GirateIndicazione

Truppa "Artek". Camp Baracca l' "Artek". Crimea, campu di i zitelli "Artek"

"Artek" - di truppa mpurtanza ntirnazziunali, situatu nantu à l 'Italia meridiunali , costa di Crimea. In i tempi Suviètica, centru di u Letteratura fù positioned cum'è u più prestigiosu di truppa per i zitelli, u los carta di l 'urganizzazzioni pioniere. On en vacances à stu spettaculu postu vi pò discutitu in stu articulu.

insignamentu

Induve hè u campu "Artek"? Hè situatu in a vicinanza di Gurzuf, in la parti miridiunali di la pinìsula Crimean. La costa Mari Neru hè differente è tremenda bellezza tira i turisti da tutti nantu à u mondu. U campu hè situatu 12 chilometri da a cità leia di Yalta. Si occupa un spaziu di 208 ettari, di cui 102 ettari sò spaziu verde - parchi e chiazzi. Da l 'Ayu-Dag à Gurzuf urbanu e sette di chilomitri di costa si stendi da spiaggia, l'i zitelli. À Tokyo, u cità in u 2000, campu d'una i zitelli "Artek" hè statu ricunnisciutu cum'è u megliu à mezu à i 100.000 cum'è centri in u restu di u pianeta 50.000 i paesi.

U nomu di u campu

"Artek" - lu campu, te u so nomu à u locu. Center i zitelli l'hè situatu supra li rivi di lu ciumi Artek in u listessu particulate. Ci sò diverse opinioni supra l 'urìggini di lu signu "Artek". Certi circadori cridiri ca lu ricolla à e parolle Grecu «άρκτος» (cuteddu), o «oρτύκια» (vola). In la fonti stòrichi Arab ci hè una minzioni di u paese abitata da Russ "Artania" si trova in la Russia Mari Neru.

In u centru di versione l'Letteratura pupulari di urìggini "vola" di lu nomu di lu campu. Ci hè una canzona chjamata "Artek - Isula ghiveci". Sta sprissioni stadda ripete stabiliu in u lessicu di a bravezza è travagliadori campu l 'l'i zitelli.

storia

campu i primi "Artek" in Crimea Sanatorium svorgi urigginariamenti a funzione di i zitelli malatu: tuberculosis. L'iniziativa di creà un istitutu listessu appartenant da Zinovy Petrovich Soloviev, Prisidenti di a sucietà "Cross Red" in Russia. First campu apertu e so porte a ghjovana invitati in 1925, u 16 di ghjugnu. In la prima passata, "Artek" fù visitatu da 80 zitelli di a Crimea, Ivanovo-Voznesensk e Mosca. In 1926, ci eranu invitati straniera - i piunieri di Germania.

Artekovtsy urigginariamenti vissutu in tende di tela. Dui anni dopu, in u campu ci era capanne, sculture. 30 anni di l 'ùrtimu sèculu sò marcati di i "Artek" l' erection di l 'espace invernu in lu Parcu suprana. In u 1936, piunieri ghjunse à i purtàvanu truppa-ordine attribuitu volti guvernu, è in 1937 - l 'invitati da a Spagna.

In l 'anni, difficiule di la Secunna Guerra Mundiali u campu vinni evacuata a Stalingrad, è più tardi - à la cità di Belokurikha di u Territory Altai. In lu 1944, dopu la libbirazzioni di Crimea da occupazione nazzista, "Artek" accuminciau a ritruvà. In u 1945, à u spaziu campu fù cresce a prisentazione di grannizza.

Dapoi u 1969, l ' "Artek" - un campu induve ci sò 3 centri salute, 150 palazzi di vari scopi, u cosita attellu "Artekfilm", la scola, stadiu, 3 bagnatoghi di natari è parechji libero.

abbianu rinumatu

Camp artistes "Artek" chì in i tempi Soviet fù cunsidaratu rinumatu Bonus di rializazioni spiciali in educazione è a vita publica di u paese, pigliò circa 27.000 i zitelli annu. invitati onorariu di u campu addiventa na pirsuna, cunnisciuta di u mondu: dRtaua Lev, Tereshkova Valentina, Tal Michael, Spok Bendzhamin, Ho Chi Minh City, Palmiro Togliatti, Skoblikov Lydia Schmidt Ottu, Dzhavaharlal acqua, Khrushchev, Nikita, Kekkonen Urho, Meccia Indira, Gagarin Yuri, Brezhnev , Leonid, Jean-Bedel Bokassa. In u 1983, in July, in "Artek" I ghjuntu American Samantha Smith.

Per un longu tempu, "Artek" era un locu d 'accuglienza di delegations da i paesi vicinu e luntanu u strangeru.

A storia di a "Artek" mudernu

"Artek" - un campu appartenini à l 'Ucraina, finu à pocu tempu fà (di marzu di u 2014). In lu for free, o à una basa subsidizes ripusava i zitelli da a famigghi ddu mischinu, lu cacciatu, orfani, è i zitelli di talentu. costu piena di vivant à "Artek" per trè settimane hè $ 1050-2150. Anni recenti sò stata difficiule per centru di issu zitelli, ch'ellu hà cessatu di esse à l'annata, a statina a so occupant arrivatu solu 75%.

Avà in "Artek" novi campi, parechji di i quali sò prughjettu di cunvertisce in Pensioni a famiglia è li centri di ghjuventù. In u 2008, in September, hè statu annunziatu chi campu a famosa di i zitelli sarà la basi di furmazione di u squadra Olympic naziunale. Sti prugetti ùn vene è veru, ma in u 2009 u diritturi ginirali di "Artek" Novozhilov Boris dettu chì per via di prublemi cù i financing nel dû centru a l'i zitelli ponu esse chjusu per sempre. U campu veru firmatu u travagliu, è u so capu in corpu prutesta di fami. In u 2009, u rallye in favori di "Artek" si tinia in a Mosca. Hè statu organizatu nant'à l 'azzione di u pòpulu in u so tempu, Riposare in campu.

esempiu

"Artek" - un campu incù una struttura cumplessa e si, chi cambia longu incù u sviluppu di a centru di lu 'figghi. À u mumentu di u crollu di l "Artek" Unioni Suviètica, inclusa cinque campi, chì pudia riceve 10 Micaellu pioniere "Cypress", "francesi", "Seaside", "muntagna" è "mari". Sta struttura campau nzinu a oggi, ma avà u anzianu Fulbertu pioniere canusciutu comu campi di i zitelli, è custruisce "Riverside" è "Mountain" chiamatu calculus campi. In più, in u "Artek" ci sò dui Chalets "Krinichki" è "Dubrava."

Museums "Artek"

A assai di attrazioni si trovanu nant'à u territoriu di Baracca International l'Center "Artek". U campu hà parechji musei. U più anticu di li - storia lucali - hà campatu dipoi u 1936.

Guests "Artek" attrae sempre Aerospace exposition, creatu u tistimoniu di Yuri Gagarin. Quì si pò vede u megliu bathing di astronauts Cambia - Leonova Alekseya è Gagarina Yuriya, è studià i usato esistenti, chi di furmazioni u prima astronauts.

U "Museu di la storia di Artek", chi apertu in u 1975, pò esse trovu nant'à u principale fasi di u sviluppu di u campu, vede i doni cunzignata ô centru di l 'parechji invitati è delegations l'zitelli.

I cchiù picciotti n'avianu museu in "Artek" - "exposition Sea." U so spusizioni dici circa la storia di la flotta Russian.

ogetti storichi

Prima di l 'umanità, un vastu territoriu, in u quali l' argento "Artek" (u images vi pò vede in issu articulu), appartinni a nubiltà di classi differente. Costruiu in 1903, u palazzu di Suuk-Su tistimunianza à issu. Stu bastimentu storicu in 1937, fù incluse in "Artek". Avà ci sò cuncerti era guardata è fistivi, riunioni è altri organizatu.

A cappa di famiglia di i patroni duminiu - Solovevoy Olgi è bérezina Vladimira - canzona fù custruitu in li tempi suvièticu. Avà, u locu inhumation scassa, si pò vede un fresque raffigurante St. Vladimir è Olga nant'à u so muri.

Parechje antichi monumenti architetturale cunsirvatu in u territoriu di "Artek": albergo "Nest l'Eagle", un bastimentu a lea di u situ, serra, e àutri beni-stanza. Iddi foru custruiti in lu canciu di seculu XIX-XX.

Ancu più vechji edifizii hè situatu in a parti urientali di u campu. I so nomi sò assuciati incù u nomi di u patroni di tarra lucali: Metalnikov, Wiener, Nicolaï Anders av Hartwiss, Silence, Olizara. Avà i palazzi cuntinuà à viaghjanu cum'è un spaziu di bisogni ecunomica è culturale.

In a parti uccidintali di l ' "Artek" vi pò imprissioni i ruvini di u furtezza genuvese, chì prutegge la costa search duranti lu pirìudu di l' XI à XV sèculu. U scogliu Dzhenevez Kaya, unni vinni funnatu bastimentu, periudu cunsirvatu appinzunati à fighjulatu u mare.

bellezza naturale

Ayu-Dag o Bear Mountain - un situ turistica pupulare è un simbulu di a costa miritiunali di Crimea. finite urientali di l ' "Artek" nnû in ellu. À ringrazià à stu campu, montagna, prutetta da u forti ventu ciuscia da u mare. Ayu-Dag hè aiutata entrenched in la menti di artekovtsev comu parti di l 'a cultura è a vita di u famosu campu. I primi abitanti di "Artek" a cavadduzzu sta muntagna è in lu vastu iunti di liccia Centennial chì cresce in i furesti di Ayu-Dag, lascendu i missaghji di u dopu passata. Bear-muntagna didicatu canti è puemi.

In i libri Ilinoy Eleny "Bear Mountain" è "U Panorama Altezza" contàt de su lu aventure di artekovtsev mentri randonnée à la muntagna. Ceppu - un appillazioni simbolichi di u Ayu-Dag - addivintau unu di i cuscini campu "Artek", a ricèvenu cum'è un rigalu hè statu un gran 'onuri di l' invitati di u campu. Comic rituali "Cunsecrazione à Artekovtsy" hè sempre tradizione tinia u pedi di u famosu muntagna.

"Artek" vicinato campu hè studiata cù dui falaises mari. Iddi sunnu chiamati "Adalary", è ch'elli sò dinù un simbulu di la pinisula Crimean. Ogni unità à a fine di passata hè tradizione fotografiatu contra l 'industria di issi scogli.

Nutevuli dinù "Chaliapin scogliu" è "Pushkin cummigghiau." Sti siti assignalati liata à a vita ogni ghjornu di i nostri dui granni paisani.

parchi

True urnamentu di centru l'Letteratura internaziunali sò parchi. Iddi datu mpurtanza lu valuri di ancu u fundatore di u campu - Soloviev. custruzzioni Park messe davanti à la custruzioni di leia salute di un i zitelli in u antigen "Artek". Camp Crimean splinnuri naturale chì hè culpisce in u so culori è a diversità, studiata cù diversi tipi di arbusti e arbuli. Supra lu tirritoriu di "Artek" crisciri chianti è u làriciu, i cedri è cyprès, Magnolia è oleander. Here alivetu bottu 'alivi e lillà fioritura parfumatu. pista ruelle, è spugna in curlicue rinfurzata siluette stringent scala petra. Parchi "Artek" pienu di cespugli tagliata in forma di l 'animali tasca, ch'elli sò veri labirintu, verde, à quali si pò parlà ch'è persu.

In l ' "Garden di Friendship", situatu nantu à u territoriu di u campu "capiddi", crescente 48 cedri posti da i zitelli da quaranta-ottu paesi. Iddi up pace è amicizia frà i populi di diversi nazzioni.

parchi Artek sò munumenti di paisaghju, arte.

"Artek" in l 'arti sinemà

Dapoi a creazione di "Artek" statu usatu primura di Info filmi differente. Cù una bundanza di i beddi ghjorni à l 'annu, una varietà di a flora esoticu, tarrenu muntagnosa, una maraviglia, spiaggia, close ramu di l' scolastica Film Studio e ghjente campu, costa Crimean una senza l'Letteratura "Artek" hè divintatu una distinazione favuritu di i pruduttori di gnustrii. Quì, piglià pictures, "Captain Di Sangue", " 'Imperu di i pirati", "Andromeda", "e di Tri", "Matchmakers-4", "Bonghjornu, figghi!", "Troia", "In Search di Captain Grant" è assai 'altri.

Cosa vi tuccherà à fà a mandà u zitellu in u Crimea?

campu i zitelli di "Artek" invitatu hospitably a ripusari ognunu. Sti ragazzi sò accettatu u mediu di 10 à 16 anni, frà. Da ghjugnu à settembre (duranti l 'istati) quì pò i sciali i zitelli da 9 à 16 anni. Prima di l 'arrivu di l' artistes carusi deve esse pagatu in piena da trasferimentu banca o di manciari. I zitelli davanti à muvimenti di u campu deve esse sottumessu à medical examination in-tremenda, u risultatu di u quali hà da esse un campionu Artek carta medicale. Also, vi tuccherà à fà una photocopieur di u vostru passaportu, o certificatu nascita.

On ghjunta in u campu i ghjovani oghji tocca à prisentà incù: duie paghje di scarpi di i staghjoni (da uttobre à aprile - waterproof è calda), pantofule murale, scarpi passione, baigner, è TRACKSUITS, lumière. Dinù, i zitelli deve esse cù muri bonus: sapone, toothbrushes, favi e panni. "Artek" - truppa Crimean clima Salubre chì vi hannu un impattu benefica u salute è binistà di i vostri figlioli.

Come arrivare a l ' "Artek"?

U tempurale tirritoriu di 208 ettari di "Artek". Map campu curtisia à esplurà a stu articulu. To get a centru di issu zitelli, prima di ghjunghja in a cità di Leopoli. L 'arrivu di l' amministrazzioni campu deve mintuvà in anticipu - up à 7 ghjorni prima di ghjunghja. Duvia esse infurmatu in scrittura circa u tempu di ghjunghja, numaru di ghjente, numeru volu, o numeru di furmà e carru. Allora vi vi esse salutati, pigliata à u campu, è s'ellu vole, furnissi ospiti è vagnatu di l 'hôtel-basatu Center Baracca l'Jugend "Artek" in Crimea. Vi ci vole vene à usu ind'a lu tempu renseigné in u làscia. biglietti campanile hè acquistatu à u dannu di i visitori di u campu. "Artek" - lu campu, chi avis u laziu à rallentà periculu ellu à visita.

Tempu è costu di vita

U costu di truppa "Artek", chi hè, vivono in lu cuntestu secondu u mumentu di a annata è numeru di ghjorni passati in lu. lunghezza Standard di sughjornu in u ICC - 21 ghjorni. Accommodation per trè settimane in u periodu da dicembre à maghju, ti costa 27,000 rubles. U prezzu di u campu à ghjugnu è settembre ranged da 35,000 rubles. sin'à 49.000 rubles di lu stissu pirìudu. U più cari sò di lugliu è d'aostu e culturali, u prezzu arrivatu 60,000 rubles di 21 ghjorni. Sè un ziteddu, per qualunque mutivu, vi lassu lu campu a mane, i soldi overpaid ghjorni, ùn sò di ritornu. "Artek" - lu campu, prices, accommodation, chì sò abbastanza altu, ma ch'elli sò a causa fraud nant'à u mantinimentu è u sviluppu di u ICC.

servizii Additional campu "Artek"

In aghjunta à intrattenimentu è funzioni culturali ICC "Artek" s'impegna à:

  • In u casu di malatia l'aide à furniscia iddu cu cibu e cura medicale spone à u ripresa.
  • Derà forma picculu stanzi di i staghjoni (fora di mutanni, scarpi è cappelli).
  • Esse rispunsevuli di a robba più à a dispusizione càmmara a pruvista.
  • Assicurà a sincerità di fondi chì vene cun elli un zitellu. Per fà quessa, u nomu di tutti li stanzi start up un contu parsunale. Money hè scunnisciuti à a richiesta di i zitelli. U numeru chi hà da esse cun voi chiaru, deve esse abbastanza per l 'acquistu di ricordi, ritratta, visita lu café è nant'à i spesi ritornu.
  • Cù u funziunamentu di a scola incù un travagghiu u travagliu cincu-ghjornu. Scarpe ùn vi sarà datu à i zitelli. Per dava vi tuccherà à fà un film, è penna.

U significatu internaziunale di "Artek"

Ogni annu, campu i primi "Artek" i zitelli visitatu da a truppa differente. In u 1977, l 'invitati di u festivale «Mai ùn ci sarà sempre suli" erani i zitelli da u paesi 107-M u pianeta! In la fini di 90 a tradizione à chjappà un tale evenimentu hè statu ripigliatu. Festival sottu u titulu di "A Canzona di scambià u mondu per u megliu" ogni annu riceve i visitori da tutti nantu à u mondu. In u 2007, l 'annu l' eventu fù visitatu da i zitelli da a trenta-sei paisi, 2009th - quaranta-sette. In l'annu 2009 hè statu previstu a aduttari i zitelli da a settanta sfarenti paesi. At tali festival sò trovu, spartuti l 'espirienza populu culturali e aducativi da intornu à u mondu sanu. À prupositu di u paesi cui rapprisintanti ghjuntu à i "Artek", include micca solu putenzi u spaziu post-Suviètica, ma tuttu u mondu (ancu qualchi statu esoticu). A parte più in tali evenimenti - à vede cumu prestu trovu una lingua cumuna, i zitelli da parechji paesi. Stu fattu impurtanti hè unu di i vucazioni ICC "Artek".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.