SaluteMalati è Cundizione

Ileitis Terminal (malatia di Crohn): cause, sintomi, trattamentu

I prucessi inflammatorii in u intestinu sò saputo da parechji. I sintomi com'è diarrea, bloating e flatulence sò casi in ogni locu. Inoldu, ci sò i malatii di l'intestini chì sò crònii è prugrissivi. Una di e patologii hè l'ileitis terminale. U signali principali di sta malatia hè a inflammazione di i partiti fini di u buddu. Invece ancu chì u patologicu ùn hè micca cunsideratu raru, i ragiuni di a so aspettu ùn si cunnosce à a fine. In cunsiderà a natura prugressiva di a malatia, u trattamentu solidali è solidu hè necessariu.

I disini di l'ileitis terminal

A malatia "ileitis terminal" hè carattarizata da fenomeni inflamatorii in u buddu. A maiò parte di u dipartimentu distale hè influinzatu. Un altru nome per a patologicu hè a malatia di Crohn. In più di u dipartimentu terminale (ileum), l'altri parte di u viaghju gastrointestinali pò esse implicati. Di solitu u prucessu infjammatori annantu à un modu fragmentariu. Hè esse, solu certe parti di u lavu digestivu hè influinzatu, chì altru cù un tessulu sano. Questa hè a diferenza di a malatia di Crohn da una altra patologicu cruniale di u intestinu - colitis ulcerative. L'ileitis Terminal hè ancu chjamatu granuloma e linfadenite. In più di u prucessu infjammatori, a patologia hè carattarizata da a furmazione di ultracere è cicatrixi in a lumen di l'intestinu.

Ileitis Terminale: i causazioni di a malatia

L'etioluggìa di sta maladie ùn hè micca cunnisciuta propriu. Ci hè parechje teori di u sviluppu di sta patologia. Ogni cunta teni cunferma, ma, però, ùn duna micca una risposta completa à a question di l'etiologia. Hè sceltu chì a malatia di Crohn (ileitis terminal) si sviluppeghja sottu a influenza di fatturi pruvucanti. Tra d'elli:

  1. Agressione autoimmune. Quandu i mezi di prutezzione di u corpu sò sfurati.
  2. Prucessu infjammatori chronicu causatu da a flora bacterial o virali in u sughjettu di l'immunità di enfasi.
  3. Insolvency of the buginium shutter. Sta furmazione cunsiste in u tissutu musculusu è sirvisci à una valuta trà u intestinu chjuche è grande.
  4. Incaricutti alimentari. A maiò parte di spessu, a malatia si sviluppa in i persone chì piglianu l'alimenti secche, manca male solu.
  5. A predisposición genetica.
  6. Pende à una anamnesis hereditaria. U risicu di sviluppà l'ileitis aumenta cù incidenza entre parenti.
  7. Abbigliu abbitanti, in particulari u fume.

Cumu evoluzione l'ileitis

In a maiò parte di i casi, l'ileitis terminale si sviluppa impresa. Generalmente a ghjente aprende nantu à a prisenza di a malatia sola quandu i sintomi sò. À questu tempu, i cambiamenti pronti pò digià occuru in u lume di u intestinu. In u primu locu a mucosa hè esposta da a inflammazioni. A ferita hè di 10 à 20 cm in lonxitude. Cù u progressione di l'ileitis, i capi più impurtanti sò ancu implicati in u prucessu inflamatoriu, granulomi (tubercles). In u muru intestinali, l'erosione sò primi formi, seguitatu da ultimi. A inflamazioni pò dinò in e diverse spazii. A maiò spessu hè u largu intestinali è PDK. I spazii affettati sò chjaramente cunsignati da u tessulu sano. Un altru ligame in a patogeneesi hè a inflammazione è l'espansione di i noduli limfatifiti nantu à l'intestione. Un cursu perpetu di a patologia pò diri à a furmazione di cicatrici e stenosi.

A malatia di Crohn: sintomi è trattamentu di a patologia

Hè ricurdatu chì a patologia si riferisce à i prucessi recurrenti crònii chì anu una natura prugressiva. Questa hè una di e funziunalità in quali distingue l'altra colitis è a malatia di Crohn. I sintomi è u trattamentu di a patologia anu anch'ellu un specifice funzioni. A solitu, a maladie prima si pò avè sentitu in 15-25 anni. Spessu prus in a pupulazione masculina. I sintomi principali di l'ileitis sò u tristu di l'abdominal (à u zuccun è di sottu), un crescitu di a temperatura di u corpu è affettu di u fugli. Certi malati sò disprepsia. Chisti inclusi nausea, vomitu. Inoltre, signalhii freti di a malatia sò flatulenza, rumpimentu di u intestinu.

I sintomi posteriori sò l'anèmia, astenia (perdita di pisu), debule in generale. In più di u stamu clínicu caractèrtu, altri manifestazioni sò eventuali. Chì sò: infjammazione di a mucosa di a cavità orali è a nasale, trastorni dermatulogichi, u dulore in i articuli. Semu devi esse ricordati chì a malatìa pò spende à qualse parte di u sistema digestivu. Per quessa, sò sintomi novi sanu, secondu a lucalizzazione di u prucessu. Questa pò esse una viulenza di l'agghiutti, epigastricu dolore, stonghi, una tendenza à stinpià o, à u cuntrariu, diarrea.

Diagnostu di ileitis terminal

Hè difficiule di diagnonde l'ileitis terminal. Questu hè duvuta à u fattu chì ci sò assai simili in u stafilamentu chimicu di i patologii. Per quessa, hè cusì impurtante per identifie a malatia in u tempu è principia a terapia adequada. Diagnostu hè basatu annantu à manifestazioni clinichi di patologie, laboratoriu è esaminazioni instrumentali. A suspettà a malatia di Crohn pò esse secondu a storia (età di u pacifieru, a prisenza di cumplicabbili hereditarii, fenomeni inflammatori concomitanti).

Inoltre l'elementu principale hè a natura prugrissiva è recurrente di a patologia. I cambiamenti in parametri di u laboratori sò osservati in a ricerca coprologica è in a UAC. Un test di sangue indica a presenza di l'anemia, un incrementu in u numaru di leucociti è una accilità di l'ESR sò ancu osservati. A ricerca di l'excrementa hè ancu assai impurtante. In u coprogramu, hè pussibule detectar l'aparicio di bacteria, leucociti è sangue. U metudu di diagnosticu principale hè un ragiunamentu di ragiunamentu cù l'intruduzioni di cuntrastu. L'imàgini fighjenu formate granulomuti in u gut lumen. Tali cambiamenti sò chjamati "pavement cobblestone". U studiu endoscopicu hè ancu fattu - colonoscopy. Hè una idea di a talla di u prucessu infjammatori, a prisenza d'ulcera, i cicatricial changes.

Trattamentu cù rimedii tradiziunali

U trattamentu di a malatia di Crohn hè longa è cumplessa. Prima di tuttu, hè impurtante normalizar a natura di nutrimentu è di vita. Dieta à l'ileitis terminale anu da esse l'intruduzioni di una dieta rich in fiber. L'alimentu deve esse una frazzioni. Hè necessariu di riduce u cunsumu di l'alimenti fatali, cumu ancu escludendu l'estratti chì anghjulianu a mucosa (dolce, amara è agrì). Sì u paci hà anu l'anemia, hè impurtante introducir à a dieta un alimentu in vitamini di u gruppu B, u ferru. U trattamentu di l'ileitis terminal per rimedii tradiziunali hè spessu efficaci. Hè ricumandemu per vìviri una scumparuta di eterna (peppermintia, sagnia, camomila è valeriana) 3-4 volte à u ghjornu, aghjunghje a buccia di cipolla foglia à l'alimentariu. Pudete ancu preparà l'infuzione vittoria, chì hà effetti antiinflamatori. Per liberà u còlicu di l'intestinali, usa infuzioni di zucchero è salvatore. E tintu effettu è alcoolicu di u lique di u vallée.

Meditation per ileitis terminal

U trattamentu medicamentali includi l'usu di droga antiinflamatori (preparazione "Sulfasalazina", "Prednisolone"), antibiotici. Inoltre, hè impurtante di rializà a terapia symptomaticu. Cù u dulore in l'intestinali, bisognu d'antispasmodi ("Non-shpa" compilations). In u periodu di esporizzioni, l'agenti antipirituali, anticolinèrgichi, i medicazione environ è usati. Se a malatia aghjunghjenu un stadiu severu, u trattamentu kirurale pò esse necessariu.

Complicazioni di a malatia di Crohn

Semu devi esse ricordati chì a malatia di Crohn hè una patologia seriu, u trattamentu di quale pò durà duranti anni. Cù a prugressioni di i prucessi destruzzione è a mancanza di terapia adequada, i cumplicazioni sò spessu sviluppati. Questi include: sangramentu, obstrucci intestinali, rigurosu cicatricial e peritonitis. Tuttu sti prucessi dumandenu l'interventu urgente (risettazione di l'area affettata).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.