Arte e spettacoliArte

Portrait of Krylov in l 'òpiri d' artisti Russian. Portrait of Krylov travaglia Bryullov

Ivan Andreevich Krylov - u gran fabulist francez, chì hè sempre impurtante. Ci sò parolle nove, frase, e virgulette. Iddi precu à tè un pocu nantu à sente è spariscia, e lu corvu cun casgiu, soprattuttu, dopu divinni serpente - sempre cù noi.

Tanti artisti Russian sò catturau lu in u so canvases. Portrait Krylova Ivana Andreevicha Karl Bryullov, comu faci u gran fabulist francez (1769-1844), notu à quasi ogni citatinu di u nostru paese.

piaciuti

Fabulist francez, pueta, nu drammaturgu, è Essayiste abitanti di una vita longa, paci e asgiata, comu dici da più chè unu ritrattu di Krylov. Iddu fu datu di buntà è pigliò cura di la famigghia riali. Sicondu à parechji raporti, Nicholas I in u 1841 accordu a cunversione di u Academy Russian di Sciences, basta chì u prima academician sarà Krylov. E la Mpiratrici, cintratu circa lu fabulist francez k, vulia à circà pirsuna dopu ad ellu. On ritirati è si n'andò à u bordu di a 6 mila. Rubles, mentre u so tax tutali assummava à 11,7 milla rubles. banknotes à l 'annu.

A prima ritratti

Primurosu, ogni ritrattu Krylov, è si bedda assai, comu lu beni-cunnisciutu è minuri-canusciutu autori, è ancu asèmpiu, per revuluziunà, per ntô u visu di un omu assinnatu, ci pensu, ma nunda di disturbatu, o bramosu, dignità è calmu.

Solano Roman Maksimovich, rapprisintanti di l 'arti accademicu, pittatu un quatru di Krylov in lu 1812 (oliu nantu tela, u pesu - 685 X 700 cm, hè tinutu in u Gallery Tretyakov). Full quaranta 'omu, arrimbatu à un libru cù una penna in manu, incù una faccia liscia hè assai fàciule à ricunnoscia senza u famosu sideburns.

U famosu Orestu Kiprensky dinù tracciau fabulist francez. Ci hè un ritrattu di u spazzola artistu Krylov, datatu 1816 annata, e un disegnu crayon ntitulatu "Wings è u scunnisciutu".

Micca assai bè-cunnisciutu à i portraitists publicu

It S'avissi a nutari ca lu schjavitu è u manghjone, canzunadore buffu è generalmente circondu un omu omo amatu. Suliùu s'arricurdò, ci sò assai assai barzilletta da a so vita. As seguita in p'òrdini di tempu hè un ritrattu di Gippiusa Gustava Fomicha (1792-1856), un artiste furtunatu. Da grande canvases di a so pittura, spazzola appartene à Vladimir, Russie à sceglie una riligione. IA Krylov in lu ritrattu ancora, senza vucca.

artiste Eggink Ivan Ye, accanusciuta ntô Brasìli a ddu tempu, in 1834, dinù pittatu un quatru di Krylov. Stu travagliu hè ancu cunnisciuta, comu hè publicatu in u par cù u famosu ritrattu Karla Bryullova, raffigurante academician in 1839 è in l'annu di a so morte - in 1844.

ritraversando IE Eggink di stu travagliu, chì hè longa baroccu lu salone, cungressu di l'Accademia, statu attribuitu u titulu di academician. Portrait of un veru assai bè: si mostra lu signuri Russian in u megliu u sensu di a parolla, vivant a ricchezza, una ricchezza amurusa, chì permette à voi à fà e cose ti tengu caru. Taliarla recognizable à una faccia sguardu un omu degnu, sai, si sapia chì i valori di u so talentu è i so rispettu incù u locu occupatu in a sucetà. faccia well-lieu, lati da u famosu sideburns, piante sita, un libru cù spiculi ludovica e un fogghiu in a so manu manca cu li Fable "Cornflower", chi Krylov scrisse in Ringraziamu a la mpiratrici. IE Eggink datu mpurtanza in u so travagliu, è nasci simpatia esistenti trà i maiò fabulist francez Russian e la famigghia riali.

In più di issi abbastanti cèlibbri opere PA Salvàghjina è 1824 N. Legasheva 1840.

tisoru naziunali

Perciò, u più famosu ritrattu di Ivan Krylov creatu gran Karl Bryullov, chì durante a so scrittura era digià u più vénérable è tutte e-putenti pittore Russian, u più qartiè è pupulare. U famosu fabulist francez on canvas in 1839 ùn circà tantu beni firmatu cum'è in lu ritrattu Egginka. Ci pò diri ca la curpa di la fatigue in u visu di questu quì, è i panni circà più untidy, è a manu, ùn hè micca cum'è smaltata. Hà, un gran Bryullov micca fattu piccatu contru à a verità: un cum è un manghjone Krylov hè attore, è ùn embarrass se da nunda. È nantu à u tela, e vede u tempurale piercing lingua, è manichi di giurnali. Ma chistu è a più maravigliosa ritrattu di u gran fabulist francez, in particulare bè 'occhi chi taliari addirizzatu in l' anima di l 'spittaturi. Cusì ch'ellu hè cunnisciutu da milioni. Sta grannizza fogghiu 415 x 500 cm Lingua in u duminiu publicu è hè cullucatu in u galleria Tretyakov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.