FurmazzioniLingue

Old e parolle è u so significatu. U valore di vecchiu e parolle Russian

Vocabolario - una cullizzioni di tutte e parolle chì avemu aduprà. Un gruppu sfarente in u lessicu pò esse cunsideratu vecchiu e parolle. Ci sò in la lingua russa assai, è si scrivenu à differente epupea storica.

Cosa hè a parolle, vintage

Dapoi lingua hè una parte integrata di a storia di u pòpulu, è e parolle chì sò usate in sta lingua sunnu di valuri stòricu. Old e parolle è e so sensu pò dì assai di ciò chì evenimenti mannu in la vita di u pòpulu in u particulare ebbica è qualchi d 'iddi era di granni mpurtanza. Old, o vechje, e parolle ùn sò usati primura in u nostru tempu, ma prisente in lu vucabbulariu di lu pòpulu, scritte in dizionari è libri di riferenza. Spessu si pò trova in opere di l 'arti.

Per esempiu, in u puema alessandro Sergeevicha Pushkina, avemu leghje i seguenti ligne:

"Putenti i figlioli A ghjente,

Cù amichi in altu Gridnitsa

Vladimir sole-impanzèndusi,

figlia urigginariu visture

Di lu Riuzzu casanova Ruslan ".

Quì hè a parolla "Gridnitsa". Avà hè ùn aduprà, ma in u periodu di Prince Vladimir, ùn vulia dì un grande stanza, in cui lu Riuzzu cu lu so retinue almanaccatu festival e fistini.

historicism

Old e parolle è e so appillazioni sò di diffirenti tipi. Sicondu a scentifichi, si sò spartuti 'n dui granni gruppi.

Historicism - e parolle chì sò avà usatu primura di i raghjoni chì fù fora di l 'usu di l' cuncetti ch'elli ripresentanu. Per esempiu, "stemma", "email" "arcaismi armatura, etc. - sti sò e parolle chì parrari di li cuncetti pràticu à noi in altre parolle, per esempiu, a bocca, -. Labbra, chiancìannu - chiancìannu, collu di - collu.

In discursu d'oghje, cum'è una regula, sò micca usati. parolle sperti è i significati, chì parechji ùn capisce, di u nostru discursu travagliu ùn sò tìpica. Ma ch'elli ùn spariscia cumportamentu abbuccari. Historicism è arcaismi Scrittori usatu pi sapiri havi circa lu passatu di u populu, da ste parolle si pòrtanu lu sapuri di l 'èbbica. Historicism pò havi nni dicinu di qualcosa chì hè accadutu una volta à l 'àutri pirìudi in u nostru paese.

arcaismi

Cuntrariu historicism arcaismi rapprisèntanu l 'finòmini chi avemu scontru à a vita muderna. Stu parolle sperti, è u so sensu ùn differ da i soli per noi e parolle, solu u sonu diffirenti. Arcaismi sò differente. Ci sò quelli chì sò differente da e parolle strasurdinariu sulu qualchi features, di scrittura è l '. Per esempiu, friscalettu, e la cità, d'oru e d'oru Mlada - ghjovana. Stu ortugrafia arcaismi. In lu 19u seculu, ci erani tanti sti tipi di palori. It klob (nature), Stora (sipariu).

Ci hè un gruppu di arcaismi cù suffissi presentazione, cume Múzeum (museu), assistenza (aiutu), piscatura (piscaturi). Più à spessu truviamu arcaismi vucabbulariu, per esempiu, l 'occhiu - l' ochju, a manu dritta - diritta Shuitsev - a manu manca.

As historicism, arcaismi sunnu usati pi criari un mondu particulari in puisia. So, Aleksandr Sergeevich Pushkin spissu usatu lingua anticu à dà u so opere pathos. Stu hè chjaramente frasa da u puema "The prufeta".

Parolle di Ancient Rus

Ancient Rus desi assai di la cultura muderna. Ma tandu ùn ci era un 'ambienti di vucabbulariu spécifique, un pocu di li paroli di cui sò statu cunsirvatu in u mudernu lingua russa. È certi ùn sò usati in tutti i. Old abbuccari parolla Russian di l 'èbbica ci dà un' idea di l 'urìggini di lu lingue East slavi.

Per esempiu, Antico Francese curses. Arcuni di li sò riflessione assai precisa di a qualità negativu di la pirsuna. Joe Scalanu - inglese talker, Ruhm - Eric Tolokonov frunti - una burla, zahuhrya - man disheveled.

U valore di vecchiu e parolle Russian volte differ da unu valori radica in la lingua muderna. Avemu tutti i cunnosce a parolla "siganut" è "nasellu", si dì una chi u muvimentu in u spaziu. Old Russian parolla "S" dì la cchiù nica unità di misura di tempu. In unu Voi cuntatu 160 nasellu. Lu cchiù granni valuri misurazzioni dâ sò cunzidiratu "più luntanu", chì hè uguali à 1, 4 lume-annata.

parolle antica è a so significati sò trattatu da scentifichi. muniti antichi sò cunzidiratu lu nomi chi eranu usati in anticu Russia. Di muniti chi hannu attruvatu in l 'VIII esimu è nonu sèculu in Russia stati signìfica da u abbasidi Araba, usatu lu nomu "Coon", "nogata" è "taglio". Tandu ci era u primu muniti Russian - si zlatniki e pezzi d 'argentu.

parolle abbuccari da u 12e è 13e seculu

Pre-mònguli pirìudu in Russia, 12-13 seculu, caratterizata da u sviluppu di l 'architittura, ca fu chiamata' architittura. Rispittivamenti, è ùn ci era tandu un sfarente di vucabbulariu assuciata incù a custruzzione è erection di costruzioni. Certi di i parolle sò tandu emergenti in la lingua muderna, ma i valori di i vechji parolla Russian di tuttu stu tempu hà cambiatu.

A basi di a vita di Russia in u 12e seculu, ci era una furtezza, chì fù tandu chjamatu "Detinets". Un pocu più tardi, in u 14 seculu, lu tèrmini 'Kremlin', chì era tandu dinù parrari di a cità. A parolla "Kremlin" saria un esempiu di comu a canciari vechji parolla Russian abbuccari. Sè u Kremlin hè una, hè a residenza di lu capu di statu, puis kremlins era assai.

In i 11 è 12 seculi in Russia per fà li cità e furtizzi di lignu. Ma ch'elli ùn pudia sustiniri la murtalità di u Mongoli-tatar. U Mònguli, ca veni a cunquistari la terra, cum'è curagiu furtezza di lignu. C'era petra a cità di Novgorod è Pskov. Per a prima volta a parolla "Kremlin" apparisce à i cronachi Tver in 1317. Hè sinònimu parolla anticu "kremnik". Allora stati custruiti Kremlin in Moscow, Tula e Kolomna.

rolu suciale è esteticu di arcaismi in littiratura classica

parolle antica, l 'avanguardia di u quali hè à spessu trova in articuli scentifichi, spissu usatu da scrittori Russian à fà u so linguàgiu est passée più sprissivu. Aleksandr Sergeevich Pushkin in u so articulu di discrittu u prucedimentu di a criazioni di "Boris Godunov": "I pruvatu à puntu, la lingua di i tempi."

Mihail Yurevich Lermontov dinù si rifiriscinu a li travagghi lu vecchiu e parolle è i so significati corresponded appuntu à la realità di u tempu, da induve si tratta. U più parolle, Antico càmpanu in a so opara "The Song circa Tsar Ivan Vasilyevich." Issu, per esempiu, "Veda", "oh, tu Goyave Rustignè" Ali. " Also, Aleksandr Nikolaevich Ostrovsky scrissi works in cui tanti vechji e parolle. Stu "Vincenzo u pretender", "Voivod", "Kozma Minin Zaharich-Sukhoruk".

U rollu di e parolle di u noms de Jesus a litteratura cuntempuraniu

Arcaismi ristau pupulare in u litteratura di u 20u seculu. Quaiò lu cèlibbri travagghiu da Ilf è Petrov "The Lavoine Sedie". Quì, i vechji e parolle è e so significatu hannu una crustula, cima spiritosu.

Per esempiu, in addiscriviennu la visite paesi Ostap Bender Vasyuki trovu a frasa "sans unu-specia ùn piglià u so solu occhiu cu scarpi grossmeysterovoy." Agriculture à Church Slavonic arcaismi culore è in un altru episodiu: "Babbu Fyodor fù a fame. I ci vulia à e ricchezze. "

errori Stylistic quandu cù historicism è arcaismi

Historicism è arcaismi pò embellish assai puisia, ma u so usu inept na granni risata. parolle antica, l 'avanguardia di u quali hè à spessu un assai invistitu, cum'è una regula, ùn pò esse usata in discursu bassu. Sè vo principiatu dumandendu una passerby: "Perchè inguernu aperta collu di voi," iddu ùn capisce voi (si parrava di lu coddu).

In un discursu ghjurnale dinù trovu usu Camera di historicism è arcaismi. Per esempiu: "U principale a scola privechayut giovani duttori chì sò ghjuntu a pratica." A parolla "micca abbandunà" hè sinònimu cu la palora "lingua". Calchì volta studianti sò inseritu in u so cumpunimenti arcaismi è cusì ùn offre un assai chjaru, è ancu assurdu. Per esempiu: "Olga ghjunse in montagna in làcrime, è dittu Tatiana Ivanovna circa i Fratelli". Per quessa, s'è vo vulete à utilizà i vechji parolla, significatu, spiigazione, signìfica ca avi a essiri propriu chiaru à voi.

Abbuccari parolle fantasia e puisia li scienzi

Ognunu sà chì fatti immensa pupularità in u nostru tempu tali austriaca cum'è fantasia e puisia li scienzi. Si gira fora chì in a fantasia Genre travaglia, vecchio, e parolle sò anchiamènti usatu, è u so significatu ùn hè micca sempre chjaru à u lettore mudernu.

Cuncetti comu "Beni" è "iditu", u lettore pò capisce. Ma spissu ci sò e parolle più cumplicatu cume "Caumont" è "inculcate". Devu dì chì Campidanu nun sempre appruvazioni di usu eccessivu di arcaismi. Ma ci sò òpiri a cui l 'autura, sunnu usati successu historicism è arcaismi. Si travaglia da i serie "fantasia slavi." Per esempiu, i rumanzi di Maria Stepanova 'Valkyrie', Tatiana Korostyshevsky "matri di li quattru venti," Maria Semenova "Wolfhound", Denis Novozhilov "Far Far Away regnu. A guerra di u tronu. "

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.