FurmazzioniEducazione è culleghji

A brevi retelling of "Cosa sò chianci cavallu" F. A. Abramova

literatura Soviet-èbbica nni desi assai di scrittori attalintati. Parechje di li scrissi lu paisi, circa lu cuntu a vita campagnola. Stu articulu hà da pruvà à fà un brevi retelling di «O chi chianci, cavallo, storia," scritti da F. A. Abramovym.

circa l 'auturi

In lu XX sèculu, diffusu cusì-chjamati, village, prosa. Idda ci hè significativu circa lu distinu di l'agricultori influinzatu da u prublema, ca nzinu a stu puntu era micca stata cusì prufunnamenti cupertu litteratura. Unu di i rapprisintanti di sta tendenza addivintò Fedor Aleksandrovich Abramov. Prima avemu cumincià una breve retelling di u racontu: "Cosa un lamentu, cavallo," avissi a diri circa lu autore di u travagliu.

a vita l'Writer hè cambiatu difficiule. In principiu di zitiddina, iddu accittò a perdita di u so babbu. A grande famiglia fù lassatu cu na sula matri. Pariva chi avissiru mai esse in gradu di acchianari fora di la puvirtà. Ma a so mamma, era una donna assai bravu e forti-ànima, arrinisciutu a stabbìliri un modu di vita e cu li figghi di lu poviru si trasfirìu a la "media".

U picciottu fu capaci à compie a scola primaria à u listessu tempu calmu successu. In a scola media è altu, ancu ampara micca, ma più tardi.

Dapoi u principiu di a guerra, ch'ellu fù dumandatu à u fronte. Participà à u cumbattu, ci fù feritu duie volte. Miracolosamente puntu. Lotta hè più in gradu hè a causa di i danni. Ma tempu ùn hè disfatta scritturi: si n'andò à studià à l 'Istitutu Minsk. Cusì, dopu à la guerra, si ricevutu educazione favella è divintatu un veru prufessiunale in u campu litterariu.

Ghjesù ùn firmavanu ci, è prestu una tesa studii.

Ùn ci hè micca dubbitu in a so opari u tema principale hè a vita di u paesi Russian. Iddu sapia avvinta firsthand. Tutti di u semplice a vita campagnola si discritta difficultà incù un'energia accuratezza. À traversu i so criazioni tutte e era capaci di scummigghiari chi prublemi tuttu lu viddanu Russian in u tempu.

prutagunista

A brevi retelling of "Cosa hè un lamentu, cavallo," principiu di Abramov cù una discrizzione di u cuntaturi. Nanzu à noi - un viddanu rusticu abitanti di tutta a so vita in lu so locu nativu. Iddu reminisces circa a so zitiddina quandu tuttu era differente. Avemu amparà chì u cavallu à i vechji ghjorni, era un veru veru in ogni famiglia. À traversu i so paisani u travagliu parmetta à i tempi difficiuli. Per quessa, ancu com'è una persona, lu prutagunista ùn vi scurdate issi animali forti. Da tempu à tempu si va à l 'prato induve si pascia è podcasti sti travagliadori dura incù u pane. Ci ponu chiamau a nostra cuntaturi comu un tipu-Tours è pirsuna cumpassioni.

Nant'à unu di quelli chì pare à u prato accadutu inaspettata. U nostru eroe, videndu u so cavallu pràticu Ryzhuhu chianci. Iddu righjoni: Cosa hè accadutu? Perchè cusì seguita di a so impurtanza: ùn u pane è ancu Cadinot pocu tagliata micca cusì cum'è percorsu in i so ochji. E poi u lettore ritrova una meraviglia: lu cavaddu si metti a parrari cu lu cuntaturi!

Ryzhuha

About ciò chì hà dittu lu mare &? A brevi retelling of "Cosa hè un lamentu, cavallo" vi cuntinuà u so dialogu cù a discrizzione di u parsunaghju principali. Ryzhuha i vechji pràticu cavalli Fun amparatu chì nanzu si stava assai megliu. Si gira fora chì i cavaddi holili è facianu nasciri. Ognunu cunzidiratu lu mo 'duviri prima di tuttu à nutriscia a so labourer - u cavaddu. U pruprietariu sè stessu è pussutu fame, ma u cavallu - mai. Dopu tuttu, hanu aiutatu à nutriscia u web famigghia di viddani. È dopu à una ghjurnata dura di u so animale si scontra à tutta a famiglia, diraschera, pasce è pianuri.

Dopu à dicennu sta storia, l 'altri, cavalli, Ryzhuha fù babbiàvanu. No unu criu lu, perchè ch'elli ùn vede lu tipu di vita è cunzidiratu tuttu u prighjuneru, sopra. ci era veramenti un avvene tali luminosu: Avà chì ugnunu hè aspittava di la virità di lu cuntaturi? A risposta à sta quistione serà più cortu retelling.

Perchè i cavaddi sera?

L'eroi ùn pudia dì colpu tutta a verità. Iddu reminisces circa a so zitellina è prifirutu Karke. U cuntaturi ricorda i tempi quandu u cavallu hè un simbulu in ogni casa. A brevi retelling of "Cosa sò chianci cavallu" cumprenni l 'episodiu. Lu primu ariupranu, abbillimentu nantu à u tettu, un racontu di fata - era tuttu circa i cavaddi. Iddi sò rispittati è timendu, prigheri à elli. Midi hè stata longa u simbulu principale di bona furtuna e successu.

Ancu dopu à vultà da a la guerra, l 'eroi ùn hè scurdatu di a so favourite Karko. Cosa tragedia hè nutizia à ellu chì u so cavallu hè micca di più! A brevi retelling of "Cosa sò chianci, cavallo," hè rinfurzata da infurmazioni circa chi a stu puntu lu autore include una storia differente prodottu. Sta tècnica si chjama u racontu in una storia.

Genti caru à l 'animale, l' eroi ùn pò cririri a so morte. È i ditagli di a so morte, è ùn ci purtà a taliallu. Si gira fora chì Karko nzinu a l 'ultimu ghjornu di la guerra, aiutò à parmetta e travagghiu duru. Ma u ghjornu di a vittoria di u dunatu più cum'è un goner, a cilibrari la fini di la guerra.

Eroi di un tempu micca pussutu ritruvà e ancu circava u so scanzari. Di sicuru, ùn pudia truvà qualcosa. Ma issa storia di un longu tempu curria in a so mimoria, è si cuntinueghja a nostra brevi retelling of "Cosa sò chianci cavaddu."

Luna.avi amara

Tutti stu conta lu prutagunista, mentri àutri cavaddi sò attesa di una risposta à a so quistione. Ma i nostri cuntaturi ùn sà ciò chì à dì à elli. On a unu a manu, iè, a vita era assai differente, cavalli valurizzatu e amatu. Ma avà, tuttu hè cambiatu. Amuri e rispettu di i cavaddi rimpiazzati machini sou soulless. A brevi retelling di u racontu: "Cosa un lamentu cavaddu", di sicuru ci vole prividia stu puntu fundamintali. A macchina ùn tuccherà à dispiaci di e nutriscia. I spizzò - ciclu lu. No spirituality:. Avà li cavaddi trovu una sustituiri, è bisogna circa li. Ch'elli ùn Patrunu nicissariu, cum'è nanzu.

Avemu quasi un puntu, chi vi compie una breve retelling of "Cosa sò chianci cavaddu." Ùn arditi à dì la verità, lu eroe face un 'aria di indiffirenza, cum'è s'è a solita i bestii, e dici chi in stu casu, senza banche ùn capisce.

risultatu

Nutriscia u so pani 'cumpagni, è, cù e so mani in a so sacchetti, sveltu sgambitteghja lassa prato. Ma u so cumpurtamentu finta. Ghjesù ùn pudia dì à u veru fondu, ùn vulianu a scunvurgìu lu cori com'è bestii cari.

A brevi retelling of "Cosa hè un lamentu, cavallo," Abramov sarà intazzati s'ellu ùn avemu micca numaru di u statu di u nostru eroe, quandu si n'andò. Si 'ntisi la virgogna è worthlessness. All perchè ch'ellu era assai nirbusu da issu cambiamentu in la vita di i cavalli, ma ch'ellu ùn pudia dì à elli tutta a verità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.