Food and drinkRecipes

U stufa cù prunes

Per principià, a ricetta per "carne cù albitri stati è prudigi" origineanu originale da u Caucasu è l'Asia Centrale. Sempre sapìanu cumu cunghjuntà i prudutti pà ottene u benefiziu massimu è un gustu exquisite.

Ricette una gran varietà: da u classicu à u cambiatu in spessu à unrecognizabilità. Tuttu u rispettu di u gustu di questu o quella hostess. Untuvativu, stufa da funnu à a bocca di u prudu cù prugne, cunfitto in u cordellu di furzo o carne di vacca cun albitanu seccu è un pruduttu , un paniquetore cù pasciuti è alcunachi secchi, pilaf cù pasci è alcume affucatu seccu ... Pudete ancu a carne cù prugne in un multivariate - questa hè sola una piccula lista d'exquisite Piatti orientali. Demu daricce 2 ricette di centu ottinori pussibuli.

1. Carne stettata cù prugne

500-600 grammi di viteddu o cagiunzatu ghjattu in tagliu à tagliu chjucu. Pudete in un tastu grande, patemente cagiunatu, pepite è sbrizza cù vinu russu seccu. 15-20 min. Insistiu.

In a Kazanka, fritto nantu à a cecciu in a mità ani (1,5-2 capi) in manteddu finu à ch'un sughjettu. Aggiuncate a carne cum'è u zucchero, frettu frittu (senza crosta). Pour un vetru (200 grammi) di brou di carne. Dopu avutu fervente, rinfriscà u focu à un minimu è coccia durante 20 minuti.

Intantu, prumove a bonbuccate in acqua fridda. Quandu finiscenu, piglià a petra, tagliate i prugli. In a tazza, aghjunghje un vetru di zucchero o arti. Spoon pometa di tomate, purtatu à u vulintu di l'acqua. Per pudrirà a carne cù prugne acquistate u gustu necessariu è u gustu desitxutu, aghjunghje l'aromi à u Kozanok: u lupu-suneli, un clavone, u basilicu, u pappu biancu è biancu, è un pocu più di salitu.

Fate ferite è aghjunghje i prune priparatu. Stir. Stew per altri 10-15 minuti. Se u liquidu si trovanu troppu evapurati, pudete purgà a mità di un vetru di caldu o acqua fogghi. Pudete aghjunghje 50 grammi di meli. Aspettu nantu à un focu per u 5-10 minuti. Sprucià cù l'arbe picatedda finamente.

Hè tuttu: u stofu cù prune pò esse serve nantu à a tavula. Hè megliu per un platu di partazzu per pudè friquenti friquenti. Pudete ancu cocinari di carne cù albitri stati è prudigi. Un ghjocu di frutti hè determinatu da e vostre preferenze, è a via di a coccia ùn cambia micca.

2. Pilaf incù l'addumata di pappezza è / o assicurati secchi

Plov hè una di a cucina orientali più cumuna, chì hà dettu milioni di fannii in u mondu. Dui prudutti indispinèvule chì formanu a basa di qualsiasi pilaf sò carne è arroz. Rice for plov hè megliu presu comu allungatu. Avà in supermercati pudete truvà u risu di qualcunu. I paesi ghjuranu spicciziate quantu questu chistu rossu hè adattatu per pilaf. Pudete pudete pruvà!

Sì pudete furnisce u pilaf nantu à un tema liberu, pudete sceglie tutti i carni, di a carne di porcu è anchieru à u puddè di polla. Carni (secondu u voluminu chì avete bisognu) piglià 500-1000 gramma. Tagliate in tagliu (!) Slices. Hè impurtante! Rice deve esse pigliatu in u stessu voluminu cum'è carne.

Rince u risu in acqua. Per separà, trasfurmà pasciuti, albicocchi secchi è barberry. In un Kazanka ghjustu in l'oliu vegetale (preferibile girasole), frarè a carne. Dopu chì hè liggeru "aghjustatu", aghjunghje a cipolla (semicrculi), è poi affundate nantu à una zucca carina rossu. Fritto, aghjunghje l'acqua, stagione è stagione cù spices. Stir everything and leave to stew for 20-30 minutes. Avete bisognu di aghjunghje parechje acqua per permette chì u rossu fassi feriti.

Aggiuncenu u risu, o megliu mette nantu à a cima di a carne cun una capa uniforme è permettenu chiuciru finu à chì u volumu principali di u liquidu hà bagnatu è "fervidu", ma micca tutti! Aghjunghjite i frutte seccu è mischjà. Culore finu à chì fate (circa 30 minuti). Pilaf hè prestu.

Sì avete un multivestatore, pudete cuccà un pilaf in questu. Hè facilitu! Juicy è diliziosu hè acquistatu è carne cù prunes in u multivaru, chì ellu sceglie u modu è a temperatura di a cucina.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.