Food and drinkRecipes

Cumu fà u zuccherinu in pozzu in casa per a decorazione è di u furmagliu?

Per aduttisce i prudutti di cunfisazione hè moltu spessu usata azucarera in polvera. In fatti, hè u zuccaru. In una scala industriale nantu à un mulinu privatu hè acquistatu da a sfruttamentu di miglii di zuccherinu. U tagliu di ogni pezzu di pezu venitu in a tenda hè di 100 microni (u grignimentu di un capellu umanu). True, hè assai più caru ch'è u prodottu uriginale. Allora, a quistione pò esse risposte: cumu fà u zùccheru in u zitellu in casa?

Malgradu u fattu chì hè abbastanza à travaglià per fà u polu manualmente, hè ancu possibbili à fà in casa per i decorazioni. Per queste scopu, hè megliu di piglià u più chjuchimu di zuccaru chì si pò truvà. Questu hà scurciatu u tempu duverà moltu. Ma cù l'aiutu di ciò chì hè fattu, quessu hè dipende nantu à a dispunibilità di stigghi in a cucina. U più spessu utilizate un macchina, menu spessu - una licenziale o un processore alimentariu sè avete i cattivi cuncerti. È raramenti fà facili, in un morteiro o cù un rotulu.

Per quelli chì avianu un moltu di cafè elettricu, ùn ci hè bisognu di spiegà sopra à tuttu ciò chì per fà u zùccheru in u zuccherinu in casa. À un terzu di u volumu possu, u zuccaru hè spartu in questu è intristinatu à u tulu di partícula desiderate. In fatti, questu significa chì quandu a massa hè diventata bianca è uniforme, u dispositu pò esse offu. Puderete u filtru in u prugu per un tamaru per caccià i particelli massa grossi. Puderanu esse tornati à cuntinuà moltu. Di sicuru, per queste scopu, pudete aduprà una macinatura di a manu, ma u prucessu ferma più di più.

True, micca tutti, ancu per u sacco di u zùccheru in moltu, sò pronti per cumprà una unità simili. Ma ùn sò casi tutti l'apariciani di cucina. Ma cumu per fà u licore di zuccherinu in puldu? Se u ghjocu cuntene un picculu mulinu, hè megliu aduprà. Comu in una macchini di cafè, ùn pruverza micca più di un terzu di u volumu massimu. Se ùn ci hè micca tali ghinocchia, pudete pudè turrà cun un cuteddu convennente. Solu d'esse modu serà pussibule di fà un'antra ùn solu più di 1-2 tazzi di pezza.

Quì sò solu quì situazione chì quandu ùn ci hè micca a pussibilità di usà l'apparezzi di cucina, è si decrireghja ùn hè necessariu di purtà. In questu casu, pudete aduprà "mètudi d'avè" di modu di fà u zuccherinu in pulpu in casa. Per una quantità assai pocu, pudete mette u zuccheru in un morteiro è tombrallu cù una pistola. O pudete mette a refineria nantu à una cartula bianca di carta, coperta cù una segonda foglia è un pezzu ferru à parechji volte per stà piglià movimenti urgenti. Dopu à a fine di tutti i manipulazioni, u pultu resultanti hè sottumessu à un tamarzu finu o una strata di gasa plegate in parechje strata.

Ma hè impurtante nò solu per sapè à fà u zuccaru in casa, ma ancu cumu si lascià. Cum'è u zuccaru, pò assicureta l'umidità è l'olii straneri. Questu significa chì solu un vetru nìciu è sicariu hè adattatu per u almacenamentu longu. È hè desideratu chì a so tolla hè ben chiusa. Ma ancu s'ellu ci sò stati cundizioni, sò deve esse usatu in un mesi. Dopu chì questu, u prigu perde i so proprietà.

Sapemu tutte e sicretti di cumu fà u zùccheru in u zuccherinu in casa, pudete pruvà un pocu è aghjunghje l'additivi di u gustu à u zuccheru di u moltu. Pò esse u zucchero di vellula (vaniglia naturali) o cinna. Ma avà, se ci hè una oppurtunità, hè assai più faciule è più còmicu per cumprà stu prigu in a tenda. U tempu salvatu è i nervi sò quelli soldi chì ci hè necessariu di dà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.