Food and drinkRecipes

Preservazioni di u tomate.

Cù l'iniziu di l'estiu, avemu principiatu à pensà à a cunservazione vegetale per l'inguernu. Dopu tuttu, hè bonu per piglià un sapore di sabbia è gustoso per a cena in u friddu invernu. U priservatu d'un tomate ùn hè micca un prucessu simplice, ma prima di fà campà à l'affari, avete bisognu di sapè alcune e reguli è i sicreti chì vi aiutà à ottene u risultatu dumandatu.

  1. U più adattatu per a cunserba sò i tomati allungati chì anu un "piume", cubiforme è in forma di prugna. In quessi prugne abbastanti abbastanza tremosa, è in a so cumpusizioni cuntenenu una gran quantità di materia seca.
  2. In quantu à a taglia, hè megliu esse chjucu u pumutu. A priservazione di sti frutti hè più faciule: aghjunghjenu in u cane senza prublemi, sò satuati cù un marinatu più veloce è più di manera precisa in a platina.
  3. A menudo quandu una buccia di tomba hè crackata. Per impediscenu di sta succorsu, i prugne freschi, prima di pusà in un putu, sò punicati in parechji posti cù un pappu.
  4. U priservatu d'un tomate spessu influenza in u so culore, hè diventatu abbastanti è dolci, impediscenu è vittendu l'acitu dopu a panella cù brine hè sguassata di u focu.
  5. Riticà buntani cun verdura in tale quantità chì l'acqua cogliu a superficia entera.
  6. In apertura in i fiori inverno da un tomate è ùn l'avè manciatu allora una volta, prima di coperà cun una tappa, hè bisognu di mette u macchina di mustarda, ùn devi micca permettà cumparisce da u moltu.

Ricurdà quelli sapori, avemu principiatu à cunservà u tomate.

Cunsume di u pumadoru "famiglia"

Ingredients (cù un calculu per un cane di litre): l'acqua, u pumadoru, a culletta di salitu, 5 cullizzioni di zuccheru, una cullizzioni di l'acitu (70% essenza).

Preparazione. Tomate senza cieschi è dannii, circa à u listessu tamantu, lavatu è seccu. I Banci sterilize u metudu urientale. Pudemu u pumadoru in i vascini, perch'elli si sò pronto adatti. L'acqua vapeci è valdi u fraschetti d'acqua di u pumadoru, cogliu cù tezza di lignu è aghjustate per 20 minuti.

Scappi l'acqua da i pumati in a taverna è fà u marinatu. Per fà quì, aghjunghje u zuccaru è a salitu à l'acqua, portanu à foglia. Eliminate da u focu è, prima di vintu l'addevu nantu à i banche, valdi nantu à una cullizzioni di l'acitu.

I banche cù i pumati è u marinatu stallanu è giranu. In questu locu, lasciarà finu à ch'ella hè stata fretu.

Tagliolini marinatu

Ingredients (cù u calculu per un cane di litre): tomates, 5 dalje d'alli, foglie foglia, 7 pichi di bianco è 3 pranzi fragranti, cherry, rimane, fate d'enigmi è l'altru comu vulete, 2 craimi. Per marina: l'acqua, 3-4 cucchi di zucchero, 70 ml d'acitu (9%) è una metà sopra sopra di salitu.

Preparazione. Tomate senza prugna, danni e altri difetti, circa u stessu tamantu, lavatu è seccu. Cuscini è tavulini sò sterilizati in modu cusì cun voi. U fondu di u cane hè coperto cù fuldi, ciliegie, aneto, pepite, craimi, alli cut in diverse pezzi, un foglie di foglie, carotta in tagliati è un pappuluggiu chjaru si vulete. Cù cù un caprettuni di tomate. Facemu l'acqua è fremenu i latte di u pumadoru cù questu uleiu. Perchè durante 5 minuti. Scalfamu l'acqua. Una volta, fate acqua di ebberu durante 5 minuti è fretu.

Piglià u marinatu, pour l'acqua in a panetta è a purtalla à fogghiu, fassi frasi à frasca à pocu minuti è aghjunghje u zuccaru è u salinu, fate un coque finu à dissolzione cumpletu. Dopu questu successu, sguassate u marinatu da u focu è aghjunghje l'acitu. Mettite bè.

Fate tanu cù un marinate di tomate, deve esse da tanta quantu quandu l'upertu hè pusatu in a cane, ùn hè micca esse aria. Scorrini i latte cù stucchi sterili e ponu turnà. Lassa u ghjornu daveru finu à ch'ella sferisce.

Se i pumati sò enormi, ponu esse stombe, cut in half. In quantu à una varietà di spezii è spezia, ogni mutandine sceglie u zoccu à pusà a cane quandu u tomate hè cunservatu. In più di a marina tradiziunali cù l'acqua, u salinu, l'acitu è u zuccheru, pudete pruduce u pumadoru cù u zùccheru, u puree di tomate o di u zucchero. Tuttu dipende di e vostre preferenze.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.