FurmazzioniLingue

Cosa quistione sò li rispose da un nome? Paroli in discursu

U studiu di i lingua russa - hè u prucessu chì accumpagna tuttu a vita umana. Comu assai comu hè populu corsu vene, ma supra l 'anni, ogni ghjornu avemu amparà calcosa novu di a so lingua materna. In stu casu, si mustrò chì hè impussibile à amparà tinuti lu. U mutivu hè bedda cosa semprici - la lingua hè sempri à esse migliuratu, è u Mudìfica thereto ùn sò pàrtiri da una individuali o di gruppu di pirsuni. Native parraturi - à u pòpulu. Cum'è un numeru, ghjè iddu è ammigghiuratu. Ma, ùn ci sò un numeru di pilastri basi in u quali l 'internet Grammatica Russian. Iddi sò studiati in u Curriculum a scola, da a scola primaria e finisci cu l 'classi lauriatu.

Per tanti chì li piace un 'educazione liberal arts, amparera ùn firmavanu e cuntinua in liceu, induve capisce più prufunnamenti lu etimulugia di certe funziunalità. Ma hà da ritruvà nantu à u più fundamentali - hè chì avemu studià unu di i primi - parti dû discursu. Stu articulu hà da pruvà a cumprènniri ciò chì e quistione sò li rispose da un nome, è pinghje tuttu ciò chì hè cunnessi cu lu.

parti di discursu

Hè ùn sicretu chì in la lingua russa, tutte e parolle sò divisi in parti di discursu - grande gruppi à ch'elli scrivenu da uni pochi di cintunari di migghiara di e parolle. Quelli chì, à volta, sò divisi in indipendente è serviziu. Stu hè cunnisciutu da i Curriculum la scola. Ma, ùn hè difficiule à puntu chì i banni siparati of speech usatu in u prucedimentu di più à spessu di serviziu. Tuttavia, e senza li hè impussibile di dì: - quì sò terrific n'u, particeddi, pripusizzioni e accussì on. All di noi sò abbituatu cù a parolla. Nome à mezu à elli serà u duminanti. Perchè stu hè cusì, si vi pò discutitu sottu.

parte indipendente of speech: nome

So, ciò chì hè un nome? Giniralmenti, lu sonu di la palora stissa mosciani u so etimulugia - "esisti." Cusì, si punti à un oggettu. Infatti, u nome c'è un oggettu. Ma hè solu conditionally. Sutta lu cuncettu di l 'oggettu si significa micca solu tangible, ma puru ogni Certu, emozioni. Stu diventa chjaru quandu noi ti capisce, chì e quistione sò li rispose da un nome. Giniralmenti, hè ùn hè micca difficiule. Basta à dumandà à qualchissia à Cognome calcosa "nome", è vi vene à menti u di massa di uggetti. Cusì, sta parte di u discursu si riferisce à un oggettu, tangible o micca - è ùn conta. In una parolla, li paroli sunnu tutti intornu à noi.

custioni paroli

Assai genti dumandu circa ciò chì e quistione sò li rispose da un nome. Hè beddu banale, perchè u bisognu di circà à ogni uggettu e malati dumandu se: "Cosa hè sta?" Quella d'tutti. Paroli in discursu risponde à dui quistione fundamentale: "Quale hè?" È "ciò chì?". Lu primu tipu di quistioni, veni usatu pi nnicari un oggettu vivant, û umanu, animale; la secunna si pò crià in tutte e altre cause. Incidentally, un fattu ntirissanti. In inglese campà è ànimu cunzidiratu solu un omu.

login nome

Cum'è ogni altra parte di discursu, u nome hà certi paràmetri usatu pi chiamau lu. Didàttica, stu casu, - unu di i principali di cunnessione di sta parte. Hè caratteru Ersatz. Declination - dipende di u tippu è fine di u nome. Sti dui carattaristichi hà da esse trattatu da fora. valore nome pò dipennunu u tipu. In la lingua Russian ci sò casi induve, malgradu u so obviousness, à parè soiu u dirittu tipu d 'ariu difficiule. U numeru, forma indipendente singulari o plurali di i paroli.

affixes paroli

Facirmenti sta parte di u discursu hè, in fatti, dui parametri principal - la dicadenza e la murtalità. Da ciò chì valurizeghja si piglià, dipennunu ciò chì e quistione sò li rispose da un nome. I reguli di u lingua Russian capiri chi ci hè un sei casi, û dative, vocative, pluriel, genitive, funnamintali, prepositional. In la scola elementari, tanti di li ampara da cù a rima di luce, a cui li primi littri di l 'parole parrari singulari: "Ivan datu nascita à una ragazza, urdinò à interattiva un diaper." Solu in sti casi chì pò esse un nome. tavula quistione m'aiuti vo a cuntari a parolla è casu.

declension of paroli

Giniralmenti, lu chiamavanu trè declinations: a prima, seconda è terza. U primu gruppu include tutti i paroli di geniri masculinu finiscinu in -a -n. Per una seconda paroli caratteristica declination masculi e masculine cu disinenzi -e -o, o zeru. L'ùrtima gruppu include la parola di geniri fimmininu cu -b à a fine. Parechje ùn sò capaci à definisce à chì gruppu un particulare nome. Esempii vi aiuta à scioglie stu. First diclinazioni - la palora "air", "matri", è cetara è cetara, u sicondu - "Elephant", "fenêtre", "cavaddu", u terzu - "matri", "Notte". Pràtica, tutti i trè di sti asempi, vi ponu parè soiu chì di i gruppi cumprendi un nome.

Paroli in discursu

As digià nutari, sta parte di u discursu - unu di i più pupulari. Stu hè facili spiigheti, perchè noi pò avà chjama ogni nome. Esempii pò èssiri assai diffirenti - da ciò chì no circundà, à ogni pinzeru o idea chì hè ghjuntu à la testa. Cusì, ci hè facile à vede perchè sta parte di u discursu hè cusì impurtante in a nostra vita, è si tratta di u studiu di tanti. By e grande tuttu u pòpulu - qualle i paroli - ànimu uggetti. Per esempiu, sottu u nomu si rifirisci a na pirsuna vivant, chi significa chi tutti i nomi pirsunali scrivenu dinù à sta parte di u discursu. Si pò esse cunclusu chì, senza u nome hè impussibile a raghjone.

Rolu in una sintenza

Prupone, su e parolle. Sostantivo - hè unu di i so spichji principale. Si pò piglià à parechji parti pussibili. Didàttica, comu spissu succèri, ci hè u più grossu di i sintenza - sughjettu. Tuttavia, sta parolla deve esse in lu casu di dative, dì à risponde à la quistioni "ciò chì?" O "Quale hè?". Seconda, u nome pò addivintari cumplementari. Quì si pò esse in ogni casu, per in aghjunta à u dative. In casi rari, quandu ùn ci hè nimu verbu, un nome ponu piglià nantu à u rollu di u predicate. Unu di l 'esempiu di più sèmplice hè a sintenza "È -' omu '' unni lu pronomi" iddu "- u sughjettu è u nome" omu "ghjoca u rollu di una predicate.

Analisi di u nome

Spessu ci hè un postu in u quali vo vulete purtà fora un analisi info di a parolla. Ci analyse tutti i punti.

  1. Vi tocca à specificà a parolla, per ciò chì parti di cuncerna discursu. In u nostru casu, hè un nome, significato, difinizzioni, ànimu l 'oggettu, o micca. It S'avissi a nutari ca a voti opere l'autore fattu fora di u cuntestu, è a stessa pò dì qualcosa cumplitamenti differente. Sfurtunatamente, chi a fari 'na tali manera, la dicisioni dritta ci.
  2. A seconda comma hè necessariu di fà a nostra frasa nome, chì definiscenu quistioni. Also specificà u furmulariu nizziali - in casu dative plural. Sè ci hè micca numaru sola, cume a parolla "lis", usatu in u plurali.
  3. U terzu comma indica caratteristiche mutable è immutable. Lu secunnu gruppu include inducement, b. U primu - è u numaru di morti. L'urtimu cosa chì deve esse abulita, - un rolu di sintassi di e parolle in una sintenza. Di chistu è na cumminazzioni di e parolle, a quistione hè dumandatu, pi mmenzu di li quali hè dicisa, "cui" hè un nome à una sintenza.

In ordine di fà bè u analisi, vi tocca à andate i cuncetti è sapè a upirari elli. In più, u bisognu di avè un cusì-chiamatu intuizione, ca m'aiuti a difiniri lu rolu di u nome in u filaru è dumandu bè i quistioni.

esempi di geniri

Calchì volta hè difficiule di definisce u sensu di un nome di i raghjoni chì tantu luntanu vi sò mai scontra incù una tale parolla. In issu ci hè propriu nenti a scantati, picchì la lingua russa hè tantu riccu chi nimu parsona ùn pò cunnosce tutte e parolle si usa. Stu spiciali termini, forma lucali è parolla. Di sicuru, e parolle cumuna ponu "induvinà" lu. Puru, per esempiu, a parolla "classi" - un nome? Micca sempre.

Iè, nant'à l 'unu a manu, si pò dì la stanza di lu studiu, e su' altru, un tribunale valori circa nunda, è stu ùn hè micca un nome è interiezione. Stu Naturarmenti chì a ditarminazioni di ciò chì parti di l 'idiomi a parolla apparteni è ciò chì ùn si conta, hè pussibili solu in lu cuntestu. Tuttavia, a maiò parti di i nomi suschesvitelnyh hannu lu stissu valuri.

cunchiusioni

In cunclusioni noi ci vole dì chì tutti i populi Russian deve cunnosce a so lingua. Per disgrazia, malgradu u fattu chì u so studiu hè datu un postu particulare in la Curriculum scola, la maggiuranza di genti, in u nostru paese ùn sapete cumu a arrangé bè u stress, è scrive sbagli. A storia di a litteratura elementari, piuttostu cà in i scienzi. U sistemu si sviluppau hè micca solu a la scola, ma dinù di educazzioni supiriuri ùn garantiri lu liveddu di a cunniscenza, chì duvia esse ogni citatinu. In più casi, si dipende da a persona à persona, da u so laziu à amparà à parlà è scrive currettamente. Di sicuru, assai dipende di a cultura di l 'ambienti di lingua in cui crescente e persone struitu. Cusì, un tentativu fu purtatu, u risultatu di u quali indettatu quì chì u zitellu chì cresce à parenti competently parlà hannu una simpatia à ricaccià i so pinsamenti mustra chè i so pari, fù allivatu in un ambiente lingua di più disegni. Accussì, putemu cunchiùdiri ca la cultura assassini di l 'omu hè messa in zitiddina è definisce largamente cumu si sarà scriva in lu futuru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.