News è societàCélébrités

Bonora Gaidai, la figghia di Leonida Gaydaya: biografia e scultura

Essa in la figghia di un famosu omu - assai piacevule, ma a lu stissu tempu modu. Tù ùn pò perde faccia, vi deve sempre tene a marca è à esse degni di u so female. U solu figlia di Leonid Gaidai bonora sapi stu firsthand. Idda ùn andà à u so filu, ma lu diritturi, videndu u so talentu, è parlà a so recherche arrivare agiscenu furmazione. Ma bonora Gaidai scegli un antru mistieru chì hè luntanu da quellu chì avia a so mamma - una famosa attrice cosita Nina Grebeshkova. Sè tu pensi, ci hè quella chì hà ghjucatu u rollu di moglia Gorbunkova (Nikulin) in u famosu cummedia "The Arm Diamond".

Bonora Gaidai: biografia. Zitiddina, parenti

Era u solu figlia di lu film director figliolu e attrice francese pupulari. Parenti eranu propiu dipoi ncuntraru e, comu si pò dì, solu a la morti di Leonid li siparatu. Eranu tutti i studienti di VGIK, ma nun eranu classe. La strata allura codice lu diritturi futuru statu u travagliu nantu à a so tesi, è ch'ellu aiutatu i giovani Nina - un studiente di i Corsi di prima. Shooting cunfine assai tardu, e Leonid accumpagnatu u attrice à a so casa. So iddi addivintaru amici, è dopu à una stonda ch'ellu prupone à u so, a Nina accittonu accordu. festi Wedding incù u coppiu ùn hè. Trasuti a la registrar è pudori scrive u so matrimoniu. In 1956, u coppiu era natu bonora Gaidai - la figlia di Leonida Gaydaya (u so foto signalatu in l 'articulu). Altri zitelli, in a cumpetizione di u gran disideriu di la Mariée hannu una grande famiglia, ùn hè. Eranu troppu impinseritu, sempri à u ghjocu, nantu à a strada. In una parolla, tutti i so 'amuri è attenti si n'andò sulu Xenia.

furmazione

Bonora Gaidai crescia da età avanzata, assai inteligente è curiosu ragazza. Genitori sò assai sviluppati i so capacità. Dopu, hà spessu pinsava comu ntirissanti era a so zitiddina, chì una atmosfera callu, rignò à a so famiglia. figlia Leonid Ivovich amatu à leghje, Ed una varietà di nuvelle tasca. À u listessu tempu u so cima hè ch'ùn. U ragazza ridiva à Canta aaa. Idda spiciarmenti rammintò nuvelle, lettura, o Jerome Darrell di u mondu salvaticu. Pudemu esse genitori assai invistitu, bonora, comu li picciriddi di 'àutri filmmakers, oghje ricorda chì avianu una famiglia assai nurmale. Cusì, in a so memoria di campà episodi di i so voti à u zoo, la cumpagnia, e accussì on. D. a so 'patri avia ùn lisping, è cotti à u generale. Idda appena amparatu à scrive, à leghje, rimi stanzi ricitatu, è ancu capitu cumu conversazione assai cultivata-up. Bonora, oghje, di sicuru, chì cunniscia chi la maggiuranza di prublemi bassu in a famiglia di ripone nantu à e spalle di a mamma. Ma chi ùn mostra chì ghjè una sorte, è guvernà cù tutti i piacè. Eppuru bonora Gaidai avà si mittissi chì a so mamma - u riprisentante di u mistieru criativu - pussutu lu in tutti i esse un pisu. È in generale, forse u dispusitivu più sputicu di Nina Pavlovna hè cumpassioni. Idda prima pensatu di tutti l 'amici e di parenti: per a so mamma, frati di u so maritu è figghia, poi circa zyate è bisfigliola quandu ella hè natu. In cortu, era un ALESSANDRIA umanu, donating da a natura.

valori di famiglia

a famiglia Gaydayev ùn era troppu aperta: ùn ci era ùn grande calori à a so casa, o affare friquenti a visita etc. bonora dice chì solu certi si n'andonu à capanna di calchissia per barbecue ... You volte pò arrivare nsemmula cu amichi è vai à una merendella cù aragosta, ma micca di più. Forsi iddi nun hannu tuttu stu tempu, è ch'elli sò fusioni ferita nantu spidizioni cosita. Sè lu vene cu la figghia di campagna di statina, hè dinù pigliò cun elli. Incidentally, bonora Gaidai studiati in una scola spiciali inglese, è dicisa à Nina Pavlovna. Idda vinni chì u ragazza ricevutu una assai bona educazioni. Bonora passati circa dui ore in u trasportu pùbbricu - da a casa à a scola, è daretu. Ma hè moltu successu in u studiu di lingue, chì era assai Corsets à a so a so avvena mistieru. È hà sempre piaciuti i ghjochi educativi, ch'ella hè voglia di giugrafia, di matematica, storia, è criscia ragazza assai cultivata.

A zitiddina più vivi di

Di sicuru, tutti vi dicu chì u megliu, o piuttostu i più pupulari è figliolu di cummedi Gaidai, hè un "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus". Gaidai figlia bonora (voir le foto quì) si n'andò à Alushta, nsemi cu i so parenti. Par la via, in u cosita unu di i medichi fimmina ca vinniru di Shurik jeux Nina Grebeshkova. Nunustanti lu fattu ca u mo babbu ùn era cuntrariu a participazione di a so figliola in u pictures, sta donna ùn circava. E Leonid Iovich, chi vitti a lu putinziali attrici voti appi a cunvinciri a so a stella in ogni episodiu. U solu cosita ca era unni parteciparu tutti i so 'famiglia, hè un ritrattu di "The Way." Bonora ghjucatu u rollu di tri picciotti. Di sicuru, si po ùn unu dumandatu circa l 'accordu. Ma dopu, quandu u so babbu, uffertu à cuntinuà educazione à VGIK o "Pan", hà aiutata avertitu ch'ellu ùn vulete esse un attrice francese, è à pusà da u telefonu, aspittannu per una chjama di un diriggenti, u so invitatu a stella in lu so cosita. Idda avia 'na operatu seriu e la stadda, e dicidi di turnari a so manera.

n'adultu

Doppu la fini di la scola spiciali English Gayday bonora Leonidovna scrivi à a facultà di Moscow State Istitutu di Economics International. Comu si pò vede, u mo babbu ùn pudia i so cunvince di divintà lu succissuri di i tradizioni di famiglia. Ma Nina Pavlovna statu sempri, picchì na vota era quella chì hà fattu a scelta in favuri di na lingua italiana spertu e pi cunsiquenza, ch'ella hè ammaistravani dui lingui. Mamma hè cuntentu chì a so figliola saria una gran occasione è una carriera mistieru spiranza.

la vita parsunali

Bonora Gaidai dicisi di spusà una studiente. A so scelta è u maritu avvene dinù studiau pressu l 'Istitutu di Relations International. Tramindui eranu assai ghjovanu, è genitori Ksyusha prima eranu contru figlia matrimoniu principiu. Di sicuru, Nina Pavlovna avia dimenticatu chì quandu hà a curriri finu a feuillure, o piuttostu à u registrar, I fu nu studenti, nu monopoli. Quandu si ghjuntu à a so figliola, è tutte e apparsu in un lume differente. Idda ùn vulete, tantu ch'ella hè in una cursa, parchì ch'ella hè una vita sana nanzu. Ma bonora hè unshakable, è fattu cum'è cunzidiratu nicissariu. Parents piaci veramenti à vede i giovani vissutu cun elli, ma stu duru Xenia dinù ùn hà 'accordu, e poi a me patri, lu diretturi dete i so casi. Di sicuru, Nina Pavlovna prima nun vulianu lassari a so fora di a so cunniscenza, à spessu visitatu u ghjovanu, purtatu in parechji nails casalinga e accussì on. D. Dopu à qualchì tempu, a so figliola è u so maritu si n'andò à Malaysia, è chì hè induve a so figliola hè natu, di novu, u solu bisfigliola di Leonida Gaydaya e Nina Grebeshkova. In l 'Asia, ca campau pi quasi un annu.

Olga - i bisfigliola di u gran diriggenti

Figlia bonora Gaidai (vede sopra à foto), secondu à amichi, hè una replica, u so missiavu Santa Marina Salina. U ragazza statu assai culligatu cu me minnanna è missiavu. Pè a prima volta si vittiru a so bisfigliola quandu ella hè digià un annu. Anna di chi, u ragazza crisciutu in un Malesia luntanu. Baby spissu custrittu a so missiavu à ghjucà cù i so in parechji ghjochi di i zitelli, cume "a picca spitali". Nonno vicinu bisfigliola 'ntisi veramenti cuntentu. Per qualchi raghjoni ch'ella chjamò Peters. Ognunu hè suspresu, puru siddu lu "radiche" di stu nomu petra in u passatu luntanu, quandu Babe Olga dumandatu missiavu Lenya: "Quale sì tù?" - cci dissi jokingly dice - "Petru". Bonora micca pussutu scemi di un tali rapportu trà a so figliola è u so babbu. Quì hè u bisfigliola amatu stelle in un filmi cù u me missiavu. So ch'ellu ùn hannu a carità. Ci hè sempre prontu. In u cosita Gaidai "pulizzeru privatu. "Guerrini Internet", Olga avutu un Frutta Secca, nsemi cu lu famusu Natalia Krachkovskaya. Gaidai piaci veramenti à vede u bisfigliola hè dinù forti in lu "nùavu". Però, doppu fratellanza, u ghjovanu Olga marchjatu in u filu di i so parenti, è ancu intrutu in u MGIMO.

Bonora Gaidai oghje

As digià nutari, la figghia di tali pirsuni criativu cum'è Gaidai è Grebeshkova, aghju sceltu un mistieru chì ùn hà nunda à fà cù a creatività. Ci hè divintatu un specialistu assai diplomu in lu campu di l 'econumìa internaziunale. Oghje travaglia in a filiera banca è hè assai successu in stu mistieru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.