati in farina, sottumessu in un ovu è crumbled in breadcrumbs. Fritte avicinu nantu à u sistema frit - in parechje grassu o oliu, perchè ùn avete micca avviatu. Chicken fritto in una padedda cù questu metu hè cumpariscenu in un cunceculu, chì hè cunsiquenza di u quale ùn hè micca diminuite in grandezza è spicciata solu cù u ghjacciu.

Pollula fugliale

A ricetta hè assai bona, ma "long-play". In anticipu, hè necessariu di mischjà una è una cullucchi di cuccagna di u salinu è una cucurrucucu moltu. Puttana bianca nera. Sutta a pelle di un pollone lavare è seccu, ci sò inseriti trinchi di menta; Diversi pezzi ponu esse pututu in l'abdomen. In ogni costu, a carcassa rende u mistu, strappatu in un filmu è postu in u frettu per almenu un ghjornu. Basta di curaggiu è pacienza - sopra più longa. Quandu l'uce hè salitu, u furasteru hè warm up cun una panna fritta senza scarafenu nantu à questu. In u so spartimentu hè aghjatu un pappaddu è mette in u fornu per mezu di una ora. Allora u puddastru arrustitu à u fornu traspieghjanu in u stomacu è volta per altru vinti minuti. U risultatu: un pate assai bruttetu è fragante, da quale quelli chì sò à pusà sottu à a tassa emitanu saliva.

Garlic version

Ogni ricetta interessante è faciule per u pudore rosticu. Una misura di 6 craci ani trinchechi, rosmarie frescu è oregano, duie dui cuciuti d'oliu d'oliva, una cullizzioni di salitu è una mità di pepite negra sò fatte. A mezzo di a massa si distribuzione nto l'abdomen, un quartu hè inturnutu sottu a so pelle, u restu hè smarratu tutta a carcassa da l'esternu. I peri di l'acellu sò ingannati. A carcassa hè colata in un forno caliatu à dui centu gradu. S'ellu hè chjuchjarru, hè abbastanza duoppu 50 minuti, s'ellu avete un big - chicken rosticcade cù l'alli sarà dopu à un pocu di più d'una ora. Ùn àbbia paura chì un ciauru puntu scantarià i cunsumatori: in u prucessu ùn esse solu una perfumare scontru audible. Ma u gustu hè cusì tutti.

Chicken baked with cipolla in u fornu

Ogni ricetta d'ali, ma assai originale. L'acellu perchè deve esse tagliatu in a meza, fruttificheghja cun pepite è u sali, pudpigovat sottu a so pelle di un pianu d'agliu (in qualchì tres denticululi), a griglia di ogni uccisa cù u maone è spedinu cù un picculu frescu seccu o seccu. Quattru cipressi bianchi sò stati chjappu in medie razzi, aghjunghje u melttu è mettite cun u mayonnaise. Ora cumincianu l'assemblea, chì resultarà in un pollatu frittu friddu in u fornu. À a tavola di u fornu, greche o coperto cù foil, a mità di i semirings di cipuleria hè stata dispunibule. In cima hè un puddaru, è nantu à questu - a seconda parte di a cipolla. Se a carcassa ùn pesa più di un chilugramu, piglià una ora cun una temperatura di 180 gradi per a cucina. Un pollulu furnitu ferma in u fornu. Per verificate chì l'avec hè prestu, deve esse trasfurmatu cun un forchetta: se u zuccheru ùn manca micca vermosu, ma trasparente - pudete chjamà a casa à a table.

Gaddina svizzera cun agari di meli

U funghi sò un accumpagnamentu maravigliu per ogni carne. À l'avvisi, in particulari i ghjochi di pollo, u puddastu frittu cù i funghi sò megliu. Per una ricetta di Suvietà nantu à dui petreghini, necessariu un quartu di kilogrammi di coglie. Prima un pezzu di gramma di canzone per 150 (pò esse rimpiazzati da bacon) imbullini in tazza è frittu in un pezzu finu à chì u grassu hè finitu. In questu, duie cipolle piculati è sanu (se ùn sò troppu grande) i funghi sò permessi per esse coperto bè. In un pezzu pezzu per un pezzu pezzu è u pezzu di salatura - carcassa sana. Quandu si saranu roselli è ùn purgà micca quandu u piercing, sò tirati fora è si tagghiau in dui parti. In u zitellu restu da l'acelli, duie vetri di u vinu biancu è u vetru di crema agrume di u grassu hè spressu in. U cuntenutu sò coceriti parechji minuti. Dintru u filu di pollo mette u funghi, u pranzu è chinu di salsa è di i famiti sò stati invitati à a tavula.

Per gourmets: salsiccia mandarine

Ùn avete bisognu di essiri frittu di pollo! Pudete pacà. U più deltuali hè di fà quasi in chinese. Pigliate una libra di mandarina per kilogramu di pollulu, pulita da a pelle, chì hè stata annunziata. U Lobulu sò stati dispuniti in una licenziale è diventenu in una farfalla, di quale u zuccaru hè struitu cù una gasa. A mezza vittura d'u zucchero hè preparatu marinatu: hè spressu in parechje sposti di l'oliu d'oliva, una cullette d'acitu di vinu, spedinu in sal, pepite è torneraghju foglie. U puddastru hè riditu cù u marinatu resultanti è esci da una ora. Hè cunsigliatu di turnà a carcassa in u prucessu di mariner per uniformità. Allora l'ombra, imbruttatu in filu, spurtatu un vinu u marinatu è mandò à u fornu da quasi quaranta minuti. In parallelu, u glaze hè appruvatu: u zuccu restu hè stata introduttu a tannera pezza fette è dùie rami di u faraghju, u liquidu si sarà chjucu trè volte, i cumpunenti sò stampati è sbulitate un cose di cuci di meli. Doppu cinque minuti, i pollastri sò chini di pollini è fugliale per 10 minuti. Un pezzu bonu è savuroso hè prestu!

Chicken, ajoncher, limone è erbe

Eccu, u secretu tutale hè in u marinatu. Hè fattu da u zucchinu di un limonu, u rosemary, timu, u pettinatru è u sali. In questu un mischju mischjenu una polletta cù i peri abbattuti, perchè hè cupartu da quà da ogni uccisione. A mezzo di a cipolla picca hè stata dispunibule nantu à u fondu di u moltu, una carcassa hè colpi nantu à questu è hè spartu cù i rossi di un marinatu mischju cù l'oliu d'aliva. Per una ora è un quartu da u moltu hè colpi in u fornu. In u mità di u tempu mediu, u puddaru torni frittu, a mità di u vintu di foglie di pollulu spedinu è i nocci piccati cù sei craci d'alli sò stati disposti (sia si sgumbe una cosa di gustu). Ùn àbbia paura di piglià una stew option. Mentre a carcassi serà in u fornu, u liquidu s'appaura, è i pollastri sò ben frittu, ma sò stati zucchiati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.