News è societàAmbiente

Prigiò City Magadan "strughja" è altri

Magadan ... Cosa agguattu in sta parolla? Kolyma nascenu davanti à i to ochji, u clima duri di u muntagne, l 'Taiga è u mare. È, di sicuru, à u spaziu campu prigiò à ogni passu. Giustu, la canzoni di Michael Krug è Vasya Oblomov circa Magadan. Ma ciò chì intreccia hè la cità u nordu è quanti prighjone à Magadan?

Brief a cità

Magadan - la cità più chjucu à u Far East. Distanza à Moscow circa 7 mila. Km. Hè un centru regiunale in a nord est di Russia, 'ncapu la spiaggia di lu golfu e lu golfu Gertner Nagaenva u Mari di Okhotsk.

A struttura di a cità, fora di lu Magadan include parechji paesi. It Dukcha, nivi, Snow Valley, Uptar è i paesi di SokoĹ, in chì ci hè un campu d 'aviazione internaziunale "Magadan".

Cumunicazione cù u mondu si trova solu par aria. Dunque u campu d 'aviazione hè chjamata "Golden Gate Kolyma". Ghjè cusì, perchè u trenu à Magadan ùn esisti micca, ùn ci Ùn vi pò arrivari da strada. Kolyma autostrada hè spessu chiusu: lu blurred da pioggia, si nevicato.

Internet-frombu battutu mai ùn viaghji quessa, i mail, ci sò di più di jazz. Tarreni vai per mesi, è qualchì volta ancu ùn ponu tuccà. A cità praticamente isolé da u mondu esternu.

A nascita di a cità

Magadan piglia u so urighjini da u luntanu 1930 di l 'ùrtimu sèculu, quannu la pruvincia accuminciau l' estrazzioni di e risorse naturale è d'oru. In u 1939, Magadan fu datu statutu di a cità. U sviluppu di dipositi d 'oru, oltri a la custruzzioni di la cità e lu autostrada Kolyma statu purtatu li forzi prigiuneri più pulitica.

Unu d 'iddi era S. P. Korolev, u criatori, célèbre-munnu di Populu Corsu u spaziu. In onori di ellu in u paesi. Falcon chjamatu carrughju. Doppu la secunna guerra munniali quì esiliatu prighjuneri di i Japanese e li tudischi, chì travaglia in u piombu.

Sunny Magadan

I residenti di Magadan, ghjuntu in centru di u paese, di punta à a listessa situazioni. Magadantsam dumandu quistione pazzi per elli. È tù campà in yarangas, invece di Cars e limusinas stradali nant'à un cervu, è i carrughji di u orsi a cità marchjà? Giustu, o di a stessa quistione, ma in una spiigazione differente: una grande Mangiare caviale cun Linguri è d'oru chjinata attornu a sottu i nostri pedi, è Magadan, la prigiuni e lu culline - tutti assai vicinu?

È populu corsi sò principiu à dispel tutti i miti. Ch'elli campanu in case è appartamenti strasurdinariu, cars voglia e autubussi, Linguri caviale ùn sò, mangiare, d 'oru estratti in u piombu, sottu à i pedi di l' pepite ùn sò bugie. Orsi vede à spessu è sempri, in i borghi è in a furesta. Hills sò troppu vicinu, ogni ghjornu da ogni parte di a cità pò esse vistu. È quì d'una lea à Magadan - prigiò hè assai dubitandum.

storia scura e scura si stendi più Kolyma è l 'altru ùn era, è mai sarà. Ma i criminali quì ùn marchjà intornu à a cità, campi di e prighjone ùn sò à ogni girata. Chilomitri di mpigghiati ntô hè micca in a vista, ghjacari guardia ùn ponu sente, e circa lu prigiuneri avianu statu longu scurdatu.

spaziu Magadan, i carciari, i campi Kolyma

Hè pinsatu chì Magadan - città, circundatu da prighjone, lochi, è prigiuneri ponu esse vistu nant'à ogni angulu. magadantsu indigena, vene à u "cuntinente", sempre dumandatu una quistioni tradizziunali: "Is prigiò Magadan, campu liata à forti gruppu? "None di stu ùn hè tuttu partutu. I campi di a Kolyma in u 60s di u 20u seculu, quasi tutte e chiusu.

U mutivu hè semplici e quacchi cosa: u mantinimentu cari di prigiuneri in tali lochi pisanti è dura a lompi. È sustegnu infrastruttura spartu in offre quantità di dinari. Hè statu dunque decisu di chiudiri tutti i prighjone è culoni.

At presente, unu travagliu culunia-nsidiamentu quì, unu stabilimentu pinali, dui Colonie correctional. In 2006, u prigiò fù chjusu noms de. Hè una prigiò in Magadan, chjamatu "strughja". U nomu datu à u paese di Talaya, chi pigat a culunia.

E "thawed"

Correctional culunia travagghiu di rigimi generale era luntanu da i cità di Magadan. A prigiò hè situatu luntanu tricentu chilomitri, cumpresi culline è Taiga. altu di scherma di trè a lingua è di u mondu sanu. accintu External has been culligatu à u currenti Vergona à l 'perimeter. Vergogna pricauzione ùn era accidintali. Quì da nantu lu paese stati purtati latri, rapists, assassins.

A strada di a prigiò era suminata è brutta, ancu à dura voglia KAMAZ. È s'è c'arriva u pede è in winter, hè quasi impussibile. Per stu mutivu, ogni prigiò addivintau una piccula cità, unni iddu stissu dà.

Prison "strughja" hè micca eccessione. Quì hè u so attelli per tailoring è riparà scarpa. Supra lu tirritoriu di l 'ulannisi vissutu elabureghja, duttura, miccanica, Hotel. Solu da a cità da a mancanza di donne, è i zitelli, è hè cumplitamenti isolé da u mondu esternu. Alcune muntagne, tirari di scherma, rum e tempu linguistique, u spavintatu in locu.

ncidenti

À u principiu di ghjennaghju di u 2005 ci hè statu un accidente in u boiler room, chì hè heated da a prigiò. Moto la chaudière pudia micca in u so cullaburatori. Purtate una nova béton ùn hè pussibili. Cundannati, è ùn ci era circa 300 pirsuni lassatu senza calori.

Cosa ùn si dì à stà senza u calori a Kolyma? Stu fretu -40-50 livelli, drifts sin'à a so vita, è custanti ventu biting. Hè in stu casi senza ogni calori - hè una vera è una morti lesta. Management hà fattu i dicisioni di sfullari prigiuneri in altri campi. Tuttu hè accadutu prestu è intensivi.

In u futuru, l 'ulannisi dicisi micca à ritruvà, cunziddirannu lu in Camera. Falsi ch'ella ghjunse à désolation. butteghe Repair, garage, sala, Camera e palazzi ausiliari ùn pò esse riparatu.

Friddi Hell hè dritta avà una culunia abbandonu di "strughja". Chì in prigiò in Magadan supravviviri tali cunnizzioni duri? Quasi nuddu. In u mezu di i muntagni, leva, village, viotu è senza vita. Tutti i ferru tagghiau fora è cacciatu a bravezza, tuttu ciò chì hè à u minimu un picculu valore arrubati. Ghjè a storia di una truppa di travagghiu cù una prufundezza di chiamatu "strughja".

So chì tuttu u mitu di u prigiuneri, escort france, criminali, camminare per Magadan, debunked. Ùn ci hè nunda di ddà chi avissi a ricurdari di campi passatu. Ci hè solu a natura, di la biddizza pulitu, aria pulita, lu mare, brulicante in lu. È, nebbia, ma u Taiga, ci hè da essa stunatu la canzuna Yu Kukina "e mi sentu passa per a nebbia, è u quellu di u Taiga."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.