FurmazzioniLingue

E parolle cù radiche "Lag" - "casciuni": esempii è e règule libera

U studiu di i lingua russa - unu di u corsu di u programma aducativi a scola. Quasi tuttu ondeci studianti sò travaglià à migliurà a so lingua parrata e scritta. Perciò sta hè sempre avè datti per parechje raghjone. Didàttica, ghjè abbastanza difficiule di amparà a so lingua materna. U subconscious detta un tali cosa: "Ogni lingua hè nativu, tantu da predefinitu, I sempre dì la cosa destra". Chì qualchì volta ùn hè micca u casu. A seconda ragiuni pò esse u reluctance è studianti truvai tràttanu. In ogni casu, u errore più cumuna hè un manifestu dichjarazione di u Dio, usu scunnusciutu di e parolle, è scrivendu una varietà di grammatica, generale è numarosi stylistic.

Stu articulu analizà i sbagli più cumuna assuciata cu l 'usu di li formi parolla, più di cui dipennunu nant'à a ràdica. Fà noi copre i principii di multilinguism -lag-, -lozh-. Esempii di numarosi in e parolle cù tali radiche sò trovu cutidianu.

Cosa hè a radica

A parolla hè custituita di l 'accussì-chiamatu morphème - qualche parolla. Stu include i paghjini prefissu, ràdica, suffissu è suffissu. Root - sta hè una morphème ubligatorie. A parola ùn pò cuntene ogni prefissu o suffissu e hannu un paghjini zeru (in fatti, ùn hè micca), cum'è a parolla "matri". Ci sunnu dui tipi di radiche: pirmanenti e multilinguism. In u primu casu, la forma di la radica ferma finz'a a parolla diclinazioni su casi. In u secondu casu, canciannu a forma di a parolla stessa hè scambiatu unité. Ghjè perchè e parolle hannu un valuri di cumune, ma l 'usu attuale di differente règuli grammaticali. Un esempiu di parcussione di e parolle di u -lag- ràdica, -lozh-. Avemu li aduprà ogni ghjornu in a so lingua parrata e scritta.

Perchè canciari lu scalzà

Facirmenti, i radichi di u parolle ponu esse cambiatu da e parolle di a calata di u persunale. Perchè hè stu fattu? Per esempiu, radiche multilinguism -lag-, -lozh- spiega u regulamentu di la lingua russa. Sì tù à pruvà di fà più cose fora la causa di mudificà u morphème principale, hè facile à vede chì u mutivu si trova in una scelta larga di e parolle sìngulu-ràdica. In altre parolle, in la lingua russa sò troppu assai e parolle chi hannu formi diversi, ma simili in u sensu di u valore. Comu n'asempiu, guardà e parolle nantu -lag-, -lozh-. In a versione più cumuna di u morphème usatu a parolla "mette" o simile. Parolla c'è un associu di oggetti in un locu o in un unità.

Ghjesù hè u listessu ràdica com'è a parolla "licinziarisi". Cù i so Pronuncia di la prima cosa vene à menti hè una prova di ogni opere. Per esempiu, "liggenni di te". Tuttavia, quannu la diffirenza apparenti prima e parolle mi sò simile in lu significatu. Tutti dui si rifiriscinu a li cumminazzioni di oggetti (in u primu casu di quarchi cosa materiale, in u sicondu - l 'agghiunta di u traduttore in sìllabbi, è cetara è cetara). Giniralmenti, per -lozh- radiche -lag- solitu ditirminatu locu, ma circa lu tardu.

Roots interleaved

À a scola, u lizioni di i lingua russa in la criazzioni rùbbrica parolla hè studiatu in qualchi tecnica sta rùbbrica comu lu scalzà interleaved. U mutivu di sta hè chì i studianti fà sbagli quandu cù elli. À mezu à i più recognizable di i radichi pò esse chjamatu -rost-, -rast-, -gor-, -gar- e radiche -lag- -lozh-. Esempii pò purtari indefinitely, perchè ci sò sicuru tali e parolle, una forma di u quali hè una radica scambiatu.

Ci si pare chì s'è vo sapiri comu si pronuncia e parolle, i prublemi cù i scritti di i morphème ùn deve esse. Sfurtunatamente, issu ùn hè micca u casu. In certi casi si vole à dumandà à i cartulari à chì ci hè a materia à l 'usu di l' radiche.

règuli

Accussì comu tutta la Curriculum a scola, in a lingua Russian ci sò reguli. Iddi asista in tutte e rùbbriche, principianu cù u generale finisci e scrittura. Morphemics micca eccessione. Siccomu l 'articulu, avemu da lagnà si radichi -lag-, -lozh-, u duminiu sarà poi per elli. Per più lucca para multilinguism hannu una grande quantità di infurmazioni in u Letteratura trash. Hè impurtante à nutà chì a lingua russa - hè unu di i pochi di muri induve u wording di i reguli ùn hè necessariu di nzignarisilli. I più impurtanti - hè à capisce u sensu è pudè dumandà u sapè fà in a pratica. Nustanti chissu, regule sò poi per tutte e di situazzioni, fora di l 'chiaru.

Duminiu di -lag-, -lozh-

In -lag- ortografia Russian, -lozh- règula decisa locu. U so wording hè a siguenti: se na vucali senza accentu hè davanti à u lettera "G", scrivi "nu". In u casu chì hè a lettera "aspra" avissi a scrìviri "O". A regula hè abbastanza sèmplice è facili da sapere, s'ella hè solu per via chì nantu à sente e parolle di e radiche multilinguism -lag-, -lozh-. Esempii sò dinù cunfusione: fà, ripone, fà, cumpòniri, è cetara è cetara.

In i reguli, cum'è tuttu in a vita, ci sò eccezzioni, ma chì l'pinghje hè più tardi. Allura, avissi a smetti ricordu stu duminiu è à esse sicuru di l'usu di a parolla.

Features di l 'usu di a radica

You francisata troppu forsi già vidisti chì tutte e di l 'esempi stati mangiare cu prifissi. Quissa hè a funzione principale. E parolle cù i -lag- ràdica, ùn -lozh- usatu senza platformers unité. Nantu stu particulare qualchi scurdati, favurèvuli à turnu innaccittevuli à l 'usu di a parola. U solu foras hè a parolla "ghjàcenu." In tutte e altre cause, in e parolle di una -lozh-, -lag- règula stati chì vi tocca à aduprà stimulus. Nant'à sta funzione deve pagà particulari attinzioni, postu chì hè à spessu culminata da parechje persone. L'usu di ste radiche cù alternation senza prifissi - u sbagghiu più cumuna in discursu. Pari chì ugnunu hà intesu à u mìnimu una volta l 'parole "lasciatu" è cetara è cetara. St'usu hè micca u dirittu. Pi rifèririsi a sta azzione deve esse à aduprà a parolla rimpiazzà "mette" è forma parolla.

eccessione Root interleaved

Sopra à lu statu discutitu quantu à formulate un duminiu di -lag-, -lozh-. Esempii sò scritta, però, ci fù dettu circa l 'eccezzioni. Ci hè una parolla - un "awning". Quì, cum'è no avemu vistu, prima di l 'lettera "d" hè "in u". It S'avissi a nutari chi sottu à u caratteru vucali ùn hè micca à a ràdica, è hà lu po- prefissu. Vale à dì, chì tutti i cundizioni, ma la cosa principali - l 'usu di lettere in cunfurmità cù u duminiu.

Cosa hè un "sipariu"? In u dizionari datu valori è lu valuri di: un sipariu chi obscures lu lettu. Oghje stu pezzu di mubiglia pò esse trovu quannu chì in i paesi, da u quali si pò cunclusu chì a parolla fù usata in i tempi antichi, quandu ùn ci sò arritirata tali reguli scritti.

errori Basic cù l 'usu di l' radiche

Facirmenti, micca solu i studienti, ma dinò di parechji populi di u nostru paese sò battennusi à risista cu lu compitu di curretta di e rispettu di li règuli funnamintali di la grammatica. parolle Mispronounced, viulati u so stile, chì ùn hè pigliatu in contu ciò chì li règuli d '. Cusì, a nostra radiche -lag- -lozh- più "a paura" di a cunsumazione senza prifissi. Sfurtunatamente, issu duminiu hè accadutu da parechji. à spessu unu pò sente cum'è "forma parolla" categoria "lasciatu", "metti" è cetara è cetara. In più, i sarsa in issi "parolle" comu prisenta incorrectly - à la vucali ràdica. Si deve esse rammintai chì sta hè innaccittevuli a li aduprà in ogni casu. Sè vo vulete mette qualcosa, si pò dinù "mette" chì hè, per utilizà un sinonimu, l 'usu di u quali hè permissible. Un altru di tali Edizione pò esse cunsidarati com'è a parolla "pianta".

Nunustanti lu fattu ca ufficiarmenti hè permissible per ellu à avè un più currettu forma - "pianta". Lu primu tipu di friquintimenti usatu nanzu, forsi è chì hè per quessa ci era sempre stanza in u nostru discursu per ellu.

How to evitari sbagli

Assai genti dumandu circa come si parla bè. A risposta hè abbastanza sèmplice: vi tuccherà à leghje comu tanti libbra comu pussibili. mimoria Tempi di l 'omu hè almanaccatu in una tale manera chì occupa i cosi scunnisciutu è "poi addifenni l" elli a prima in i principali, e poi in la memoria di-longu andà. In autri paroli, dopu à leghje un libru cù certi di i nove parolle ch'elli vi falsi "praticà" in a memoria. Cunzulidazioni ne sarà in autumàticu, comu la psicoluggìa umanu hè custruitu suprattuttu nant'à un mimetisimu. Brain sarà irraziunali à "zeppa" u novu e parolle in u vostru discorsu, tantu chì e parolle seranu à pocu in contu in lu lessicu è vi stà ci spentu. Quandu si vene davanti à u scrittu, ùn viaghja nunda, miccanisimu visuale di dì - u parolla sarà scritta da stessa. In lu discursu, in ordine di evitari sbagli simile, chì sò statu discrittu sopra, u listessu cunsigliu. Un altru, per via cuntruversu, u Cunsigliu si comporta altri. Prubbabbirmenti intornu à voi ùn ci sò persone chì aduprà certe parolle incorrectly. li currèggiri, vo ùn vi solu rammintà stessi di l 'curretta, ma dinù a' aiutu 'altri.

cunchiusioni

L'articulu hat i reguli di usu -lag- radiche -lozh-, li siquenti sunnu asempî di e parolle in ch'elli sò cuntinutu. Si deve dinù esse dettu chì i lingua russa - i più difficiuli di a lu munnu. No 'àutri educazione linguistica ùn hè micca un tali sistema di cumunicazioni è cumplessu u persunale di e parolle, numari, a nascita. Chì hè per quessa ch'ella hè impussibile à sapè tuttu à i sparì. U Populu ùn hè necessariu. Self-rispettu 'omu, frà altre cose, distingui i capacità di parlà competently è coherently. À amparà sta, ùn anu à pusà per ghjorni di dizionari è babbone - sta dimarchja ùn pruducia i risultati pusitivi. Abbastanza leghje rigulari li libbra e di cumunicà in una lingua chì ci aiuta à tena degnu. Sè vo vulete amparà à parlà a lingua littiraria, vi ponu visità i Corsi di lingua - sta hè una assai e pratiche à migliurà la lingua.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.