Food and drinkRecipes

Manty: ricetta hè più faciule ch'è pare

Manty hè un platu tradiziunale di a cucina orientali. In una forma o altra, è sottu noma diversi, si trova in i casali di quasi tutti i pòpuli di u sudestu è est di Russia è di parechje altri, ma l'esencia di tutti quellu hè una macucchia picca di carne steamed in una fina pasta fresca . Sta cumunione di prudutti è di tecnulugia di cucina si face u so gustu sfarente di i platti in coetani, per esempiu, dumplings - sò più gustoso è fragrances. Mantas, una ricetta per a cucina chì hà cunnisciutu di migghiara d'anni, sò disposti da carne grassa, a maiò parte di u muttu, ma in altri casi, i porcu è ancu a ciaffu sò permessi. Solu à u casu di vacca, hè megliu da torce cù un macinatu di carne cun carnaccia o grassu, è piglià a vigna livetta di grassu. I carnificà hà bisognu à esse grillu perchè es necessariu di fà u pane succoso - questu hè impurtante.

Cusì, a carne seleccionata si deve tagliatu nantu à e fibres in parechji pezzi è anch'ellu un pezzu, è poi chop in picculi pezzi. Hè ancu assai impurtante - i mantine sò fundamentalmenti diffirenti di mantelli di carne piccetta. Inoltre, per fassi manta sughjetti, una gran quantitata di ciuvuli deve esse aghjuntu à a carri - quasi o quantu à a carri stessu. Certi piacere prestanu manti, a ricetta di quale chì pareva parechji platti chinesi similari: si aghjunghje cù cipudine è a col pudè scalded finamente. Questu solu bisogni ùn permettenu micca solu per fà bellu zucchero, ma ancu dà un gustu assai spiciale, di quale hè impussibile di capiscia chì a culula era usata in cucina. U rapportu di a carne è di ligumi havi statu uguali - circa 1: 1. In regula, l'agliu hè aghjuntu à quelli mantelli, a ricetta di quale significa chì aghjunghjenu culula, ma ùn hè micca solitu presente in a ricetta di mantellu. Puderanu ancu una forma diferenze è sò altrimenti chjamati, ma u cuncettu basatu hè u stessu. Per i mantelli tradiziunali, spices such as pimenta negra, zira è parechji volte sò stati.

A ricetta per u teste di mantelle pò ancu difeite in certi casi. Tradizionalmente, hè preparatu da dui o trè ova. Un vetru di acqua è di farina - a quantità chì pigliarà, in solitu dui vetru. A voti la pasta di mantas hè stata cugliera nantu à u latte, è spessu si hè fattu à tuttu senza l'aghjunghje micca liquidu: in questu casu torna à esse densu è più elàsticu, ma esse moltu moldatu, ma assicura chì i mantas intactu dopu a coccia, è U caldo più gustoso stalla in elli. Inoltre, a pasta chì si compone di ova è farina sola, hè perfetta se u mantellu hè stasera cunghjelà. Perchè in questu casu, anu bisognu di coccu du almenu duie volte. A pasta di mantelli hè struvata per un pezzu di tempu, circa 20 minuti, è da esse chjappà per a listessa cantata di u tempu in modu chì a farina si troppita di liquidu, è torna più elàstica.

Cumplementu, cunsiderate a più difesa di quistione: cumu fà mantas. U so apparente complicata à a prima vista di vista hè fattu fattu assai simpliciamente. Pigliate una piccula, un pocu di 50 grammi, un pezzu di massa è rumpule à un livellu di 1-2 millimetri, è u diametru di u circhiu hà da circa 12 centimetri. À u so centru hè dispostu assai carne, chì ghjè colpi in una colazione cù una bella slide. Àutri parti diametralmente opposti di u circhiu sò attaccati nantu à a carne à u mità, è ancu fatti cù i spianuti. Ci hè chì hè stata, un inseme rectangulu stampatu in u mità. E so scuru, sò cungiati in parenti cù l'altri, è e mantelli tradiziunali sò pronti. In certi casi, per esempiu, chjamati i posa, a forma si saria diversu à pocu: a pasta hè tuccinata in fasgichni in u centru, è un pochezzu ghjè in u medio, è, per voi, sò fatti cù l'agliu.

Manty hè culuratu, a ricetta di quale significa carne piccetta, un pocu di minuti più di quelli chì sò cun carne piccata. In un vapurito tipicu muntatu nantu à una stufa, i manta rays hè stati piccati per 7 minuti à u calore massimo, è 10-15 per a carne. In u vaporizatore elettriacu, u prucessu pò piglià un bellu pezzu, quarchi à quasi media ora, o ancu una ora. I manteaux immelati anu da manghjà da cocre duie volte à u solitu. In l'acqua pudete aghjunghje spices - aghjunghje un sapori sottili. A ligere di i mantelli si ponu verificatu da a trasparenza di u calchinu, chì sarà visu in i stragi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.