Food and drinkRecipes

Tutte e vantaghju di u kefru o cumu pudisce cocce pancakes cù kefir, exuberante è bocca

Dense, licurosu, cù acidezza luminosidad, un iogurighjanti savuroso è incredibile uttiggianu - una vivaci familiale di noi di a zitella. E nostre nostri omi è averebbe fattu u kefiru fatta di casu nantu à i so propiu, oghje ùn ci hè micca bisognu di questu, perchè i stantoni di e cazenette sò micca abbastanza cù questa bevaglia miraculamente.

A patria di kefir ponu esse cunzidiratu u Caucasu. Hè allora più di quattru anni chì i primi bactrizii fermentati sò stati scuperti, grazie à quale kefir hè statu apparse. Ùn hè micca bisognu di nutà quantu uttenna sta zucca hè per u nostru modu gastrointestinali. Cum'è un bagnu chì dà vita, envia u stomacu è aiuta à a microflora intestinali, populazione cù such bacteria viventi viventi chì creanu un ambiente favorevule. Una buttiglia di kefir, drunk daily, aiutà à risolve assai problemi delicatichi.

Ma vogliu avà a ricurdà chì u kefiru si pò cunsumà solu in forma fresca, in particulari di quelli chì soffrenu di stinimentu, altri a situazione pò esse agghicassi.

U Kefir pò esse preparatu è in casa, perchè in u supermecciu pudete règule raramente un pruduttu frescu. Hè bisognu di i bacteriasi è fungi, è, sicuru, u latti. Insistiu cun ellu, avete bisognu di un tempu riguardu certu è in ogni casu micca per perekvasit. Da u iogurtu di casa, ricevi stanzate cù pane pasticceria nantu à u kefiru, lush, soft, è più impurtanti utile.

U furmagliu dispostu nantu à a basa di u pruduttu latte pruduttu hè ancu inutilmente. Per esempiu, pancakes à u kefiru, exuberante, arrustiti, fragrancesti, sò improbabulevole di fà risparmià è ùn mancunu mancu almenu una coppia, anche si a vostra dieta ùn devi micca. Dà un paru di pancakes, a cintura ùn speria micca, u principale ùn hè micca di soprappiti. Inoltre, questu pezzu pò esse facilmente in dietaria, se lighettu "zero" l'ingredienti. Basta à escludiri a gula, inveci di farina di granu, avete a farinava, kefir fat-free, un pocu furmagliu bassu grassu è reemplaziona u zuccaru cù u melu. E pancetta meravigliosa in u kefiru, lush è ruddy, pronto.

Pancani sò megliu per u colazione, perchè per un ghjornu, u corpu pò fà sapè fà è ùn permettenu micca l'exceva di grassu per fà u so travagliu pernicu.

Quelli chì ùn si sò micca di cunsiglii di ghjucà, mentre a gestione per avè una figura stupente, pudete manghjà pancakes grassi e ricchi d'avè, senza teme à esse megliu. I preparanu ancu simpricimenti. Pigliate u kefiru, un pocu ingulu, uni pochi di ova, un zuccaru, saline, farina è pane di ghiacci per a pasta. Agite è dà a pasta, stendate un pocu, pudete pudè frize. Pancakes cucinati in sicondu sta ricetta sò sempri assai crescente, dispiacchuli è savurinu, perchè ùn si pò micca firmà. In pancakes pudete aghjunghje manzana, banana, zucca, uva, zucchine o altre vegetale è frutti. Sò da questu saranu micca solu sapienti, ma ancu assai utile, perde in calori.

Eppuru, fate tavule u frittata nantu à u kefiru, magnificu, ruddy è delicious, truvate seguramente parechji admirenti di u vostru talentu culinariu in a face di a vostra famiglia è, forsi, accidintamenti à u prufumi di parenti, amichi o ancu i vicini.

U Kefir hè adattatu per preparà un'altra, senza menu affissante diliziosu è fragante. Pane e pasticceria, mannoni, patati, chì ponu furnisce in u fornu è significativamente u so cuntenutu calanicu, i cookies è altri postres. Pò esse ancu usatu in u misgiu di latte, è aghjunghje à un esse chjaru. In più, da kefir hè stata eccellenti, cottu in casa, senza additivi è cunservatori extra, iogurt (più precisamente, latte à latte). Per fà quì, mischjà kefir cù u cunfettu favoritu o u succetu è i frutti. Questa bevenda se apprizziarà micca solu per l'adulti, ma dinò per i zitelli, à quali sò prudutti di u latti à l'acelli sò micca solu necessari. Cusì, avete un pruduttu chì hà un benefitu inserrablitu di u iogurtu è u gustu predilettu di u iogurt.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.